tag:blogger.com,1999:blog-10563343.post3028411838710041752..comments2023-08-04T02:51:54.678-07:00Comments on ΑΠΟΨΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ (ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ): Το νομοσχέδιο του Υπουργείου ΠαιδείαςΙΩΑΝΝΗΣ ΠΑΝΑΡΕΤΟΣhttp://www.blogger.com/profile/03064081874763508334noreply@blogger.comBlogger83125tag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-62175644562275045372010-05-10T09:00:57.203-07:002010-05-10T09:00:57.203-07:00Στο συνοπτικό κείμενο που κατέθεσε η Υπουργός Παιδ...Στο συνοπτικό κείμενο που κατέθεσε η Υπουργός Παιδείας στην Διαρκή Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής για την προετοιμασία των βουλευτών ενόψει της συζήτησης του νομοσχεδίου (http://www.parliament.gr/ergasies/nomosxedia/Ypokatathesi/1430/toneosxoleio.pdf) στη σελίδα 14 γίνεται αναφορά σε θέματα μετεγγραφών. Και αναφέρει:<br />«με την προτεινόμενη ρύθμιση επιχειρείται η εξισορρόπηση του αριθμού των μετεγγραφόμενων φοιτητών και σπουδαστών, μέσω της ορθολογικότερης κατανομής τους στα ομοειδή τμήματα».<br />Σε ποιο σημείο του νομοσχεδίου υπάρχει τέτοια αναφορά…; Έστω ένα άρθρο…;<br />Μήπως η συντάκτες ξέχασαν;… Ποια είναι τελικώς η ρύθμιση και τι ακριβώς λέει…Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-13270481527135873962010-05-10T07:54:55.110-07:002010-05-10T07:54:55.110-07:00Είστε πολύ υπερήφανός για αυτό κύριε Πανάρετε;
«Η ...Είστε πολύ υπερήφανός για αυτό κύριε Πανάρετε;<br />«Η περίπτωση 6 της παραγράφου 3 του έκτου άρθρου του ν.3839/2010 αντικαθίσταται ως εξής: Δύο εκπαιδευτικούς με βαθμό Α΄ Δ/θμιας Εκπ/σης που υπηρετούν στην περιφέρεια του οικείου ΠΥΣΔΕ και οι οποίοι επιλέγονται με τους αναπληρωτές τους μεταξύ των 15 που κατά την ημερομηνία συγκρότησης κατέχουν τη μεγαλύτερη πραγματική διοικητική υπηρεσία σε θέσεις Δ/ντή Δ/θμιας Εκπ/σης, προϊσταμένου γραφείου Δ/θμιας Εκπ/σης ή Δ/ντή σχολικής μονάδας Δ/θμιας Εκπ/σης».<br /><b>Καταργείτε ένα άρθρο νόμου (3839/2010) που μόλις τον Μάρτιο ψηφίσατε.<br />Καταργείτε αποφάσεις Περιφερειακών Διευθυντών που μόλις πρόσφατα εξέδωσαν για τον διορισμό των νέων μελών ΠΥΣΠΕ και ΠΥΣΔΕ.</b> <br />Και όλα αυτά γιατί;<br />Γιατί δεν σας έκατσαν οι δικοί σας… Αυξάνεται και τον αριθμό σε 15… που δεν μπορεί… κάποιος ΠΑΣΟΚΟΣ ή ΠΑΣΟΚΑ θα κάτσει.<br /><b>Ευχαριστούμε κύριε Πανάρατε για τα μεγάλα λόγια περί Αρίστων… και αξιοκρατίας. Οι Αρεστοί έχουν θέση.</b> <br />Και μην μας πείτε πώς έτσι διασφαλίζεται η αξιοκρατία και η επιλογή άξιων στελεχών γιατί τελικώς (έτσι και αλλιώς) την ηγεσία του ΥΠΔΒΜΘ χαρακτηρίζει η επιπολαιότητα και η προχειρότητα στο νομοθετείν.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-35543807630274194562010-05-07T01:35:13.277-07:002010-05-07T01:35:13.277-07:00Απο το Βήμα
07/05/2010
«Aν καταθέσω όλα τα έγγραφ...Απο το Βήμα<br />07/05/2010<br /><br />«Aν καταθέσω όλα τα έγγραφα που έχω στείλει όλα αυτά τα χρόνια στην ΕΕ, μπορείτε να με προτείνετε άνετα για το Βιβλίο Γκίνες. Περισσότερα από 5.000 έγγραφα..<br /><br /><br />Ταλαιπωρήθηκα είκοσι χρόνια με προσφυγές για να αναγνωριστούν τα δικαιώματά μου στην Ελλάδα και το γεγονός ότι κατέχω πτυχίο πανεπιστημιακού επιπέδου. Από το 1995 που ξεκίνησε ο δικαστικός αγώνας μου μετατάχθηκα τελικά πέρυσι σε θέση αντίστοιχη του πτυχίου μου στο Δημόσιο και έγινε αποδεκτή η αίτησή μου για εγγραφή στους καταλόγους του Τεχνικού Επιμελητηρίου. Ηθικά έχω πια τακτοποιηθεί. Δεν έχω πάρει όμως ακόμη ούτε ένα ευρώ από τα χρήματα που δικαιούμαι αναδρομικά. Θεωρώ αναμφισβήτητο το δικαίωμα ενός ευρωπαίου πολίτη να ζει όπου θέλει, να ξεκινάει τις σπουδές του όπου θέλει και να τις τελειώνει όπου θέλει.<br /><br />Σπουδάσαμε μαζί με συναδέλφους μας στη Γερμανία σε σχολή και όταν γυρίσαμε στην Ελλάδα είδαμε ότι το δίπλωμά μας δεν αναγνωριζόταν από το τότε ΔΙΚΑΤΣΑ. Ετσι, η ΕΕ έγινε δέκτης παραπόνων. Αυτά ξεκίνησαν τη νομική διαδικασία που οδήγησε σε δικαίωσή μας».<br /><br />Διαβάστε περισσότερα: http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&artid=330106&ct=1&dt=07/05/2010#ixzz0nEBY8i5z<br /><br />ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΙ TEI!!!Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-67945361110128823642010-05-06T10:06:57.068-07:002010-05-06T10:06:57.068-07:00Είδα σε άρθρα πως ο άδικος διαχωρισμός ΤΕΙ πριν κα...Είδα σε άρθρα πως ο άδικος διαχωρισμός ΤΕΙ πριν και μετά 2001 έφυγε από το πολυνομοσχέδιο. Χαίρομαι που διορθώθηκε τέτοια αδικία. Δεν ξέρω αν ήταν μετά από δική σας προτροπή ή όχι, αλλά ικανοποιεί όταν μία κυβέρνηση ακούει δίκαια αιτήματα και διορθώνει λάθη της. Μακάρι να ακούσετε και αυτά για τα ΠΔ με τα επαγγελματικά δικαιώματα.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-22573925940154723882010-05-05T23:27:53.116-07:002010-05-05T23:27:53.116-07:00Κύριε, υπουργέ,
Στο νομοσχέδιο υπάρχουν σοβαρά λά...Κύριε, υπουργέ,<br /><br />Στο νομοσχέδιο υπάρχουν σοβαρά λάθη τόσο στη μοριοδότηση για τον ΑΣΕΠ όσο και στη μοριοδότηση για τους σχολικούς συμβούλους. Σας δίνω παρακάτω μερικά παραδείγματα:<br /><br />Για τον ΑΣΕΠ:<br />Ενώ η γνώση μιας ξένης γλώσσας μπορεί να δώσει μέχρι και 2 μόρια στον υποψήφιο (για γνώση επιπέδου Proficiency) και η πιστοποίηση γνώσης βασικής χρήσης Η/Υ (π.χ. ECDL) δίνει 1 μόριο, οι μεταπτυχιακές σπουδές δίνουν μόνο 2 μόρια, και αυτό μόνο στην περίπτωση που το μεταπτυχιακό είναι στο ίδιο γνωστικό αντικείμενο με το βασικό πτυχίο του υποψηφίου. Είναι άξιο απορίας το γεγονός ότι κάποιοι στο ΥΠΕΠΘ συγκρίνουν την απόκτηση του Proficiency με την απόκτηση ενός μεταπτυχιακού τίτλου! Αυτό μάλλον αποτελεί παγκόσμια πρωτοτυπία. <br /><br />Δυστυχώς όμως, ο εξωφρενικός παραλογισμός των συντακτών του πολυνομοσχεδίου δεν σταματάει εδώ. Ένα δεύτερο βασικό πτυχίο σε κάποια ειδικότητα σχετική με την εκπαίδευση δίνει τρία μόρια, όσα και ένα διδακτορικό δίπλωμα! Με λίγα λόγια, ένα βασικό πτυχίο, σύμφωνα πάντα με το ΥΠΕΠΘ, είναι σημαντικότερο από ένα μεταπτυχιακό δίπλωμα και κατέχει ίδια θέση με ένα διδακτορικό δίπλωμα. Αν δε ο υποψήφιος έκανε το λάθος να κάνει το διδακτορικό σε κάποιο άλλο πανεπιστημιακό τμήμα (και όχι σε αυτό από το οποίο πήρε το βασικό του πτυχίο), τότε δεν παίρνει ούτε το μισό μόριο της παρηγοριάς… <br /><br />Έτσι, για παράδειγμα, ένας απόφοιτος του τμήματος Φυσικής, ο οποίος έκανε μεταπτυχιακό και διδακτορικό στο τμήμα Πληροφορικής, δεν πριμοδοτείται με επιπλέον μόρια στον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ, ενώ κάποιος άλλος απόφοιτος του ίδιου τμήματος, με δεύτερο πτυχίο από το τμήμα Χημείας ή Θεολογίας, λόγου χάρη, με πιστοποίηση ECDL και Proficiency, πριμοδοτείται με 6 μόρια!!! Ένας άλλος απόφοιτος του Φυσικού τμήματος, ο οποίος έκανε μεταπτυχιακό και διδακτορικό στην Αστρονομία, για παράδειγμα, πριμοδοτείται με 3 μόρια (ναι το διδακτορικό και το μεταπτυχιακό δεν αθροίζονται!).<br /><br />Εκτός από την προφανή διαφορά στα προσόντα μεταξύ των εν λόγω υποψηφίων (κανείς σοβαρός άνθρωπος δεν μπορεί να συγκρίνει μεταπτυχιακούς και διδακτορικούς τίτλους με το Proficiency, το ECDL και οποιοδήποτε άλλο βασικό πτυχίο), τίθεται και ένα άλλο σημαντικό ζήτημα. Τα μεταπτυχιακά και τα διδακτορικά στις παιδαγωγικές επιστήμες πριμοδοτούνται σημαντικά περισσότερο από τα αντίστοιχα πτυχία σε γνωστικό-ερευνητικό αντικείμενο (2,5 και 5 μόρια αντίστοιχα). Το ΥΠΕΠΘ συνεχίζει την παράδοση της υποβάθμισης του γνωστικού αντικειμένου έναντι των παιδαγωγικών γνώσεων. Μα, για να διδάξει κάποιος μαθηματικά δεν θα πρέπει να έχει άριστη επιστημονική κατάρτιση; Γιατί η γνώση των παιδαγωγικών να παίζει τον κυρίαρχο ρόλο; Επιπλέον, γιατί οι μεταπτυχιακοί τίτλοι σε παρεμφερή αντικείμενα δεν αναγνωρίζονται καθόλου; Γιατί τέτοια απαξίωση της επιστημονικής κατάρτισης;<br /><br />Παρόμοια και ίσως ακόμη χειρότερα προβλήματα υπάρχουν και στη προτεινόμενη διαδικασία μοριοδότησης για την επιλογή Σχολικών Συμβούλων. Για παράδειγμα οι δημοσιεύσεις σε διεθνή επιστημονικά περιοδικά δεν μοριοδοτούνται, μοριοδοτούνται όμως οι δημοσιεύσεις που έχουν γίνει υπό την αιγίδα της ΟΛΜΕ!!!!! <br /><br />Είναι φανερό ότι ο συντάκτης των συγκεκριμένων εδαφίων, είτε δεν ασχολήθηκε και πολύ με το θέμα, είτε δεν τον ενδιέφερε, είτε είχε στο μυαλό του κάποια «δική του» περίπτωση. Πως όμως περιμένουμε να προσελκύσουμε τους άριστους στη δημόσια εκπαίδευση (όπως τουλάχιστον εξαγγέλλει η Υπουργός), τη στιγμή που υποβαθμίζουμε την αριστεία και εξαθλιώνουμε το ρόλο του εκπαιδευτικού; Δυστυχώς, η αξιοκρατία και η αριστεία, παρότι επαγγέλλονται, παραμένουν άγνωστες λέξεις για την πολιτεία… Αυτές και άλλες παρόμοιες πρακτικές οδήγησαν την χώρα μας στη δύσκολη κατάσταση στην οποία βρίσκεται σήμερα.Pantelis Bouboulishttps://www.blogger.com/profile/04854217222096788438noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-79933132740127434362010-05-05T23:15:13.241-07:002010-05-05T23:15:13.241-07:00Αγαπητέ κύριε Υπουργέ,
