tag:blogger.com,1999:blog-10563343.post2050221205841732563..comments2023-08-04T02:51:54.678-07:00Comments on ΑΠΟΨΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ (ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ): Το κείμενο για το νέο σχολείοΙΩΑΝΝΗΣ ΠΑΝΑΡΕΤΟΣhttp://www.blogger.com/profile/03064081874763508334noreply@blogger.comBlogger15125tag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-67612177906541302032010-04-18T13:31:35.031-07:002010-04-18T13:31:35.031-07:00Συμφωνώ να Παραμείνει «η βάση του 10» για τα Ανώτα...Συμφωνώ να Παραμείνει «η βάση του 10» για τα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα (Α.Ε.Ι.), δηλαδή τα Πανεπιστήμια και τα Τεχνολογικά Εκπαιδευτικά Ιδρύματα (Τ.Ε.Ι.), (βλέπε Νόμους 1404/1983, 2530/1997, 2817/2000, 2916/2001, 3027/2002, 3404/2005, 3549/2007, 3685/2008, 3794/2009 κ.α..), αν και αυτό το μέτρο δεν είναι ότι πιο καλό. Ο μαθητής του 19 στις εισαγωγικές, πλέον φοιτητής αν παρατήσει το διάβασμα (που συμβαίνει σε αρκετές περιπτώσεις), το πιο πιθανόν είναι να μην τελειώσει τις σπουδές του ποτέ ή να αργήσει πάρα πολύ, ενώ ο μαθητής που θα «πιάσει» έστω και 8 στις εισαγωγικές και μετά μέσα στην σχολή του και θα προσπαθήσει αρκετά με πολύ και σωστό διάβασμα μπορεί και να αριστεύσει (που συμβαίνει σε αρκετές περιπτώσεις). Η δική μου η γνώμη είναι ότι κάποιο μέτρο θα πρέπει να υπάρχει, έστω και «η βάση του 8» , αν και καλύτερα θα ήταν να είναι «η βάση του 10». Όμως και χωρίς εισαγωγικές μπορεί να γίνει το ζητούμενο, όποιος προσπαθήσει αρκετά με σωστό διάβασμα και σκέψη, τότε θα τα καταφέρει. Επίσης, τα μόρια των εισαγωγικών εξετάσεων είναι ένα «μέτρο μορίων» που σε πολλές περιπτώσεις είναι μεγάλη «φούσκα» για διάφορες σχολές, οι εξετάσεις εντός των σχολών είναι αυτές που σε κρίνουν ικανό για την συγκεκριμένη επιστήμη, όχι οι «βάσεις εισαγωγής». Φυσικά, καλό είναι να υπάρχει κάποιο «όριο-βάση» εισαγωγής, αν και οι περισσότερες χώρες κατάργησαν τις εισαγωγικές και υπάρχει ελεύθερη πρόσβαση στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα. Όποιος μπορεί και θέλει να γίνει κάτι τα καταφέρνει, διαφορετικά τα παρατάει και ψάχνετε για κάτι διαφορετικό. Θα είναι πιο χρήσιμο και σωστό μέσα στα Γυμνάσια και Λύκεια να υπάρχει πιο οργανωμένη και σωστή εκπαίδευση, ίσως με λιγότερη ύλη αλλά πιο καλά και σωστά επιλεγμένη , επεξηγημένη και διδαγμένη, ιδίως όσον αφορά μαθήματα «δύσκολα» όπως π.χ. Μαθηματικά, Φυσική, Χημεία, Βιολογία, Αρχαία Ελληνικά…κ.α..). Επίσης καλό είναι να υπάρχουν κρατικά φροντιστήρια-εκπαιδευτήρια το απόγευμα, δωρεάν μέσα στα ίδια τα σχολεία για όλους, ιδιαίτερα σε αυτούς που έχουν κενά και απορίες πάνω στην διδακτέα ύλη. Σαν αποτέλεσμα, να γίνει ένα πιο ολοκληρωμένο σχολείο, με πολύ περισσότερη επιτυχία σε ότι και αν επιλέξει και έχει κλίση μετά να ασχοληθεί και να σπουδάσει.<br /><br />Με εκτίμηση,<br />Θεοδώρου Θεόδωρος<br />Ηλεκτρολόγος Μηχανικός Τ.Ε.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-15706376199122325572010-03-10T07:27:29.398-08:002010-03-10T07:27:29.398-08:00Συγχαρητήρια καιρός ήταν να ασχοληθεί και κάποιος...Συγχαρητήρια καιρός ήταν να ασχοληθεί και κάποιος πραγματικά με τους μαθητές, να μειωθεί ο υπέρογκος όγκος της ύλης των μαθημάτων και να περιορισθεί στην ουσία του μαθήματος. Να σταματήσει η αποστήθιση των μαθητών και να αναπτυχθεί η κριτική γνώση. Να σταματήσει η δασκαλοκεντρική διδασκαλία μέσα στις τάξεις και να εφαρμοσθούν βιωματικές μέθοδοι διδασκαλίας με χρήση των ενεργητικών τεχνικών όπως ο καταιγισμός ιδεών, η εργασία σε υποομάδες, η εκπαιδευτικές εκδρομές και επισκέψεις, το παιχνίδι ρόλων, η συνέντευξη με τον ειδικό, η εφαρμογή της μελέτης περίπτωσης κλπ τεχνικών οι οποίες ενισχύουν τη συμμετοχή των μαθητών, αναπτύσσουν την αλληλεπίδραση μεταξύ δασκάλου και μαθητή και αναζητούν πληροφορίες, να σχεδιάζουν και να επεξεργάζονται λύσεις και να μαθαίνουν μέσα από την εφαρμογή, οδηγώντας τον μαθητή σε νέους δρόμους που αφορούν την ανάπτυξη της κρίσης και την ερευνά και βεβαίως αφήνουν ελεύθερο χρόνο στους μαθητές για συμμετοχή τους σε αθλητικές κλπ εκδηλώσεις , καθώς και την ενασχόληση τους με θέματα αγωγής υγείας και προστασίας και διαχείρισης του περιβάλλοντος με σκοπό την ευαισθητοποίηση των μαθητών για την συνέχιση της ζωής στο πλανήτη.helenitsakihttps://www.blogger.com/profile/09790541532563892599noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-46049066412542099352010-03-10T04:25:38.368-08:002010-03-10T04:25:38.368-08:00Να προσθέσω το πόσο χαίρομαι που βλέπω ενδιαφέρον ...Να προσθέσω το πόσο χαίρομαι που βλέπω ενδιαφέρον για την τεχνική παιδεία. Είναι πολύ σπουδαίο να γίνει πολύ καλη δουλειά εκεί. Μόνο αυτό να πετύχει, η πραγματική αναβάθμιση της τεχνικής παιδείας (πράγμα που συνεπάγεται κάποια πράγματα και για το Δημοτικό και το Γυμνάσιο),(δεν εννοώ μόνο στα θέματα γνώσης της α ή της β τέχνης που και εκεί χρειάζεται) και θα έχετε πετύχει έργο που θα ευλογούν το όνομά σας.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-10371709540795800792010-03-10T00:34:04.973-08:002010-03-10T00:34:04.973-08:001. Κατ αρχήν αντιλαμβάνομαι ότι ο μαθητής συχνά μπ...1. Κατ αρχήν αντιλαμβάνομαι ότι ο μαθητής συχνά μπαίνει σε δεύτερη μοίρα (και ως πατέρα τριών παιδιών αυτό με νοιάζει πολύ). Όμως όταν η οικογένειά μας είναι συχνά παιδοκεντρική και η κοινωνία μας ατομιστική (με προσθήκες= οικογένεια + παρέα), το πρόβλημά μας είναι να βάλουμε το μαθητή σε ένα βάθρο; Το πρόβλημά μας είναι να μάθουν οι μαθητές να δουλεύουν μαζί και να παράγουν γνώση μαζί (λογαριάζοντας βέβαια και τις ατομικές ανάγκες ή επιθυμίες των μαθητών). Πρόβλημά μας είναι η δυσκολία και των εκπαιδευτικών να συνεργασθούν και να παράγουν έργο μαζί. Η γνώμη μου είναι ότι αυτή η ικανότητα για κοινή δουλειά με αμοιβαίο νοιάξιμο και τελικό πρακτικό αποτέλεσμα είναι που θα έπρεπε να αναδειχθεί με όποιο σλόγκαν επιλεγεί. <br />2. Για να πετύχει το όραμα να μη μείνει κανένα παιδί πίσω χρειάζεται πολύ καλή επικοινωνία και ουσιαστική συνεργασία με τους γονείς. Στην Ελλάδα οι γονείς είναι τις περισσότερες φορές μόνο για να πληρώνουν. Η πολιτεία συχνά φοβάται τις αξίες και τις προθέσεις τους και αυτό βολεύει και πολλούς εκπαιδευτικούς που δεν ξέρουν πώς να χειρισθούν πραγματική διαπραγμάτευση. Το να βάλει κανείς τους γονείς ουσιαστικά σημαίνει (κατά τη γνώμη μου) ότι θα πρέπει να αποδεχθεί φυγόκεντρες τάσεις (κάτι που η πολιτεία παραδοσιακά φοβάται) καθώς και ότι θα πρέπει να τους ακούσει (δηλαδή να βάλει λίγο νερό στη μεσσιανική τάση του «εμείς ερχόμαστε να φωτίσουμε εσάς τους σκοτισμένους» που χαρακτηρίζει πολλούς έλληνες διανοούμενους και στην οποία η σημερινή κυβέρνηση είναι επιρρεπής λόγω της θέσης της –ευτυχώς η διάθεση για διαβούλευση ισορροπεί κάπως τα πράγματα-)<br />3. Τι πειράζει να επαινέσουμε και ό,τι καλό έχει ήδη γίνει; Τι πειράζει να πούμε ότι πατάμε πάνω σε κάποια δουλειά άλλων που προηγήθηκαν; Να τιμήσουμε όσους δούλεψαν πριν από εμάς ακόμα και όταν εμείς σκεφτόμαστε και προσπαθούμε να πάμε παραπέρα. Ας πούμε πχ τα περι Πράσινου Σχολείου. Η έμφαση σε ζητήματα περιβάλλοντος είναι κάτι που υπάρχει χρόνια τώρα.<br />4. Με τι διάθεση θα έρθουν για επιμόρφωση εκπαιδευτικοί που πληρώνονται λιγότερο από όσο ήδη θεωρούσαν λίγο; Οι πιο πολλοί δεν θα θέλουν καν να βάλουν το μυαλό τους να δουλέψει θέλοντας να αποδείξουν ότι «τα χρήματα που δίνονται σε αυτούς τους άσχετους που μας λένε πράγματα που ήδη ξέρουμε θα έπρεπε να μπαίνουν στις δικές μας τσέπες». Εδώ θα μπορούσε να υπάρξει συνεργασία με τις επιστημονικές ενώσεις του κάθε κλάδου. Να πεισθούν και να υποστηρίξουν τις επιμορφώσεις ακόμα και σε αυτές τις συνθήκες<br />5. Υπάρχουν πολλά ενδιαφέροντα πράγματα στο πρόγραμμα. Αυτό που δεν είναι σαφές είναι στο σύστημα συμμαχιών στο οποίο θα στηριχθεί. Συμφωνώ με την παρουσίαση άλλου σχολιαστή για την απουσία αναφοράς στο διάλογο. Η εικόνα που παίρνω είναι: εμείς οραματιζόμαστε, εμείς σχεδιάζουμε, εμείς εφαρμόζουμε, εμείς αξιολογούμε, εμείς θέτουμε νέες κατευθύνσεις. Δηλαδή δεν είναι σαφές (δεν είναι διάφανο) μέσα από τι πρακτικές θα γίνει η διαπραγμάτευση με ή θα αντληθεί γνώση από μια ποικιλία άλλων «παικτών» (επιστημονικές ενώσεις, Πανεπιστήμια, θρησκευτικές κοινότητες, ΜΚΟ κλπ)<br />6. Να προσέξετε πάρα πολύ να μην καταλήξετε σαν τον Αλογοσκούφη που βγήκε και είπε ότι δεν δούλεψε το πρόγραμμά του επειδή η διοίκηση δεν μπορούσε να ακολουθήσει τις αλλαγές που προωθούσε. Αλλά δεν είναι δουλειά μας να προσφέρουμε σε ένα άνθρωπο της διοίκησης μαντίλι για να σκουπίζει τα δάκρυά του. Θα κριθείτε από την επιτυχία σας να κάνετε ένα καλό βήμα εμπρός (άσχετα από οράματα, ευχές, σχέδια κλπ που είναι τα εργαλεία)Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-28524288996023946442010-03-09T13:00:19.287-08:002010-03-09T13:00:19.287-08:00ΑΛΗΘΕΥΕΙ ΟΤΙ ΕΡΕΥΝΗΤΕΣ ΤΩΝ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΚΕΝΤΡΩΝ ΤΗΣ...ΑΛΗΘΕΥΕΙ ΟΤΙ ΕΡΕΥΝΗΤΕΣ ΤΩΝ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΚΕΝΤΡΩΝ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΙΔΡΥΟΥΝ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΜΕ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΣΧΕΤΙΚΟ ΜΕ ΤΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΤΟΥΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΚΑΙ ΝΑ ΒΓΑΖΟΥΝ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΜΕ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΣΤΑ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ ΠΟΥ ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ <br /><br />ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΑΔΕΙΕΣ ΑΝΕΥ ΑΠΟΔΟΧΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΣΤΙΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΙΔΡΥΣΕΙ ΚΑΙ ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΟΥΝ ΠΑΙΡΝΟΝΤΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ <br /><br />ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΕΝΩ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΕΙ ΑΔΕΙΑ ΑΝΕΥ ΑΠΟΔΟΧΩΝ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΤΑ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΤΑΜΕΙΑ ΤΟΥ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΑΝΗΚΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΣΥΝΤΑΞΗ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΕΝΩ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΙΔΡΥΣΕΙ <br /><br />ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ <br />ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΟ ΓΚΑΡΣΟΝΙ ΩΣ ΔΕΥΤΕΡΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΓΙΑΤΙ ΠΕΙΝΑΝΜΕ ΜΕΤΑ ΤΟ ΚΟΩΙΜΟ ΤΩΝ ΜΙΣΘΩΝ ΜΑΣ ΑΛΛΑ ΜΑΣ ΑΠΕΙΛΟΥΝ ΚΑΙ ΜΕ ΑΠΟΛΥΣΗ <br /><br />ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ <br />ΤΙ ΕΧΕΙΤΕ ΝΑ ΠΕΙΤΕ ΚΥΡΙΕ ΥΦΥΠΟΥΡΓΕ <br />ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΗΓΕΣΙΑΣ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΥΠΔΜΘ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-36583436835760938942010-03-09T06:19:29.644-08:002010-03-09T06:19:29.644-08:00Το κείμενο της επιστολης:
Προς κ. Αχιλλέα Μητσό
Γ...Το κείμενο της επιστολης:<br /><br />Προς κ. Αχιλλέα Μητσό<br />Γενικό Γραμματέα Έρευνας & Τεχνολογίας<br /><br />Αντικείμενο׃ Προκήρυξη πλήρωσης θέσης ερευνητή στο Ινστιτούτο Αγροβιοτεχνολογίας (ΙΝΑ) του Ε.Κ.Ε.Τ.Α.<br /><br />Αξιότιμε κ. Μητσέ,<br /><br />Με την παρούσα επιστολή θα ήθελα να φέρω υπ' όψιν σας ένα θέμα που έχει προκαλέσει σε μένα και συναδέλφους μου ιδιαίτερη ανησυχία και προβληματισμό.<br /><br />Αφορά την προκήρυξη πλήρωσης θέσης ερευνητή στο Ινστιτούτο Αγροβιοτεχνολογίας (ΙΝΑ) του Κέντρου Έρευνας & Τεχνολογικής Ανάπτυξης (Ε.Κ.Ε.Τ.Α) με έδρα τη Θέρμη Θεσσαλονίκης, που υπάγεται στη Γ.Γ.Ε.Τ. Στο συγκεκριμένο ινστιτούτο, εκλέχθηκα ερευνητής Α' βαθμίδας πριν ένα χρόνο περίπου.<br /><br />Το αντικείμενο της θέσης είναι:<br /><br />"Υπολογιστική Βιολογία και Εφαρμογές της στη Διαχείριση Δεδομένων, τη Νανοβιοτεχνολογία και Ανάλυση Φαινοτυπικών Ειδώλων".<br /><br />Πληροφορήθηκα από συναδέλφους ότι μοναδικός υποψήφιος είναι ο υιός του διευθυντή του ίδιου του ινστιτούτου κ. Α. Τσαυτάρη.<br />Αυτή καθαυτή η μοναδική υποψηφιότητα μπορεί αυτόματα να ωθήσει κάποιον σε σκέψεις, και μερικές από αυτές θα παραθέσω παρακάτω:<br />1) Το αντικείμενο της θέσης που προκηρύσσεται καθορίζεται εν πολλοίς από το διευθυντή του ινστιτούτου.<br />2) Η θέση αυτή αποτελεί αντικατάσταση αποχωρήσαντα ερευνητή. Το θεματικό πεδίο όμως της νέας θέσης δεν έχει καμία σχέση με το πεδίο της θέσης του προηγούμενου ερευνητή.<br />3) