tag:blogger.com,1999:blog-10563343.post254133169357590218..comments2023-08-04T02:51:54.678-07:00Comments on ΑΠΟΨΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ (ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ): Σχέδια Π.Δ. για Επαγγελματικά Δικαιώματα Πτυχιούχων Πανεπιστημίων και ΠολυτεχνείωνΙΩΑΝΝΗΣ ΠΑΝΑΡΕΤΟΣhttp://www.blogger.com/profile/03064081874763508334noreply@blogger.comBlogger52125tag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-46685149925461169342011-07-26T10:57:06.859-07:002011-07-26T10:57:06.859-07:00ΤΟ ΤΜΗΜΑ ΒΑΛΚΑΝΙΚΩΝ ΣΛΑΒΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΝΑΤΟΛΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩ...ΤΟ ΤΜΗΜΑ ΒΑΛΚΑΝΙΚΩΝ ΣΛΑΒΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΝΑΤΟΛΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΩΣ ΠΟΤΕ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΓΝΩΣΤΟ? ΑΠΟ ΤΟ ΤΡΙΤΟ ΕΤΟΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΥΟ ΕΙΔΙΚΕΥΣΕΙΣ. Η ΜΙΑ ΕΙΝΑΙ "ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ" ΚΑΙ Η ΑΛΛΗ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΣΧΕΣΕΙΣ". ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΩΣ ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΠΟΦΟΙΤΟΙ ΤΗΣ ΠΡΩΤΗΣ ΕΙΔΙΚΕΥΣΗΣ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΓΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΟΙΚΟΜΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ, ΔΗΛΑΔΗ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΙ ΩΣ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΙ ΑΛΛΑ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ. ΚΑΜΙΑ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ ΣΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΟΧΥΡΩΘΕΙ ΑΚΟΜΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΣΧΟΛΗ, ΕΝΩ ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΤΟ ΤΜΗΜΑ ΔΙΕΘΝΩΝ ΕΥΡΩΠΑΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΟ. ΠΕ09 ΚΑΙ ΠΕ13 ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΜΕΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΠΙΑ Η ΚΟΡΟΙΔΙΑ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-75545449684357005272011-03-15T10:01:40.169-07:002011-03-15T10:01:40.169-07:00Η ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΠΡΒΛΗΜΑΤΟΣ ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΕΠΙΣΗΜΝΣΕΙΣ...Η ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΠΡΒΛΗΜΑΤΟΣ ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΕΠΙΣΗΜΝΣΕΙΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΘΕΙ ΘΕΤΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ<br /><br />Η ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΣΕ ΔΕΚΑΔΕΣ ΑΠΟΔΕΚΤΕΣ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΤΟΥ ΥΠΔΜΘ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΠΑΡΑ ΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΕΙ <br /><br />Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΙΣ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΤΟΣΟ ΑΠΛΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΒΑΣΙΚΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ¨"ΕΥΠΡΕΠΕΙΑΣ"<br />[Ο ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΣ/Η]Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-60213981301401430242011-03-15T08:24:16.613-07:002011-03-15T08:24:16.613-07:00ΑΑξιότιμε κ. Πανάρετε,
Μόλις σήμερα είχα την ευκαι...ΑΑξιότιμε κ. Πανάρετε,<br />Μόλις σήμερα είχα την ευκαιρία να ενημερωθώ για την πρωτοβουλία του υπουργείου σχετικά με τα σχέδια Π.Δ. για τα Επαγγελματικά Δικαιώματα Πτυχιούχων Πανεπιστημίων και Πολυτεχνείων που εκκρεμούσαν. <br />Αναρωτιέμαι για το ποιές είναι οι σκέψεις σας για τους απόφοιτους του Τμήματος Μηχανικών Επιστήμης Υλικών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων (πρώην Τμήμα Επιστήμης & Τεχνολογίας Υλικών). Το συγκεκριμένο τμήμα δέχθηκε φοιτητές για πρώτη φορά το 1999, οι πρώτοι απόφοιτοί του ορκίστηκαν το 2004 αλλά δυστυχώς μέχρι σήμερα (12 χρόνια μετά την ίδρυσή του και επτά χρόνια μετά την αποφοίτηση των πρώτων διπλωματούχων του) οι απόφοιτοι του τμήματος δεν διαθέτουν κανένα κατοχυρωμένο επαγγελματικό δικαίωμα από την πολιτεία παρά τις επανειλημμένες κοινές προσπάθειες των συλλόγων φοιτητών, της διοίκησης του τμήματος αλλά και της διοίκησης του πανεπιστημίου.<br />Με εκτίμησηAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-11066235732837503272011-03-15T02:17:22.356-07:002011-03-15T02:17:22.356-07:00ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΑΠΛΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΚΑΙ ΣΕΒΑΣΜΟΥ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤ...ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΑΠΛΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΚΑΙ ΣΕΒΑΣΜΟΥ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ Η ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΗ ΤΟΥ ΖΗΤΗΜΑΤΟΣAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-57356492857152740872011-03-14T23:25:47.568-07:002011-03-14T23:25:47.568-07:00@3:22 PM ΔΕΝ ΑΡΚΕΙ Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗΣ ΜΟΝΟ...@3:22 PM ΔΕΝ ΑΡΚΕΙ Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗΣ ΜΟΝΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ Η ΕΠΙΛΥΣΗ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΑΣΤΙΚΟΥ ΖΗΤΗΜΑΤΟΣ ΓΙΑΤΙ ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ <br /><br />ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ ΤΟΠΟΥ ΚΑΙ ΧΡΟΝΟΥ ΑΛΛΑ ΕΧΕΙ ΧΡΗΣΤΙΚΗ ΑΞΙΑAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-5502452955148280662011-03-14T15:22:20.197-07:002011-03-14T15:22:20.197-07:00Η ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΕΙΧΕ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΛΗΞΗΣ ΤΗΝ 15...Η ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΕΙΧΕ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΛΗΞΗΣ ΤΗΝ 15.03.2011<br />Η ΣΧΕΤΙΚΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΕΧΕΙ ΕΞΑΦΑΝΙΣΘΕΙ<br />ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΔΙΑΥΓΕΙΑ ΤΟΥ ΥΠΔΜΘ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΜΕ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΛΗΞΗΣ ΤΗΝ 14.03.2011<br />ΑΛΛΑ ΑΠΟΥΣΙΑΖΟΥΝ ΤΑ ΠΔ ΤΗΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ!!!!!Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-5640098067742659132011-03-14T04:52:28.603-07:002011-03-14T04:52:28.603-07:00ΕΛΠίζω και εγώ όπως και όλοι όσων διάβασα τα σχόλι...ΕΛΠίζω και εγώ όπως και όλοι όσων διάβασα τα σχόλια για ένα καλύτερο μέλλον. Θα παρακαλούσα όμως για κάποια συγκεκριμένη πρόταση όσον αφορά το ΕΑΠ και ειδικότερα τις σχολές ανθρωπιστικών σπουδών. Ναι είμαστε και εμείς εδώ, δεν είναι μόνο η οικονομία και η τεχνολογία που ανεβάζει την ποιότητα ζωής. Ο παράγοντας άνθρωπος έχει περιοριστεί τα μέγιστα. Στον ίδιο τόπο που έβαλε ως κέντρο τον άνθρωπο είναι ντροπή ο Ελληνικός Πολιτισμός να παραμερίζεται τόσο.Ας σπάσει επιτέλους το μονοπώλιο των φιλολόγων, υπάρχουν και άλλοι αξιόλογα καταρτησμένοι άνθρωποι με άποψη από διάφορες σχολές και το ΕΛΠ είναι επίσης μια από αυτές. Αν θέλετε πλουραλισμό και πρόοδο δώστε μόνο την ευκαιρία να το αποδείξουμε.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-25861106944561035002011-03-13T10:49:09.070-07:002011-03-13T10:49:09.070-07:00Kύριε Πανάρετε
Εργάζομαι δέκα χρόνια τώρα σε Πνευ...Kύριε Πανάρετε<br /><br />Εργάζομαι δέκα χρόνια τώρα σε Πνευματικό Κέντρο Δήμου. Θέλω να πιστεύω ότι είμαι από τους τυχερούς.<br />Κάθισα στα 41 μου χρόνια και για τα 6 επόμενα έτη είμαι 47, να σπουδάσω Ελληνικό πολιτισμό για να καταλάβω τί δουλειά μπορώ να κάνω στον Δήμο και να μπορέσω να γίνω πιο ουσιαστικός στην εργασία μου. Παρόλο που έχω σπουδάσει παιδαγωγικά. <br />Αυτό που μου αναγνωρίζεται μέχρι τώρα είναι να είμαι ΠΕ Διοικητικός - Οικονομικός υπάλληλος. Προσπαθώ χρόνια τώρα να πείσω τους αιρετούς και τους προϊσταμένους μου ότι ο πολιτισμός είναι μέσα στο σπίτι μας στην καθημερινή ζωή μας αρκεί να τον αναδείξεις. Δεν χρειάζεται να κάνεις μόνο προεκλογικές συναυλίες ή ψηφοθηρικές εκδηλώσεις που κατασπαταλούν το δημόσιο χρήμα. Χρειάζεται να αναδείξουμε τις ιδιαιτερότητες του Δήμου μας, την αρχαία ιστορία του, την καταγωγή του να βοηθήσεις να αναδυθούν παλιά ήθη και έθιμα που μπορούν να έχουν και χρησιμότητα στο σήμερα. Να βοηθήσεις τον κόσμο με τρόπους όπως ξέρανε καλά οι παλιοί επί σειρά ετών. Έτσι φτιάχτηκαν τα έθιμα και οι παραδόσεις. Ολα αυτά είναι συνταγές των παλιών που προσαρμοσμένα στις σημερινές ανάγκες μπορούν να βοηθήσουν όπως το έκαναν κάποτε. Πολλά από αυτά μπορούν να γίνουν με ελάχιστα κόστη αρκεί να γίνουν με σχέδιο και συνέπεια. Δυστυχώς όμως κανείς δεν ενδιαφέρεται. Για τον πολιτισμό και τον αθλητισμό όλοι έχουν άποψη για το τί εκδηλώσεις και πώς θα γίνουν, άλλος προτιμάει την λαϊκή μουσική , άλλος προτιμάει την κλασική ο καθένας έχει άποψη και προσπαθεί να την επιβάλει θεωρώντας την σωστή. και δαπανά τεράστια ποσά γιαυτό που έχει στο μυαλό του. Μπορώ να έχω άποψη και θέση στο τι θεραπεία θα μου δώσει ο γιατρός άμα αρρωστήσω; Και να διαφωνώ με τον γιατρό θα πάω να ρωτήσω άλλο γιατρό. Πώς λοιπόν οι αιρετοί οι προϊστάμενοι που δεν έχουν σπουδάσει κάτι ανάλογο έχουν άποψη ; <br />Επειδή εσείς (εννοώ οι πολιτικοί γενικά) τους έχετε δώσει το δικαίωμα με τον Π.Δ. που έχετε ψηφίσει και πρόχειρα πρόχειρα μας κατατάξατε εμάς του Ελληνικού πολιτισμού Διοικητικούς υπαλλήλους. <br /><br />Γιατί λοιπόν με υποβαθμίζετε και με κάνετε διοικητικό υπάλληλο ; Γιατί δεν με αφήνεται να προσφέρω αυτά που μπορώ καλύτερα ; Το κράτος δαπάνησε πολλά χρήματα για τις σπουδές μου , πώς τα αξιοποιείτε ;<br /><br />Βοηθήστε μας να κάνουμε έργο ουσιαστικό και όχι διακοσμητικό η χώρα μας το έχει τόσο ανάγκη αυτές τις εποχές.....<br /><br />Ελπίζω από τα βάθη της καρδιάς μου να κάνετε κάτι ουσιαστικό για όλους τους κλάδους του ΕΑΠ.petervnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-26453116006742044262011-03-13T09:02:19.454-07:002011-03-13T09:02:19.454-07:00συνέχεια προηγούμενης ανάρτησης.
Όμως, οι απόψεις ...συνέχεια προηγούμενης ανάρτησης.<br />Όμως, οι απόψεις αυτές αφενός δεν έχουν κατοχυρωθεί από ένα νέο ΦΕΚ που να μας εντάσσει σε συγκεκριμένο κωδικό ΠΕ της σχολής μας, κωδικό με τον οποίο θα κατατασσόμαστε στις αντίστοιχες προκηρύξεις και αφετέρου τα προτεινόμενα αυτά μαθήματα είναι κυρίως μαθήματα επιλογής (και όχι γενικής παιδείας) και προπαντός δεν είναι τα μόνα που δυνητικά μπορούν οι απόφοιτοι του ΕΛΠ να διδάξουν. <br />Εντύπωση προκαλεί επίσης το γεγονός ότι στην παραπάνω απόφαση αναφέρεται πως οι απόφοιτοι του ΕΛΠ έχουν κατάρτιση ώστε να διδάξουν ένα ιστορικό μάθημα, όπως το «Κοινωνική και πολιτική οργάνωση στην αρχαία Ελλάδα», (το οποίο όμως είναι μάθημα επιλογής) αλλά δεν αναφέρονται όλα τα άλλα ιστορικά μαθήματα που έχουν παρόμοια ύλη (και είναι κυρίως μαθήματα γενικής παιδείας) και όπως έχει επανειλημμένως τεκμηριωθεί μπορούν να διδαχθούν από τους πτυχιούχους ΕΛΠ, καθώς υπάρχει η επάρκεια σπουδών που το επιτρέπει . <br />Στο ίδιο πνεύμα εντάσσεται και η προκήρυξη για παράδειγμα του Ι.Δ.ΕΚ.Ε. για τα Κέντρα Εκπαίδευσης Ενηλίκων (π.χ. ΑΡΙΘΜ. ΠΡΟΣΚΛΗΣΗΣ 11458/2-8-2010) στην οποία ζητούνται ωρομίσθιοι πτυχιούχοι του ΕΛΠ για τη διδασκαλία των εξής τεσσάρων μαθημάτων : Ελληνική Ιστορία, Τοπική Ιστορία, Ιστορία της Τέχνης και Λαογραφία: Παραδοσιακός Πολιτισμός. <br />Εφόσον λοιπόν το ίδιο το Υπουργείο Παιδείας Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων μας αναγνωρίζει το δικαίωμα της διδασκαλίας, για ποια παιδαγωγική επάρκεια γίνεται λόγος; Και επιπλέον πως έχουμε την επιστημονική και παιδαγωγική επάρκεια να διδάσκουμε στα ΚΕΕ αλλά όχι στα άλλα προγράμματα σπουδών όλων των βαθμίδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης κ.ο.κ., όπου απαντώνται τα παραπάνω μαθήματα Πολιτισμού;<br /> Η πρόσφατη απάντηση των ιθυνόντων για το θέμα, κάνει λόγο για προσπάθεια εισαγωγής του Π.Σ. του Ελληνικού Πολιτισμού (ΕΛΠ) στον κωδικό Π.Ε.02 των φιλολόγων παρά την αντίθετη γνώμη των φοιτητών και αποφοίτων του ΕΛΠ. Ζητάμε να ενταχθούμε σε νέο δικό μας κωδικό ως Π.Ε. Πολιτισμολόγων μαζί με τους αποφοίτους του Ευρωπαϊκού Πολιτισμού (ΕΠΟ) ώστε να μπορούμε να διεκδικούμε θέσεις εργασίας που να άπτονται του Πολιτισμού, αφού αυτό είναι το αντικείμενο που σπουδάσαμε και σ’ αυτό μπορούμε να προσφέρουμε, είτε οι θέσεις αυτές έχουν να κάνουν με την εκπαίδευση (Πολιτισμική Αισθητική Αγωγή, και οποιοδήποτε άλλο μάθημα έχει να κάνει με Ιστορία και Ελληνικό Πολιτισμό), είτε οι θέσεις αυτές έχουν να κάνουν με οποιοδήποτε δημόσιο και ιδιωτικό Φορέα.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-32663670256535722362011-03-13T09:00:41.159-07:002011-03-13T09:00:41.159-07:00Για την κατοχύρωση των επαγγελματικών δικαιωμάτων ...Για την κατοχύρωση των επαγγελματικών δικαιωμάτων του Π.Σ. «Σπουδές στον Ελληνικό Πολιτισμό» του ΕΑΠ όλα αυτά τα χρόνια υπάρχει ένας μεγάλος αγώνας (από φοιτητικούς συλλόγους, ακαδημαϊκούς, πολιτικούς κ.α.), με αλληλογραφία και πάμπολλες συζητήσεις με τους ιθύνοντες του ΕΑΠ, του ευρύτερου ακαδημαϊκού χώρου, της ελληνικής πολιτείας κτλ. οι οποίοι συνήθως μας κατανοούν, άλλοτε μας συμπαραστέκονται και κάποτε μας υπόσχονται πως θα πράξουν όλα εκείνα που επιβάλει η κοινή λογική για τη δίκαιη κατοχύρωση των επαγγελματικών δικαιωμάτων και της παιδαγωγικής επάρκειας των πτυχιούχων του Προγράμματος Σπουδών "Σπουδές στον ελληνικό πολιτισμό" του ΕΑΠ. <br />Στο πλαίσιο αυτό ψηφίσθηκε το Προεδρικό Διάταγμα 66/2009 (ΦΕΚ Α Αρ. 89/11-6-2009), με το οποίο τελικά (υποτίθεται ότι) κατοχυρώνονται τα επαγγελματικά δικαιώματα της Σχολής Ανθρωπιστικών Σπουδών του ΕΑΠ (δηλαδή του προγράμματος σπουδών α) "Σπουδές στον Ελληνικό πολιτισμό", β) "Σπουδές στον Ευρωπαϊκό πολιτισμό" και γ)"Ισπανική γλώσσα και πολιτισμός" ). <br />1. Εκείνο όμως που πραγματικά είναι ακατανόητο είναι ότι ναι μεν οι πτυχιούχοι του προγράμματος "Σπουδές στον ευρωπαϊκό πολιτισμό" και του προγράμματος "Ισπανική γλώσσα και πολιτισμός" μπορούν να απασχολούνται στη δημόσια εκπαίδευση ως εκπαιδευτικοί (δυνατότητα βεβαίως που ουσιαστικά δεν έχει υλοποιηθεί ακόμη), το ίδιο όμως δεν ισχύει για τους πτυχιούχους του προγράμματος "Σπουδές στον ελληνικό πολιτισμό". Επιπλέον μάλιστα γίνεται διαχωρισμός ως προς τις δυνατότητες εργασιακής απασχόλησης σε βάρος του προγράμματος σπουδών "Σπουδές στον Ελληνικό πολιτισμό".<br />2. Στο συγκεκριμένο ΦΕΚ αναφέρεται για παράδειγμα πως οι πτυχιούχοι του προγράμματος "Σπουδές στον ευρωπαϊκό πολιτισμό" μπορούν να απασχοληθούν σε τομείς που αφορούν τον πολιτισμό στην Ελλάδα κ.α., κάτι το οποίο όμως δεν ισχύει για τους πτυχιούχους του προγράμματος "Σπουδές στον ελληνικό πολιτισμό", οι οποίοι έχουν και την αντίστοιχη επιστημονική επάρκεια και εξειδίκευση.<br /><br />3. Η απόφαση της Κοσμητείας του ΕΛΠ (συνεδρίαση 72η /1-7-2009) αναφορικά με τα μαθήματα που δυνητικά μπορούν να διδάξουν οι απόφοιτοι του ΠΣ «Σπουδές στον Ελληνικό Πολιτισμό» (ΕΛΠ), είναι ότι: οι απόφοιτοι του ΠΣ «Σπουδές στον Ελληνικό Πολιτισμό» έχουν επάρκεια να διδάξουν τα μαθήματα επιλογής α) «Κοινωνική και πολιτική οργάνωση στην αρχαία Ελλάδα» της Β΄ Γενικού Λυκείου (καθώς σε δύο από τις βασικές Θ.Ε. του ΠΣ, στη Θ.Ε. ΕΛΠ11 «Ελληνική Ιστορία» και στη Θ.Ε. ΕΛΠ 20 «Δημόσιος και ιδιωτικός βίος στην Ελλάδα Ι: Από την Αρχαιότητα έως και τα Μεταβυζαντινά χρόνια», οι απόφοιτοι έχουν διδαχθεί επαρκώς τα αφορώντα στην πολιτική οργάνωση και την κοινωνική εξέλιξη της αρχαϊκής, κλασικής και ελληνιστικής εποχής, τους πολιτικούς θεσμούς και τις κοινωνικοοικονομικές δομές των αρχαίων πόλεων –κρατών β) «Ιστορία της Τέχνης» της Γ΄ Τάξης (καθώς το ΠΣ προσφέρει ως υποχρεωτική τη Θ.Ε. της ιστορίας της Ελληνικής Τέχνης, Θ.Ε. ΕΛΠ12 «Τέχνες Ι: Ελληνικές Εικαστικές Τέχνες, Επισκόπηση της Ελληνικής Αρχιτεκτονικής και Πολεοδομίας», και Θ.Ε. επιλογής σχετικά με την ιστορία της ευρωπαϊκής τέχνης, την ιστορία της μουσικής, του θεάτρου, του κινηματογράφου και την αρχαιολογία στον ελληνικό χώρο και γ) στα Επαγγελματικά Λύκεια (ΕΠΑ.Λ): Στην Α΄ Τάξη, στον Τομέα των Εφαρμοσμένων Τεχνών το μάθημα «Ιστορία της Τέχνης», καθώς το ΠΣ προσφέρει ως υποχρεωτική τη Θ.Ε. της ιστορίας της Ελληνικής Τέχνης, Θ.Ε. ΕΛΠ12 «Τέχνες Ι: Ελληνικές Εικαστικές Τέχνες, Επισκόπηση της Ελληνικής Αρχιτεκτονικής και Πολεοδομίας», και Θ.Ε. επιλογής σχετικά με την ιστορία της ευρωπαϊκής τέχνης, την ιστορία της μουσικής, του θεάτρου και του κινηματογράφου και την αρχαιολογία στον ελληνικό χώρο.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-39949427656769422292011-03-10T07:25:49.545-08:002011-03-10T07:25:49.545-08:00πόσο δίκιο και πόσο μόνος πρέπει να αισθάνεται ηο ...πόσο δίκιο και πόσο μόνος πρέπει να αισθάνεται ηο @10:46 AM.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-66980778957343012332011-03-09T12:13:47.633-08:002011-03-09T12:13:47.633-08:00Οι φοιτητές και απόφοιτοι του "Ευρωπαϊκού Πολ...Οι φοιτητές και απόφοιτοι του "Ευρωπαϊκού Πολιτισμού" της Σ.Α.Σ. του ΕΑΠ περιμένουμε άκόμα την ενεργοποίηση του Προεδρικού Διατάγματος του 2009, όσον αφορά τον τομέα του Υπουργείου σας, όπως έγινε με τους συναδέλφους μας της "Ισπανικής Γλώσσας και Πολιτισμού".<br /><br />Γιατί τα πάντα σε αυτή τη χώρα πρέπει να μένουν σε μια αιώνια εκκρεμότητα?Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-64436869077882068482011-03-09T02:03:44.150-08:002011-03-09T02:03:44.150-08:00Αγαπητέ κύριε Πανάρετε,
Συμφωνώ με τα παραπάνω πα...Αγαπητέ κύριε Πανάρετε,<br /><br />Συμφωνώ με τα παραπάνω παιδιά στο ότι είναι απαράδεκτο να μην έχουν κατοχυρωθεί τα δικαιώματα των αποφοίτων του ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ. Αν αυτό οφείλεται σε τυχόν παραλείψεις ή εσφαλμένες εκτιμήσεις, τότε θα πρέπει άμεσα να αναθεωρηθούν. Αυτό που ζητάμε είναι η δυνατότητα συμμετοχής επί ίσοις όροις στους διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ για τη Μέση Εκπαίδευση. Άλλωστε, το γεγονός του ότι δεν υστερούμε από τους αποφοίτους άλλων πανεπιστημίων είναι η επιλογή πολλών συναποφοίτων μας σε μεταπτυχιακά όπου τα πηγαίνουν πολύ καλά.<br /><br />Παρακαλούμε να δείτε πιο ζεστά το ζήτημα μας, δεδομένου ότι τόσο ο κ. Παπανδρέου όσο και η κ. Διαμαντοπούλου έχουν επανειλλημένως εκφρασθεί πολύ θερμά για την ανοιχτή και εξ αποστάσεως εκπαίδευση με τη χρησιμοποίηση των νέων τεχνολογιών, όπως αυτή παρέχεται από το ΕΑΠ. Μάλιστα ο κ. Παπανδρέου είχε στο προεκλογικό του πρόγραμμα το σχέδιο για την ίδρυση και 2ου Ανοικτού Πανεπιστημίου. <br /><br />Κατά συνέπεια δεν γίνεται από τη μία να σχεδιάζετε την ίδρυση 2ου Ανοικτού πανεπιστημίου και από την άλλη να μην έχουν αποκαταστήσει τα επαγγελματικά δικαιώματα του 1ου. φαντάζει οξύμωρο.<br /><br />Ευελπιστώ στις ενέργειές σας διότι σας θεωρώ από τους πλέον αξιόπιστους υπουργούς και υπεύθυνο άνθρωπο.Δημήτρηςnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-36601493278232938342011-03-09T00:19:50.516-08:002011-03-09T00:19:50.516-08:00@10:46
Το "Ευρωπαϊκού Πολιτισμού" προσδ...@10:46<br /><br />Το "Ευρωπαϊκού Πολιτισμού" προσδιορίζει το Πανεπιστημιακό Τμήμα προέλευσης και όχι την επιστημονική ιδιότητα του Ιστορικού. ΄<br />Αν, π.χ., αναφερόταν ο τίτλος Ιστορικός ΕΑΠ, θα καταλάβαινες ότι το άτομο αυτό μελετά την ιστορία του ίδιου του ΕΑΠ? Αντίστοιχα Μηχανικός ΕΜΠ κλπ.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-17641825477277940522011-03-08T10:46:48.138-08:002011-03-08T10:46:48.138-08:00ΙΣΤΟΡΙΚΟΣ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ
ΥΠΟΣΥΝΟΛΟ ΤΟΥ ΙΣΤ...ΙΣΤΟΡΙΚΟΣ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ <br />ΥΠΟΣΥΝΟΛΟ ΤΟΥ ΙΣΤΟΡΙΚΟΥ <br />ΑΠΟΡΙΑ <br />ΕΧΟΥΝ ΕΝΝΟΙΑ ΤΕΤΟΙΑΣ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗΣ ΠΤΥΧΙΑ <br /><br />ΕΑΝ ΝΑΙ <br />ΚΑΙ ΤΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΤΟΥΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΑ <br /><br />ΓΙΑΤΙ ΙΣΤΟΡΙΚΟΣ >>>>>>> ΙΣΤΟΡΙΚΟΥ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ <br /><br />ΚΑΙ ΜΙΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ<br />ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΙΣΤΟΡΙΚΟΣ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟΥ ΧΩΡΟΥ, ΙΣΤΟΡΙΚΟΣ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ <br />ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΕΣ ΟΙ ΑΝΑΦΟΡΕΣ ΤΟΥ ΙΣΤΟΡΙΚΟΥ <br /><br />ΝΑ ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΟΥΜΕ ΣΤΗ ΔΙΑΤΥΠΩΣΗ ΓΝΣΤΙΚΩΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ <br /><br />ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΥΛΛΟΓΗ ΣΤΑ ΟΣΑ ΠΡΥΤΑΝΕΥΑΝ ΟΤΑΝ ΣΤΗΝΑΝΕ ΚΑΠΟΙΟΙ ΤΜΗΜΑΤΑ ΣΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-91746952091647530482011-03-06T11:54:33.479-08:002011-03-06T11:54:33.479-08:00Το να δαπανείς μερικές εκατοντάδες, αν όχι χιλιάδε...Το να δαπανείς μερικές εκατοντάδες, αν όχι χιλιάδες, ώρες μελέτης κάθε χρόνο στο ΕΑΠ και να έρχονται να σου λένε κάποιοι, όποιοι κι αν αυτοί είναι, ότι δεν μπορείς να απασχοληθείς στη Μ.Ε. και στην έρευνα, σε κάνει να αναρωτιέσαι για το μέγεθος του παραλογισμού και του εμπαιγμού που επικρατεί στην ελληνική εκπαίδευση. Βέβαια, οι φοιτητές και οι απόφοιτοι του ΕΑΠ δεν είναι τόσο κουτοί όσο μερικοί νομίζουν. Όλοι είναι σε θέση να καταλάβουν, πλέον, ότι στην εκπαίδευση εξυπηρετούνται συμφέροντα με τον πιο πρόστυχο και αισχρό τρόπο. Ο απόφοιτος του ΕΑΠ έχει και με το παραπάνω την επάρκεια για να επιτελέσει αυτά που κάποιοι απαράδεκτα και αδικαιολόγητα του στερούν. Ας νιώσουμε, επιτέλους, δικαιωμένοι για τον κόπο και το χρόνο που καταβάλλαμε σε όλη αυτή την επίμοχθη όσο και παραγωγική πορεία.Unknownhttps://www.blogger.com/profile/11324858846399752481noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-79988698359668419632011-03-05T04:13:07.400-08:002011-03-05T04:13:07.400-08:00Είναι απαράδεκτος ο επαγγελματικός αποκλεισμός των...Είναι απαράδεκτος ο επαγγελματικός αποκλεισμός των αποφοίτων του ΠΣ «Σπουδές στον Ελληνικό Πολιτισμό», ο οποίος προωθείται με ανέντιμες, νομιμοφανείς μεθόδους. Δεν μπορεί ένα ΠΔ να σου αναγνωρίζει το δικαίωμα επαγγελματικής απασχόλησης σε συγκεκριμένες θέσεις (π.χ. Διοικητικού ή Διοικητικού Οικονομικού του ΑΣΕΠ), και το δικαίωμα αυτό να καταστρατηγείται, είτε μέσω ΑΣΕΠ είτε μέσω ΥΠΕΣ κ.ο.κ., μέσω παράλειψης της ρητής αναφοράς στην Σχολή, κάνοντας λόγο για βεβαιώσεις αντιστοιχίας, υπονομεύοντας, με τον πλέον άθλιο και ύπουλο τρόπο, το πτυχίο μας! Αυτές οι πρακτικές θυμίζουν άλλες περιόδους και εποχές, είναι οι καλύτερες αποδείξεις για τον «αθάνατο» πελατειακό χαρακτήρα του κράτους και του κρατικού μηχανισμού. Δεν μπορεί όλα να είναι, αποκλειστικά και μόνο, προϊόντα αβελτηρίας. Δεν ξέρω, ειλικρινά, αν εσείς μας έχετε ξεχάσει ή όχι, εμείς, πάντως, αισθανόμαστε απογοητευμένοι, εξοργισμένοι, περιθωριοποιημένοι, ξεχασμένοι.<br /><br />Όσον αφορά το δικαίωμα διδασκαλίας στην ΜΕ και στην έρευνα, είναι απαράδεκτο να αποκλείεται ο απόφοιτος μιας Σχολής, με κατεξοχήν ερευνητικό χαρακτήρα. Η απόκτηση πτυχίου «Ελληνικού Πολιτισμού» προϋποθέτει ερευνητικό έργο (36-48 εργασίες). Από την άλλη, τα μαθήματα (ή οι ΘΕ), τα οποία διδασκόμαστε έχουν απόλυτη συνάφεια με τα μαθήματα της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, ενώ, συγχρόνως, το επίπεδο διδασκαλίας και σπουδών του ΕΑΠ δεν υπολείπεται σε τίποτα από τα υπόλοιπα ΑΕΙ. Και πάλι, όμως, ο «παραλογισμός» και ο σεχταρισμός καλά κρατούν, διατηρώντας τον «Ελληνικό Πολιτισμό» εκτός της ΜΕ, συντηρώντας το status quo, την καθεστηκυία τάξη, της οποίας, κατά τ’ άλλα, όλοι ορκίζονται εχθροί.<br /><br />Υ.Γ. Δεν είμαστε όλοι στο ΕΑΠ, κύριε Πανάρετε, δημόσιοι υπάλληλοι, οι οποίοι απλά επιθυμούμε να σκοτώσουμε τον ελεύθερο χρόνο μας ή οτιδήποτε άλλο. Υπάρχουν άνθρωποι, όπως ο γράφων, ο οποίος ξεκίνησε τις σπουδές του με όραμα και προοπτική για κάτι καλύτερο, σε ηλικία 25 ετών. Τώρα πια τριάντα χρονών, με δύο μικρά παιδιά και επί πτυχίω, μεταξύ εργασίας και ανεργίας, διαπιστώνω ότι εξαπατήθηκα, έπεσα θύμα, παρόλο που έδωσα όλο μου το είναι σ’ αυτές τις σπουδές, που δεν αρκέστηκα στο ελάχιστο, στην βάση, που υπηρέτησα άνευ ανταπόδοσης έναν πρωτοπόρο θεσμό, ο οποίος φαίνεται να πέφτει και αυτός θύμα μικροπολιτικών, με φόντο ένα ομιχλώδες πολιτικό σκηνικό, στο οποίο κυριαρχεί ένα προφανές «έλλειμμα ισοπολιτείας». Δεν διεκδικούμε, ώστε να στερήσουμε κάτι από κάποιον, αγωνιζόμαστε και απαιτούμε, ώστε να μην έχουμε, ούτε εμείς, τέτοια τύχη!Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-87749634003042571962011-02-28T10:19:09.202-08:002011-02-28T10:19:09.202-08:00Το παρακάτω σχόλιο υποβλήθηκε στη διαβούλευση του ...Το παρακάτω σχόλιο υποβλήθηκε στη διαβούλευση του σχεδίου Π.Δ. για τα επαγγελματικά δικαιώματα του ΜΙΘΕ.<br /><br />Διαβάζοντας το σχέδιο προεδρικού διατάγματος για τα επαγγελματικά δικαιώματα των αποφοίτων του ΜΙΘΕ, χαίρομαι γιατί οι απόφοιτοι ενός πανεπιστημιακού τμήματος, έστω και 17 χρόνια μετά την ίδρυσή του, αποκτούν επιτέλους επαγγελματικά δικαιώματα. Φαίνεται πως έγινε κατανοητό ότι είναι παράλογο να ιδρύονται πανεπιστημιακά τμήματα των οποίων οι απόφοιτοι δεν έχουν κανένα ουσιαστικό επαγγελματικό δικαίωμα. Ελπίζω λοιπόν επιτέλους οι υπεύθυνοι του υπουργείου παιδείας να ασχοληθούν και με τα επαγγελματικά δικαιώματα των αποφοίτων δύο προγραμμάτων σπουδών που είναι της ίδιας περίπου φιλοσοφίας με το ΜΙΘΕ. Προσφέρουν δηλαδή ευρεία και πολύπλευρη επιστημονική προσέγγιση σε ένα γνωστικό τομέα. Πρόκειται για τα προγράμματα «Σπουδές στον Ελληνικό Πολιτισμό» και «Σπουδές στον Ευρωπαϊκό Πολιτισμό» του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου. <br />Όπως τονίστηκε στην πρώτη συνεδρίαση του «Συμβουλίου δια βίου μάθησης και σύνδεσης με την απασχόληση» τόσο από την Υπουργό όσο και από τους Υφυπουργούς Παιδείας, στόχος είναι, μέσω της δια βίου μάθησης, να συνδεθεί η εκπαίδευση με την απασχόληση. Η ίδια η Υπουργός κα Διαμαντοπούλου υποστηρίζει ότι «… η δυνατότητα του Έλληνα να μπορεί να επανεκπαιδεύεται, να επανεκπαιδεύεται, όπου και όποτε θέλει, εξασφαλίζοντας αυτοπεποίθηση και επαγγελματική ασφάλεια εντασσόμενος σε ένα εθνικό πλαίσιο προσόντων που θα του επιτρέπει να ανταγωνίζεται με τους καλύτερους της Ευρώπης, σε όποια ειδικότητα θέλει», μπορεί να αποτελέσει ένα από τα εργαλεία για να ξεπεραστεί η οικονομική κρίση αλλά και η κρίση αξιών που περνά η χώρα μας. Και ενώ αυτά τα αυτονόητα διατυπώνονται από τα πιο επίσημα χείλη, αυτοί που αποφασίζουν να επανεκπαιδευτούν και δαπανούν χρόνο και χρήμα που σε κανένα δεν περισσεύουν, αντιμετωπίζονται ως γραφικοί που ικανοποιούν προσωπικές τους ανησυχίες. <br /> Ήδη αναφέρθηκε σε προηγούμενο σχόλιο η περίπτωση των αποφοίτων του προγράμματος «Σπουδές στον Ευρωπαϊκό πολιτισμό». Τα πράγματα είναι πολύ χειρότερα για τους απόφοιτους του προγράμματος «Σπουδές στον Ελληνικό Πολιτισμό». Παρ’ όλο που διακηρύσσεται σε κάθε περίπτωση και σε όλους τους τόνους η δυνατότητα της χώρας να υπερβεί την κρίση στηριζόμενη στην πλούσια πολιτιστική της κληρονομιά αλλά και τη σημερινή πολιτιστική της δημιουργία, το οξύμωρο είναι ότι οι απόφοιτοι του προγράμματος «Σπουδές στον Ελληνικό Πολιτισμό», που θα μπορούσαν να συνεισφέρουν ουσιαστικά προς αυτήν την κατεύθυνση, αποκλείονται και από την εκπαίδευση και από τις, σχετικές με τον τομέα τους, διοικητικές θέσεις.<br /><br />Δεν ζητάμε χάρες ούτε ειδική μεταχείριση. Δεν θέλουμε να «βολευτούμε σε μια θεσούλα» ούτε με ρουσφέτι, ούτε με άλλους πλάγιους τρόπους. Το προεδρικό διάταγμα 66/2009 που καθορίζει τα «επαγγελματικά δικαιώματα» μας, στην ουσία μας στερεί ακόμα και το αυτονόητο, τη δυνατότητα δηλαδή να συμμετέχουμε σε διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ όπου θα είχαμε την ευκαιρία να διαγωνιστούμε επί ίσοις όροις με τους αποφοίτους σχετικών πανεπιστημιακών τμημάτων. Ζητάμε λοιπόν να προχωρήσετε άμεσα στην τροποποίηση του Π.Δ. 66/2009 το οποίο εκτός του ότι είναι τελείως άδικο για μας τους αποφοίτους του προγράμματος «Σπουδές στον Ελληνικό Πολιτισμό», είναι και ευθέως αντίθετο με τις διακηρυγμένες θέσεις και απόψεις σας.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-6583387157827041112011-02-23T13:48:07.342-08:002011-02-23T13:48:07.342-08:00Υπάρχει καμιά εΞέλιξη σχετικά με τα επαγγελματικά ...Υπάρχει καμιά εΞέλιξη σχετικά με τα επαγγελματικά δικαιώματα του Ευρωπαϊκού Πολιτισμού του ΕΑΠ που απορρέουν από το υφιστάμενο ΠΔ? Θα συνταχθεί νέο σχέδιο ΠΔ με λεπτομέρειες για καθορισμό ΠΕ κλπ?<br /><br />Ιστορικός Ευρωπαϊκού ΠολιτισμούAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-60849686167006149412011-02-22T15:16:19.284-08:002011-02-22T15:16:19.284-08:00Κε Υπουργέ,
αναφέρετε ότι δεν ξεχνάτε το ΕΑΠ και τ...Κε Υπουργέ,<br />αναφέρετε ότι δεν ξεχνάτε το ΕΑΠ και τους αποφοιτους του,όμως εμείς πραγματικά νιώθουμε λησμονημένοι και παραγκωνισμένοι...Αλήθεια τί απέγινε το περιβόητο Προεδρικό Διαταγμα (66/2009) που μας αφορούσε και έκανε λόγο για επαγγελματικά δικαιώματα στην έρευνα, στην εκπαίδευση και στη διοίκηση;<br />Περιμένουμε μια ειλικρινή απάντηση από έναν ειλικρινή πρωτίστως άνθρωπο κι έπειτα πολιτικό...<br /><br />Περήφανη απόφοιτος ΕΠΟ!Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-3692220648324709512011-02-21T04:19:31.784-08:002011-02-21T04:19:31.784-08:00Κε υπουργέ
Θα θέλαμε μια συγκεγκριμένη απάντηση σ...Κε υπουργέ<br /><br />Θα θέλαμε μια συγκεγκριμένη απάντηση σχετικά με την πορεία και το χρονοδιάγραμμα μετονομασίας του τμήματος Διαχείρισης Περιβάλλοντος και φυσικών πόρων (Αγρίνιο) σε μηχανικών περιβάλλοντος.Γιατί αργεί ? πότε αναμένεται η σχετική υπογραφή του ΠΔ?Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-15587376700010351062011-02-20T23:56:44.083-08:002011-02-20T23:56:44.083-08:00ΠΕΡΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΟΚΡΑΤΙΑΣ ΣΤΑ ΑΕΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ..........
...ΠΕΡΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΟΚΡΑΤΙΑΣ ΣΤΑ ΑΕΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ..........<br /><br />Ο αρμόδιος για την Ανώτατη Εκπαίδευση υφυπουργός επανήλθε χθες με κατεπείγον έγγραφό του στα 11 ΑΕΙ που δεν έχουν ακόμη «καταγγείλει» τα κρούσματα οικογενειοκρατίας που παρατηρούνται στους κόλπους τους, δίνοντας προθεσμία μέχρι τις 19 Νοεμβρίου. Ο κ. Πανάρετος ζητά από τα Πανεπιστήμια, τα ΤΕΙ, αλλά και όλους τους εποπτευόμενους από τη Γενική Γραμματεία Έρευνας και Τεχνολογίας φορείς να συντάξουν άμεσα καταλόγους με τους γιους, τις κόρες και τους συζύγους πανεπιστημιακών, πρυτάνεων, προέδρων ΤΕΙ και ερευνητών, που διορίστηκαν σε διάφορες θέσεις είτε ως ερευνητές, είτε ως μέλη ΔΕΠ, είτε ως τεχνικό ή και διοικητικό προσωπικό. Τα στοιχεία αυτά, μάλιστα, θα πρέπει να αφορούν στην τελευταία 15ετία, προκειμένου να παταχθεί το φαινόμενο της οικογενειοκρατίας, που πλήττει πολλά ιδρύματα της Ανώτατης Εκπαίδευσης στη χώρα μας.(Απόσπασμα από δημοσίευμα εφημερίδας).<br />Κύριε υφυπουργέ, ξεκινήσατε από το περασμένο Σεπτέμβριο μια εκστρατεία κατά της οικογενειοκρατίας στα ΑΕΙ, στέλνοντας εγκυκλίους επιστολές κλπ προς αυτά και ζητώντας μάλιστα εντός προθεσμίας, να σας υποβάλλουν καταλόγους με τέκνα πανεπιστημιακών κλπ κλπ.........<br />Ενώ το θέμα είχε βγει στη φόρα και εσείς περιμένατε την υποβολή αυτών των καταλόγων συνέχισαν να γίνονται οι ίδιοι ελιγμοί. Συγκεκριμένα στο ΕΑΠ, η επιτροπή που ορίστηκε με την υπ αριθμ. 200/27-7-2010 απόφαση της ΔΕ, προέβαινε σε αλλεπάλληλες νέες προσλήψεις ή ανανεώσεις παλαιών συμβάσεων έργου διοικητικού προσωπικού δι επιλογής, αγνοώντας σας προκλητικά, ενώ σαφώς τα μέλη της γνώριζαν το πνεύμα σας και για ποιο λόγο απαιτούσατε την υποβολή των υπ όψη καταλόγων. Απόδειξη ότι σας αγνόησαν είναι ότι στο νέο διοικητικό προσωπικό που επιλέχτηκε για πρόσληψη μετά τον περασμένο Σεπτέμβριο στο ΕΑΠ, συμπεριλαμβάνονται πέντε (5) ακόμα τέκνα πανεπιστημιακών, χώρια κάποια άλλα άτομα με αδιευκρίνιστους και αφανείς βαθμούς συγγένειας ή σχέσεις με τους εντός του ΕΑΠ ή άλλων ΑΕΙ υπηρετούντες. Παρόλο που οι επιλογές αυτές μπορεί να έγιναν αξιοκρατικά δεν νομίζετε ότι η υπόθεση μυρίζει άσχημα; Ένας απλός ονομαστικός έλεγχος από εσάς που γνωρίζετε πρόσωπα και πράγματα αρκεί για επιβεβαιωθεί του λόγου το αληθές. Όμως το πιο ανήθικο της υπόθεσης είναι ότι η επιτροπή αυτή για να διατηρήσει τις ισορροπίες των αριθμών, την ίδια περίοδο, δεν ανανέωσε τις συμβάσεις 6 παλαιών διοικητικών, οι οποίοι ήδη υπηρετούσαν σε αυτό μέχρι και 8 χρόνια και δεν είχαν προσβάσεις στην διοίκηση, με τη δικαιολογία ότι δεν ήσαν αποδοτικοί ή ότι δεν είχαν τα (μετά από 8 χρόνια) τα απαιτούμενα προσόντα και με τους οποίους το ΕΑΠ βρίσκεται τώρα στα δικαστήρια. Μπερδεμένα πράγματα δεν νομίζετε; Βλέπετε κάποιος κακοπροαίρετος που διαχειρίζεται την εξουσία, έχει και τη δύναμη και τη γνώση να εφευρίσκει επιχειρήματα, για να καλύπτει με νομιμοφανή μανδύα τις όποιες “ύποπτες” ενέργειές του (πχ την ανταλλαγή εξυπηρετήσεων) θεωρώντας μάλιστα τον εαυτό του υπεράνω ελέγχου. Το δε παρακράτος (διότι για παρακράτος πρόκειται) όσο μένει χωρίς συνέπειες θεριεύει και γίνεται μάλιστα και προκλητικό. <br />Μετά από αυτά αναρωτιέμαι; Προς τι ο θόρυβος και οι τυμπανοκρουσίες σας για πάταξη της οικογενειοκρατίας στα ΑΕΙ; Για δημιουργία εντυπώσεων; ¨Η μήπως η πάταξη της γίνεται επιλεκτικά;;<br />Ευχαριστώ πολύ για το χρόνο που διαθέσατε.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-67938493856169938682011-02-20T13:12:28.845-08:002011-02-20T13:12:28.845-08:00@7:45 πμ ΣΕ ΟΡΙΣΜΕΝΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΚΡΙΒΟΛΟΓΟΥΜ...@7:45 πμ ΣΕ ΟΡΙΣΜΕΝΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΚΡΙΒΟΛΟΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΔΙΚΗ ΚΡΙΤΙΚΗ, ΜΠΡΑΒΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΥ ΕΥΣΤΟΧΗ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-10763207164199415322011-02-20T07:45:36.672-08:002011-02-20T07:45:36.672-08:00ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΟΥ ΥΠΔΜΘ
ΑΘΗΝΑ 17.02.2011
Επίσημη...ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΟΥ ΥΠΔΜΘ<br />ΑΘΗΝΑ 17.02.2011<br /><br /><br /><br />Επίσημη επίσκεψη του Υφυπουργού Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων στην Ελβετία<br /><br /><br />Ο Υφυπουργός Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων κ. Ι. Πανάρετος, επισκέπτεται από σήμερα [σημ. σχολιασατή]17.02.2011] την Ελβετία όπου θα έχει συνάντηση με τον Ομοσπονδιακό Υπουργό Παιδείας Έρευνας και Καινοτομίας της χώρας. Επίσης, θα έχει συναντήσεις με τους Προέδρους του Ελβετικού Ομοσπονδιακού Τεχνολογικού Ινστιτούτου στην Ζυρίχη (ΕΤΗ) και στην Λωζάννη (EPFL) και την Πρόεδρο του Board of Trustees και τον Πρύτανη του Πανεπιστημίου της Ζυρίχης.<br />Ο Υφυπουργός θα συναντηθεί επίσης με τον Μητροπολίτη Ελβετίας κ. Ιερεμία, με εκπροσώπους ομογενειακών οργανώσεων και με Έλληνες επιστήμονες που εργάζονται στην Ελβετία.<br /><br />ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΛΗΡΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ !!!!!Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-13992206909543749362011-02-19T13:40:33.028-08:002011-02-19T13:40:33.028-08:00ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΝΟΔΟ ΤΩΝ ΠΡΥΤΑΝΕΩΝ]: των εχόντων...ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΝΟΔΟ ΤΩΝ ΠΡΥΤΑΝΕΩΝ]: των εχόντων και μνήμη και γνώση <br /><br />Υπάρχει μερική [???}ή ολική συμφωνία{!!!} με τους Πρυτάνεις σε 12 ζητήματα , μεταξύ των οποίων και να υπάρξει μια μεταβατική περίοδο μέχρι το 2013 [/??!!!} για την πλήρη εφαρμογή των αλλαγών στα Πανεπιστήμια και ΤΕΙ , <br />Η μερική ή ολική συμφωνία στα παρακάτω ζητήματα:<br /> <br />1. Τη λειτουργία του Πανεπιστημίου με όρους διαφάνειας, λογοδοσίας, και αξιολόγησης (εσωτερικής και εξωτερικής). Θέσπιση θεσμικών αντιβάρων για έλεγχο και λογοδοσία [2 ΧΡΟΝΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ ΤΟ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ]<br /><br />2. Την ανάδειξη της αριστείας και της καινοτομίας [ΑΛΛΑ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ Η ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ]<br /><br />3. Την ενεργό συμμετοχή στη διαμόρφωση του Ευρωπαϊκού Χώρου Ανώτατης Εκπαίδευσης και Έρευνας [ Ε ΑΥΤΟ ΣΥΖΗΤΙΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΙΔΡΥΣΗΣ ΤΗΣ ΕΕ.]<br /><br />4. Τη θεσμοθέτηση περιφερειακών οργάνων για την εκπόνηση σχεδίου στρατηγικού σχεδιασμού ανάπτυξης της Ανώτατης Εκπαίδευσης [ΔΙΑ ΝΑ ΔΙΑΒΩΜΕΝ ΤΟΝ ΙΣΣΟ ΠΟΤΑΜΟ ΣΥΣΤΗΝΟΥΜΕ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΗ]<br /><br />5. Τα Πανεπιστήμια να έχουν την πλήρη ευθύνη για τις σπουδές (δομή, τίτλοι, οργάνωση, περιεχόμενο, κλπ) με βασική μονάδα τη Σχολή [ΜΑ ΚΑΛΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ]<br /><br />6. Την επικαιροποίηση των προγραμμάτων σπουδών, τη δημιουργία περισσότερων διατμηματικών προγραμμάτων και την ίδρυση μεταπτυχιακών σχολών [ΘΑ ΤΡΕΛΑΘΟΥΜΕ ΥΠΟΘΕΤΟΥΜΕ ΟΤΙ ΤΙΣ ΣΠΟΥΔΕΣ ΣΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΣΗΜΕΡΑ ΤΙΑ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ή Η ΣΥΝΟΔΟΣ ΤΩΝ ΠΡΟΕΔΡΩΝ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ!!!!!!]<br /><br />7. Την πλήρη εφαρμογή του συστήματος πιστωτικών μονάδων (ECTS) [Ε ΑΥΤΟ ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΖΕΙ , ΑΛΛΑ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΛΑ ΕΙΝΑΙ, ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ]<br /><br />8. Τη χρήση δεικτών ποιότητας και αποτελεσματικότητας για ένα ποσοστό της χρηματοδότησης [ΑΠΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥΣ ΕΠΙ ΧΑΡΤΟΥ ΚΑΙ ΤΕΤΡΕΤΕΙΣ ΠΡΟΓΡΜΜΑΤΙΣΜΟΥΣ ΧΟΡΤΑΣΑΜΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΟΛΟΤΟΥΜΠΕΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΥΣ ΤΟΥ ΕΑΥΤΟΥΛΗ ΤΟΥΣ]<br /><br />9. Την πλήρη οικονομική διαχείριση από τα ίδια τα ιδρύματα [ΚΑΛΑ, ΕΝΩ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΠΛΗΡΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ,ΕΠΕΜΒΑΙΝΕΙ Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ, ΔΙΑΒΑΖΕ: ΕΙΔΙΚΟΙ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΙ ΕΡΕΥΝΑΣ….]<br /><br />10. Τη θεσμοθέτηση δυνατότητας για την οικονομική αξιοποίηση των κληροδοτημάτων των ΑΕΙ [ΑΝ ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΠΑΤΑ Η ΜΝΗΜΗ ΤΗΝ ΙΔΕΑ ΕΙΧΕ ΑΡΧΙΣΕΙ ΝΑ ΜΕΛΕΤΑΕΙ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΕΠΙ ΥΠΟΥΡΓΙΑΣ Α. ΚΑΚΛΑΜΑΝΗ (1983) ΚΑΙ Η ΤΕΤΑΡΤΗ ΕΞΟΥΣΙΑ ΑΝΤΙΔΡΟΥΣΕ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΙΔΕΑ ΑΛΛΑΓΗΣ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣΗΣ ΤΟΥ ΑΠΟΘΑΝΟΝΤΟΣ ΔΩΡΗΤΗ… ΑΛΛΑ ΤΡΙΑΝΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΘΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ….]<br /><br />11. Την εξειδίκευση λειτουργικών ιδιαιτεροτήτων μέσω των εσωτερικών κανονισμών [ΚΑΙ ΟΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΤΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΩΝ ΑΡΧΙΣΑΝ ΝΑ ΣΥΖΗΤΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΤΟΥ ΕΣΑΠ…. ΕΙΜΑΣΤΕ ΝΙΟΙ ΚΑΙ ΓΕΡΑΣΑΜΕ!!!!]<br /><br />12. Μια μεταβατική περίοδο μέχρι το 2013 για την πλήρη εφαρμογή [ΠΟΙΑ ΠΛΗΡΗ ΑΦΑΡΜΟΓΗ ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΠΙΣΗΜΝΑΣΕΙΣ]Anonymousnoreply@blogger.com