Θα ήθελα να σταθώ σε δύο ση...Αγαπητέ κύριε Υπουργέ,<br />Θα ήθελα να σταθώ σε δύο σημεία του νομοσχεδίου: τους διορισμούς και τις αποσπάσεις.<br />Κατ' αρχήν, θα ήθελα να σας ενημερώσω για κάτι πολύ σημαντικό: τον αριθμό των συναδέλφων μας που φέτος θα ζητήσουν να συνταξιοδοτηθούν. Ο αριθμός τους αυξάνει μέρα με την ημέρα. Σε σχολείο της Θεσσαλονίκης, από 1 άτομο που έλεγε να συνταξιοδοτηθεί στο τέλος της χρονιάς, πλέον ο αριθμός έφτασε τους 15!! Ναι, τους 15! Βλέποντας τι προβλέπει το πρόγραμμα σταθερότητας για τους διορισμούς, αναρωτιέμαι που θα βρεθούν την επόμενη χρονιά εκπαιδευτικοί στα σχολεία μας, ιδίως στις πόλεις. Ακόμη κι αν δε γίνει ούτε μία απόσπαση σε γραφείο, νομίζω ότι θα υπάρχουν τόσα κενά που είτε το Υπουργείο θα αναγκαστεί να διορίσει περισσότερα άτομα απ' όσα προβλέπει το πρόγραμμα σταθερότητας, είτε θα γίνουν τόσες συγχωνεύσεις τμημάτων, σχολείων και θα υπάρξουν τόσες αναγκαστικές υπερωρίες, που το εκπαιδευτικό μας σύστημα θα καταρρεύσει και πλέον τα σχολεία θα θυμίζουν δεκαετίες του μεσοπολέμου. <br />Σας το λέω με το χέρι στην καρδιά, του χρόνου θα υπάρξει σοβαρό πρόβλημα! Τα σχολεία δεν θα λειτουργούν! Σκεφτείτε το όσο είναι καιρός και αναθεωρήστε τις προβλέψεις του προγράμματος σταθερότητας για το ΥΠΕΠΘ.<br />Σας ευχαριστώ για την προσοχή,<br />Ν. Κ., εκπαιδευτικός στη ΒΒάθμια εκπαίδευση.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-43572056736236626512010-05-05T13:40:27.074-07:002010-05-05T13:40:27.074-07:00......Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-68224718628001824362010-05-05T13:13:47.811-07:002010-05-05T13:13:47.811-07:00Θερμά συλλυπητήρια και συμπαράσταση στις οικογένει...Θερμά συλλυπητήρια και συμπαράσταση στις οικογένειες για τα αδικοχαμένα παιδιά που φύγανε από αυτή τη ζωή νωρίς. Μακάρι να μην ξαναυπάρξουν παρόμοιοι ανεγκέφαλοι εγκληματίες, οι οποίοι θα κάνουν τέτοιες αποτρόπαιες και ανέντιμες πράξεις, να αφαιρούν την ζωή κάποιων χωρίς κανένα απολύτως δικαίωμα όποιοι και αν είναι αυτοί. Απαιτούμε να τιμωρηθούν και να φυλακιστούν αυτοί οι οποίοι φταίνε. Επίσης, ζητάμε από την Κυβέρνηση να βοηθήσει έμπρακτα αυτές τις οικογένειες που έχασαν τα μέλη των οικογενειών τους. Όμως και πάλι, η απώλεια τους είναι ανεκτίμητης αξίας, ευχόμαστε ο Θεός να απαλύνει τον πόνο τους.<br /><br />Με τιμή και εκτίμηση,<br />Θεοδώρου Θεόδωρος<br />Ηλεκτρολόγος Μηχανικός Τ.Ε..Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-21535909924395514762010-05-05T05:44:28.053-07:002010-05-05T05:44:28.053-07:00Και βέβαια πρέπει να το κάνει, και να αρχίσει από ...Και βέβαια πρέπει να το κάνει, και να αρχίσει από τους Διπλωματούχους Πρώτα.<br /><br />Πράγματι ισχύει κάτι τέτοιο Κύριε Πανάρετε;, ή είναι απλά φήμες που δεν θα υλοποιηθούν ποτέ;, αν πράγματι ισχύουν τα παραπάνω «Ευρωπαϊκά Μέτρα» διότι γνωρίζω ότι δεν ισχύουν τέτοια μέτρα ιδιαίτερα για τους Πτυχιούχους Μηχανικούς, αλλά ισχύουν για όλους. <br /><br />Γιατί τότε συνεχίζεται αυτό το παιχνίδι προς εμάς;, δεν είμαστε άτομα με χαμηλό δείκτη νοημοσύνης, για να πέσουμε στο λάκκο μόνοι μας.<br /><br />Είπαμε ότι, θέλουμε δικαιοσύνη προς όλους και για όλα, όχι ακριβώς το αντίθετο.<br /><br />Μπορείτε σας παρακαλούμε Κύριε Υφυπουργέ, Κύριε Ιωάννη Πανάρετε, να μας πείτε αν ισχύουν αυτές οι φήμες;.<br /><br />Νομίζω, ότι έχετε υποχρέωση προς εμάς, να μας απαντήσετε σύντομα και έντιμα, φαίνεστε έντιμο άτομο και προσωπικότητα.<br /><br />Μετά τιμής και εκτίμησης,<br />Θεοδώρου Θεόδωρος<br />Ηλεκτρολόγος Μηχανικός Τ.Ε..Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-62822014483083003992010-05-05T00:23:11.743-07:002010-05-05T00:23:11.743-07:00κε Πανάρετε με ικανοποίηση διάβασα το παρακάτω:
h...κε Πανάρετε με ικανοποίηση διάβασα το παρακάτω:<br /><br />http://www.esos.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=7697:2010-05-04-20-26-12&catid=336:2009-12-02-06-42-26&Itemid=674<br /><br />Αυτά όμως αφορούν τις ειδικότητες που δεν έχουν ακόμα επαγγελματικά δικαιώματα.<br /><br />Δεν θεωρείται πρέπον στο πλαίσιο των παραπάνω να αναμορφωθούν ανάλογα και τα δικαιώματα (πετσοκομένα κατά κόρον) των άλλων ειδικοτήτων;<br /><br />Ευχαριστώ για το χρόνο σας.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-52246838666122695672010-05-04T03:46:02.687-07:002010-05-04T03:46:02.687-07:00φίλη[ε] @11:41 μμ "στου κουφού την πόρτα όσο...φίλη[ε] @11:41 μμ "στου κουφού την πόρτα όσο θέλεις βρόντα"Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-73692638566654162792010-05-03T23:41:42.090-07:002010-05-03T23:41:42.090-07:00Με αφορμή το πολυνομοσχέδιο του Υπουργείου Δια βίο...Με αφορμή το πολυνομοσχέδιο του Υπουργείου Δια βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων <br /><br />ΜΗΠΩΣ δεν προσθέτει τίποτε η ανάθεση σε εκπαιδευτικούς η διδασκαλία και μαθημάτων και δεύτερης ειδικότητας συγγενούς με το βασικό πτυχίο [αν δεν κάνουμε λάθος αυτό ισχύει, απλά χρειάζεται εξορθολογισμός στη δεύτερη ανάθεση]<br /><br />ΜΗΠΩΣ τα κριτήρια για την επιλογή των στελεχών αναπαραγάγουν την παθογένεια και οδηγούν σε επιλογές που δεν έχουν σχέση με την αξιοκρατία και το στόχο για αναβάθμιση της εκπαίδευσης αναφορικά με την διοικητική και επιστημονική συνιστώσα<br /><br />ΜΗΠΩΣ στις συνθέσεις των υπηρεσιακών συμβουλίων συμμετέχουν μέλη που επιστημονικά και διοικητικά δεν νομιμοποιούνται ηθικά και όχι μόνο να κάνουν τις κρίσεις [ΜΗΠΩΣ: πρώτα έπρεπε να γίνει ένας έλεγχος για την εγκυρότητα των αντικειμενικών μορίων προηγούμενων κρίσεων προτού γίνει η σύσταση των υπηρεσιακών συμβουλίων]<br /><br />ΜΗΠΩΣ οι εξαγγελίες για επιμορφώσεις, αξιολογήσεις και αλλαγές στο Α+Ω προγράμματα εξυπηρετούν ανάγκες απορρόφησης κονδυλίων για το ΕΣΠΑ και απαιτούνταν κινήσεις ορθολογικού προγραμματισμού για να μην επαναληφθούν οι παθογένειες των ΚΠΣ<br /><br />ΜΗΠΩΣ η συντριπτική πλειονότητα των εισαγόμενων στο νομοσχέδιο αλλαγών αφορά ΠΔ του Ν1566 και έπρεπε με τη διαδικασία αυτή να προχωρήσουν οι διορθωτικές κινήσεις για νοικοκύρεμα των όσων συμβαίνουν στο χώρο της εκπαίδευσης, λαμβανόμενων υπόψη των ιδιαίτερων πολιτικών συνθηκών που επικρατούν <br /><br />ΜΗΠΩΣ ΕΠΡΕΠΕ να γίνουν ουσιαστικές παρεμβάσεις – απογραφή και σχετικές ανακοινώσεις σε θέματα όπως:<br /><br />• ποιοι εκπαιδευτικοί αντί να διδάσκουν υλοποιούν δραστηριότητες κατά προκλητικό τρόπο όχι επειδή αυτή είναι η επιστημονική τους ειδικότητα αλλά επειδή το «χόμπυ» τους το επιβάλει και μάλιστα βραβεύονται ως οι «άριστοι»<br /><br />• αν γίνονται υπερωρίες «μαϊμού» ή περικόπτονται υπερωρίες επειδή κάποιες γραφειοκρατικές διατάξεις υπαγορεύουν την κατ΄ επιλογή αναστολή δράσεων προκειμένου να προβληθούν οι [η]υμέτεροι [και αυτό και στο επίπεδο των σχολικών μονάδων] <br /><br />• να κοιταχθεί η ποιότητα και το εύρος των παρεμβάσεων της Τοπικής Αυτοδιοίκησης προτού αποφασιστεί η όποια μεταβίβαση αρμοδιοτήτων <br /><br />• να κατατίθεται για ενημέρωση και συζήτηση στο σύλλογο των διδασκόντων οι προϋπολογισμοί και οι δαπάνες των σχολικών επιτροπών για να υπάρξει διαφάνεια – προγραμματισμός και για να εξαλειφθούν οι πελατειακές σχέσεις στην κατανομή των δαπανών και η δυνατότητα προγραμματισμού σε επίπεδο σχολικής μονάδας και όχι η πραγματοποίηση δαπανών με διμερείς επαφές μεταξύ διευθυντή – σχολικής επιτροπής και των «ενδιαφερομένων» προκειμένου να προβληθούν δράσεις υ[η]μετέρων.<br /><br />• να υλοποιούνται στην πράξη οι διαθεματικές προσεγγίσεις του Α+Ω προγράμματος που αποτελούν «όνειρο καλοκαιρινής νύχτας» <br /><br />• να εφαρμοστούν στην πράξη η υλοποίηση της χρήσης των ΝΤ με τις υπάρχουσες υποδομές και έχει ανασταλεί η χρήση τους λόγω ανεπάρκειας στο οργανωτικό και διοικητικό επίπεδο<br /><br />• να γίνει επαναπροσδιορισμός των υπηρεσιών παιδείας που προσφέρει το δημόσιο εκπαιδευτικό σύστημα και που σήμερα καρκινοβατούν λόγω ανεπάρκειας των υπηρεσιακών στελεχών [έλλειψη προσόντων , ικανοτήτων και όχι μόνο]<br /><br />• να εφαρμοστεί ένα ουσιαστικό νοικοκύρεμα των δαπανών του υπουργείου σας σαν αυτές που έχει αναφέρει το υπουργείο σας ή σας έχουν αναφερθεί προκειμένου να υπάρξουν δείγματα γραφής και δημιουργία του απαρίτητου κλίματος εμπιστοσύνης<br /><br />• να ζητηθεί από εκπαιδευτικούς που τους «απαγορεύεται» η συμμετοχή στα προγράμματα αυτοαξιολόγησης ή στα άλλα πιλοτικά προγράμματα η κατάθεση προτάσεων και μελετών και να δοθούν για τέτοιες παρεμβάσεις κίνητρα.<br /><br />ΜΗΠΩΣ ΕΝ ΤΕΛΕΙ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΑΠΛΗΣ ΛΟΓΙΚΗΣ ΚΑΙ ΥΛΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΑΥΤΟΝΟΗΤΩΝ όπως πολύ σωστά διακηρύσσει η πολιτική ηγεσία του υπουργείου σας.<br /> <br />ΜΗΠΩΣ…. ΜΗΠΩΣ….. […]Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-25926462286618984182010-05-03T07:42:02.266-07:002010-05-03T07:42:02.266-07:00Κε Παναρετε,
Σε Συνέχεια της ανάρτησης @12.55 εινα...Κε Παναρετε,<br />Σε Συνέχεια της ανάρτησης @12.55 ειναι κοινή διαπίστωση οτι ενας καλός τρόπος για να περνάνε ολες οι δαπάνες που θέλει ο Αντιπρύτανης ή ο Αντιπρόεδρος Οικονομικών ειναι να έχει εντάξει ΕΜΙΣΘΑ τις συζύγους Ή/ΚΑΙ αδελφές των μελών της επιτροπής του ΕΛΚΕ σε προγραμμα του ΕΛΚΕ. Αυτό γίνεται κατα συρροή σε Μεγαλο Νησιωτικό Τεχνολογικό ΑΕΙ . Δυστυχώς ο φερόμενος ως "δραστης" ειναι και στέλεχος του ΠΑΣΟΚ και για αυτό ....δεν τον ακουμπά το συστημα. Δεν βλεπω ομως ΝΑ ΓΙΝΕΤΕ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΕ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΚΟΒΟΥΝ ΤΟ ΜΙΣΘΟ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΝΤΗΡΟΥΝ ΤΗΝ ΔΙΑΠΛΟΚΗ ....Ε....ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ. <br />ΑΝ ΣΑΣ ΑΦΗΝΟΥΝ....ΚΑΝΤΕ ΚΑΤΙ....Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-32630790279535249772010-05-03T00:25:31.523-07:002010-05-03T00:25:31.523-07:00Σε παλαιότερη ανάρτησή σας στην σελίδα σας ως υφυ...Σε παλαιότερη ανάρτησή σας στην σελίδα σας ως υφυπουργού (http://ypepth.opengov.gr/panaretos/?p=1088) είχατε αναφέρει ότι θα διοριστούν 340 μέλη ΔΕΠ που αντιστοιχούν σε όσους οι πρυτανικές πράξεις διορισμού είχαν φθάσει στο Υπουργείο μέχρι τις 13/7/2009.<br /><br />Διαδίδεται όμως ότι έχει προωθηθεί ο διορισμός και άλλων εκτός σειράς. Είναι ακριβές;Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-54622978829557901832010-05-02T07:49:03.693-07:002010-05-02T07:49:03.693-07:00Μας έχετε κόψει δυο με τρεις χιλιάδες ευρώ (λες κα...Μας έχετε κόψει δυο με τρεις χιλιάδες ευρώ (λες και είμαστε οι έχοντες και μπορούμε να τα στερηθούμε) σε κάθε έναν από τους εκπαιδευτικούς και μας βάζετε να εφαρμόσουμε τους καινούργιους νόμους για το νέο σχολείο, την αξιολόγηση και τα υπόλοιπα τεχνάσματα;<br /><br />Σαν δείγμα ανθρωπιάς, το ελάχιστο που έχετε να κάνετε, είναι να αποσύρετε το νομοσχέδιο...Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-2594685130902899742010-05-02T01:00:34.078-07:002010-05-02T01:00:34.078-07:00Επειδή μας έχετε για πολίτες δεύτερης κατηγορίας:
...Επειδή μας έχετε για πολίτες δεύτερης κατηγορίας:<br /><br />http://anotata-tei.blogspot.com/2010/01/blog-post.htmlAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-39123399101433196072010-05-02T00:24:11.944-07:002010-05-02T00:24:11.944-07:00Κύριε υφυπουργέ,
με λύπη βλέπω ότι ο διάλογος εδώ ...Κύριε υφυπουργέ,<br />με λύπη βλέπω ότι ο διάλογος εδώ δεν λειτουργεί.<br />Ακόμη δεν έχει απαντηθεί το ερώτημα γιατί το υπουργείο επιχειρεί τον διαχωρισμό των πτυχίων ΤΕΙ.<br /><br />Και επειδή τα ΤΕΙ δεν ξεφύτρωσαν σήμερα, καλό θα ήταν για μέλος κυβέρνησης όπως εσείς, να μας πείτε σε ποιο νόμο στηρίζεται την άποψη σας αυτή. Νόμο, όχι γνωμοδότηση.<br /><br />Αλλιώς μου έρχεται κομματάκι δύσκολο να πιστέψω πως δημοκρατικά εκλεγμένη κυβέρνηση επιχειρεί να αφαιρέσει δια νόμου δικαιώματα πολιτών που το ΣτΕ έχει κρίνει σαν Συνταγματικά.<br /><br />Τι λέτε; Θα μας απαντήσετε;Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-7566719811653599982010-05-01T15:01:31.062-07:002010-05-01T15:01:31.062-07:00Νομίζω με όλο το σεβασμό, πως πολλά σημεία του ν/σ...Νομίζω με όλο το σεβασμό, πως πολλά σημεία του ν/σ είναι για γέλια και λυπάμαι πολύ! Το σχόλιο του 11:21 τα λέει όλα!!!!! Μοριοδοτούνται οι συμμετέχοντες με ΚΛΗΡΩΣΗ στην πιστοποίηση ΤΠΕ Β' επιπέδου με 3 μορια και οι επιμορφωτές τους δεν αναφέρονται πουθενά και δεν μοριοδοτούνται!!<br />Έλεος με την προχειρότητα και με την ξεροκεφαλιά για να μη μιλήσω όπως στο χωριό μου....Ποιοι μας κυβερνάνε επιτέλους κε Πανάρετε????? Τι μαγαζάκια συντηρούν ακόμα εκεί στο ΥΠΕΠΘ και δια βίου μάθησης τρομάρα μας???? Εκείνι το πολύπαθο ΙΔΕΚΕ τι απέγινε???? ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!!!!!!!!!<br /><br />Πολύβιος Κ.<br />Εκπ/κοςAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-37080885720359516682010-05-01T12:55:21.260-07:002010-05-01T12:55:21.260-07:00Κε Υφυπουργέ
Με τις νεες αρμοδιότητες στους ΕΛΚΕ ...Κε Υφυπουργέ <br />Με τις νεες αρμοδιότητες στους ΕΛΚΕ ,χωρίς ΕΛΕΝΧΟ πολλα άπο τα ζητουμενα θα καταστρατηγηθουν. Για πράδειγμα ειναι γνωστό οτι Αντιπρυτανης σε μεγαλό τεχνολογικό ΑΕΙ χρησιμοποιεί τον ΕΛΚΕ για την επανεκλογή του σε Νομαρχιακή Θεση ME TIΣ ΕΘΛΟΓΙΕΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ!!!<br /> Μηπως τελικα πάτε να κανετε το καλό αλλα ΘΑ διεκολυνθουν ολοι οι αλλΟΙ??? Επίσεις ορίστικε οριο στις αμοιβές των ΔΕΠ. Στους εξωτερικούς συνεργάτες που προσλαμβάμονται απο ερευνητικά - αναπτυξιακά έργα ???? Δεν μπορω να δεχθώ οτι εξωτερικός συνεργάτης αμοιβεται με 7.000 Ευρώ το μήνα ....οταν πολλα ακούγονται για το που καταλήγει ποσοστο απο αυτα.... <br />Φαντάζομαι το γνωρίζεται οτι εξωτερικοι συνεργάτες σε εργα ΑΕΙ που χρηματοδοτούνται απο ΔΗΜΟΥΣ και ΝΟΜΑΡΧΙΟΕΣ εχουν ΤΡΕΛΕΣ ΑΜΟΙΒΕΣ. Ενα ποσοστό απο αυτές καταλήγει σε Αντιπρυτάνεις/Προέδρους ΕΛΚΕ και σε Νομάρχες ή διαμεσολαβούντες Νομαρχιακους Συμβούλους. Αν οι θέσεις ταυτίζονται στο ιδιο πρόσωπο...ακομα καλύτερα.<br /><br />ΑΡΑ ΝΟΜΙΖΟ ΟΤΙ ΜΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ...ΠΟΥ ΤΑ ΓΝΩΡΙΣΕΤΕ.....ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΞΕΤΑΣΤΕΙ ΣΟΒΑΡΑ Ο ΕΛΕΝΧΟΣ ΟΛΟΩ ΤΩΝ ΕΛΚΕ ΚΑΙ ΤΩΝ ΜΙΣΘΟΔΟΤΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ,<br /><br />ΠΡΟΣΟΧΗ ...ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΕ ΣΕ ΕΡΓΑ ΕΕ/ΕΣΠΑ/FP6/FP7/ΕΠΕΑΕΚ....ΓΙΑΤΙ ΕΚΕΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΛΕΝΧΟΣ. ΣΤΑ "ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΑ" ΑΠΟ ΔΗΜΟΥΣ-ΝΟΜΑΡΧΙΕΣ ΓΙΝΕΤΕ ..ΤΟ ΕΛΑ ΝΑ ΔΕΙΣ!!!Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-48041736647979274182010-05-01T10:07:24.712-07:002010-05-01T10:07:24.712-07:00Κύριε Υφυπουργέ,
Ο ΣΧΝ διευρύνει τις αρμοδιότητες ...Κύριε Υφυπουργέ,<br />Ο ΣΧΝ διευρύνει τις αρμοδιότητες δράσεων των ΕΛΚΕ ώστε πέρα από διαχείρηση των κονδυλίων γιά έρευνα (γι' αυτό ΕΓΙΝΑΝ οι ΕΛΚΕ άλλωστε) να διακινεί χρήμα γιά αναπτυξιακά έργα και υποδομές (άρα μέχρι αμφιθέατρα, δρόμους στο campus, νοσοκομεία, τυπογραφεία, τηλεπικοινωνίες κλπ). <br />Η αδιαφάνεια των ΕΛΚΕ είναι ΓΝΩΣΤΗ. Και παρά την προσπάθειά σας ΔΕΝ έχει ακόμ η τιθασευθεί.<br />Νομίζετε ότι ΣΥΜΦΕΡΕΙ να ΑΝΑΘΕΣΗ και ΑΛΛΩΝ αρμοδιοτήτων και δράσεων στους ΕΛΚΕ όπως είναι αυτοί σήμερα?Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-751574911819360872010-05-01T01:30:03.186-07:002010-05-01T01:30:03.186-07:00κύριε Υφυπουργέ,
η περίπτωση γ του άρθρου 31, παρά...κύριε Υφυπουργέ,<br />η περίπτωση γ του άρθρου 31, παράγραφος 6, του νέου πολυνομοσχεδίου καταργεί τις αποσπάσεις για συνυπηρέτηση εκπαιδευτικών συζύγων μελών ΔΕΠ.<br /><br />Συμφωνώ απόλυτα με τον κο Λιτσαρδάκη ότι η κατάργηση είναι κατάφωρα άδικη. Το σκεπτικό του συναδέλφου για τη μη κατάργηση της παραγράφου 4 του άρθρου 6 του ν. 3027/2002 είναι απόλυτα τεκμηριωμένο.<br />Υπάρχει άνιση μεταχείριση των μελών ΔΕΠ που υπηρετούν σε περιφερειακά ΑΕΙ (αφού ο 3027 δεν αναφέρεται σε μέλη ΔΕΠ των Πανεπιστημίων της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης) σε σχέση με Στρατιωτικούς και Δικαστικούς. <br />Δείτε την κάτωθι περίπτωση:<br />Ένας καθηγητής στο Πανεπιστήμιο Κρήτης έχει οικογένεια με δύο ανήλικα παιδιά. Ο νόμος τον υποχρεώνει να έχει μόνιμη κατοικία στον Νομό που εδρεύει το Πανεπιστημιακό τμήμα που υπηρετεί. Η σύζυγος του έχει οργανική θέση στην Ηπειρωτική Ελλάδα. Τι πρέπει να κάνει;<br />Τρεις λύσεις υπάρχουν:<br />α) Να ζει ξεχωριστά από την γυναίκα του και τα παιδιά του<br />β) Να διαλύσει την οικογένεια του<br />γ) Να μείνει με την οικογένεια του και να έρχεται στην Κρήτη μια μέρα την εβδομάδα και να κάνει τα μαθήματα του.<br /><br />Παρακαλώ πολύ κε Πανάρετε να μου απαντήσετε εσείς σαν συνάδελφος ποια από τις τρεις λύσεις θα επιλέγατε;<br /><br />Περιμένω με πολύ αγωνία την απόσυρση της κατάργησης της διάταξης της παραγράφου 4 του άρθρου 6 του ν. 3027/2002 για τα παιδιά μου και τους φοιτητές μου!<br /><br />Σας παρακαλώ να δράσετε άμεσα για να διορθώσετε το προφανές λάθος.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-34794323053140699622010-04-30T13:36:09.822-07:002010-04-30T13:36:09.822-07:00Σίγουρα ο τίτλος Α.Ε.Ι. δεν εξασφαλίζει κάτι από μ...Σίγουρα ο τίτλος Α.Ε.Ι. δεν εξασφαλίζει κάτι από μόνος του, αλλά θέλει σκληρή προσπάθεια και αναγνωρισιμότητα για το κύρος του, όμως τα δεδομένα, οι όλες στατιστικές και αποδείξεις, που το έχουμε αποδείξει έμπρακτα μυριάδες φορές, αποδεικνύουν ακριβώς το αντίθετο από αυτό που προσπαθείτε να περάσετε στην κοινή γνώμη. Με τις απατηλές, ύπουλες, αποχαυνωτικές πρακτικές και απερισκεψίες σας. Όμως, ο κόσμος ολόκληρος γνωρίζει πολύ καλά το επίπεδο και τους αποφοίτους Μηχανικούς των Τ.Ε.Ι. (Α.Ε.Ι.), και δεν τρώει κουτόχορτα. Ως αποτέλεσμα έχει, με τις όποιες λασπολογίες, ψευτιές, πονηράδες, ατασθαλίες και λασπολογίες σας, που προσπαθείτε συνεχώς και κάνετε, δεν μπορείτε να κάνετε απολύτως τίποτα. Διότι, είστε για γέλια και για κλάματα, μόνο μια τρύπα μες το νερό καταφέρνετε πάντα να δημιουργείτε. <br /><br />Δεν θέλουμε καμία εξίσωση με τα Πανεπιστήμια διότι είναι Ισότιμα, ο κάθε τομέας της Ανωτάτης Εκπαίδευσης κάνει στην εντέλεια τη δουλεία του σωστά και τον σκοπό της ύπαρξής του, εμείς απλώς το δίκαιο μας απαιτούμε και τα δίκαια Δικαιώματά μας. <br /><br />Δεν θα δεχθούμε από τον οποιονδήποτε, να μας τα στερήσει γιατί έτσι του κατέβηκε, έτσι έμαθε, γιατί απλά τον συμφέρει. <br /><br />«Κύριε» συμφεροντολόγε, λασπολόγε κ.λ.π.. Κανονικά όμως, δεν θα έπρεπε να ασχοληθώ μαζί σας.<br /><br />Πάντως, Κύριε Υφυπουργέ, Κύριε Ιωάννη Πανάρετε, κάντε κάτι να δικαιωθούν οι κόποι μας, αρκετά χρόνια έχουν περάσει χωρίς σωστή και δίκαιη αντιμετώπιση, ελπίζω ότι θα μας βγάλετε ασπροπρόσωπους σύντομα, Επίσης, σας εύχομαι καλή δύναμη, σε όλα τα δύσκολα έργα, που αναλάβατε να διεκπεραιώσετε με επιτυχία, ασχέτως συμφεροντολογιών και διάφορων κακόβουλων συντεχνιών που υπάρχουν.<br /><br />Μετά τιμής και εκτίμησης,<br />Θεοδώρου Θεόδωρος<br />Ηλεκτρολόγος Μηχανικός Τ.Ε..Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-78996913416282502702010-04-30T13:36:09.821-07:002010-04-30T13:36:09.821-07:00Δεν εξαντλούμε καθόλου την κριτική μας στον Νόμο, ...Δεν εξαντλούμε καθόλου την κριτική μας στον Νόμο, και σε κανένα Νόμο και οι Νόμοι δεν είναι τυχαίοι.<br /><br />Των Τ.Ε.Ι. τιμή τους είναι, που φοράνε τα ράσα, και είναι Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα (Α.Ε.Ι.), — βλέπε Νόμους: 1404/1983, 2530/1997, 2817/2000, 2916/2001, 3027/2002, 3404/2005, 3549/2007, 3685/2008, 3794/2009 κ.α..—και διέπονται ως προς την οργάνωση και την λειτουργία τους από τις ίδιες συνταγματικές αρχές και διατάξεις, όπως και τα Πανεπιστήμια/Πολυτεχνεία. Επίσης, το επίπεδο προσφοράς και αποδοχής της γνώσης και της έρευνας είναι άριστο, και είναι ISCED 5A, όπως ακριβώς και των Πανεπιστημίων/Πολυτεχνείων, μάλιστα συγκρίνεται πολύ εύκολα. <br /><br />Ακόμη εάν είχαμε κάνει αυτό που λες, θα δικαιωνόμασταν από καιρό. Όμως βλέπεις, ελπίζουμε ότι υπάρχουν τίμιοι άνθρωποι και πολίτες-πολιτικοί που θα κάνουν το σωστό, απλά αναζητούμε το δίκαιο μας και απαντάμε σε κάτι περίεργούς λασπολόγους σαν και του λόγου σας, επειδή μας προκαλούν, μπορεί βέβαια, μάλλον είστε τα ίδια 1-2 άτομα με τις διάφορες «επωνυμίες». Αν και κανονικά δεν θα έπρεπε να πέφτουμε στο επίπεδό σας, αλλά βλέπεις είμαστε και εμείς άνθρωποι και έχουμε κάποιο εγωισμό και αξιοπρέπεια. Οπότε, όποιος μας θίγει, του απαντάμε ανάλογα και καθώς πρέπει. <br /><br />Ναί «Κύριε», διότι μας νοιάζουν τα Δικαιώματα μας, των αποφοίτων Μηχανικών, και είμαστε εμείς οι ίδιοι, οι απόφοιτοι Μηχανικοί, και απαιτούμε δικαιοσύνη και αξιοπρέπεια. Δεν τρέμουμε πως η πολιτεία θα αναγκαστεί να «ξεβολέψει» ορισμένους από τους διδάσκοντες, και ούτε νομίζω πως οι ίδιοι έχουν κανένα λόγο να φοβούνται. Αλλά, είναι επειδή απαιτούμε τα Επαγγελματικά Δικαιώματα μας. <br /><br />Όσο για την ουσία των Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων, επειδή το λες εσύ δεν έγινε και κάτι και ποιος σου δίνει και σημασία κιόλας. Όχι μόνο αυτό που λες, ότι είναι δεν θα γίνει ποτέ, αλλά τα έχουν μέσα στην καρδία τους, όλοι οι Έλληνες, γιατί γνωρίζουν ότι μέσα από αυτά βγαίνουν πάνω από όλα τίμιοι άνθρωποι και σωστοί Μηχανικοί, όχι σαν μερικούς μερικούς που δεν γνωρίζουν που πάνε τα τέσσερά τους. <br /><br />Τα Πτυχία χωρίς αντίκρισμα που λες εσύ, δεν ισχύει καθόλου, γνωρίζουν πολύ καλά όλοι εργοδότες πόσο αποδοτικοί είμαστε στον τομέα μας και στην δουλειά μας. Γι’αυτόν τον λόγο ακριβώς και μας προτιμούν, πόσον μάλλον όταν πάρουμε και τα δικαιώματά μας που δικαιωματικά και αυτοδίκαια τα αξίζουμε και τα δικαιούμαστε. Όπως άλλωστε, τα κατέχουν όλοι οι Ισότιμοί και Αντίστοιχοί μας σε όλον τον κόσμο. Θα αλλάξει ολόκληρη η οικονομία, η ασφάλεια, η εμπιστοσύνη και όχι μόνον του τόπου, προς το βέλτιστο δυνατό αποτέλεσμα, που όλα αυτά τα βύθισαν κάποια άτομα αντίστοιχης στάθμης με του επιπέδου σας. Όσο για την όποια Κρατική αδυναμία που λες, ευελπιστούμε πολύ σύντομα να σε διαψεύσει και εσένα και εμάς, γιατί πιστεύουμε ακράδαντα πως έχει την δυνατότητα να το κάνει, απλά και μόνον επειδή το αξίζουμε.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-13756554649446162562010-04-30T11:47:06.289-07:002010-04-30T11:47:06.289-07:00ΚΑΤΕΕ δεν υπάρχουνε πλέον. Τα κλασικά επιχειρήματα...ΚΑΤΕΕ δεν υπάρχουνε πλέον. Τα κλασικά επιχειρήματα των βαλτών του ΤΕΕ οτι ΤΕΙ=ΚΑΤΕΕ. Αυτά ξεχάστετα. <br /><br />Και πολύ καλά κάνουμε και κρίνουμε τον νόμο όταν ο κάθε βαλτός του ΤΕΕ προσπαθεί να υποβαθμίσει τους πτυχιούχους των ΤΕΙ. <br /><br />Το μόνο που ενδιαφέρει τους πτυχιούχους είναι τα επαγγελματικά τους δικαιώματα. Οι βολεμένοι καθηγητές ας πάρουνε πόδι γρήγορα,κανένας δεν είναι αντίθετος με αυτό. <br /><br />Τα πτυχία χωρίς αντίκρισμα το λές εσύ ειδικά για τα ΤΕΙ Αθήνας Θεσσαλονίκης και Πειραιά δεν τίθετε κάν τέτοιο θέμα και ένα μεγάλο μέρος του προβλήματος είναι η μη ύπαρξη επαγγελματικών δικαιωμάτων που για αυτό φταίει το ΤΕΕ.<br /><br />Οι βάσεις εισαγωγής είναι από τα πλέον χαζά επιχειρήματα που βαρεθήκαμε να ακούμε και δεν θα σχολιάσω.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-29540072834064797312010-04-30T11:41:15.204-07:002010-04-30T11:41:15.204-07:00Θα ήθελα να απευθυνθώ σε όλους αυτούς που εξαντλού...Θα ήθελα να απευθυνθώ σε όλους αυτούς που εξαντλούν την κριτική τους σε όσους ασχολούνται με τους άλλους που μιλάνε για το νόμο, στο πως ονομάζει τα ΤΕΙ:<br />Παρακολουθώ την προσπάθειά σας να σταματήσουν τα ΑΕΙ την πορεία των αποφοίτων των ΑΤΕΙ, θαρρείς και έτσι θα γίνουν τα πανεπιστήμια κάτι καλύτερο. Είναι επειδή κόπτεσθε για τα επαγγελματικά δικαιώματα των αποφοίτων ή μήπως γιατί τρέμετε πως η ποιότητα των αποφοίτων ΤΕΙ θα κάνει τους δικούς σας αποφοίτους να μείνουν και άλλο στο περιθώριο; Η νομική πλευρά που υπερτονίζετε δείχνει πως νοιάζεστε μόνο για τους τύπους. Όσο για την ουσία, ανώτατα είναι και απλά δεν θα γίνουν ποτέ στην συνείδηση του Έλληναρα που φοιτά σε ΑΕΙ και παίρνει ένα ανούσιο πτυχίο χωρίς επαγγελματικό αντίκρυσμα. Δείτε τις βάσεις εισαγωγής των χαμηλών ΑΕΙ για να καταλάβετε τι εννοώ. Και μη βιαστείτε να απαντήσετε πως φταίει η κρατική αδυναμία για τα χάλια κάποιων ΑΕΙ. Ούτε βέβαια ο τίτλος ΑΕΙ εξασφαλίζει την ανωτατοποίηση, στην κοινή γνώμη, στην αγορά εργασίας, στην παραγωγή γνώσης. Οπότε τι μένει να μας κάνει να λυσσάμε για να μην θέλουμε την εξίσωση με τα πανεπιστήμια εμείς των ΑΕΙ(που έτσι και αλλιώς δεν υπάρχει, η αγορά εργασίας καθορίζει το νικητή)? Το παραδάκι...pasok ws to kokkalonoreply@blogger.com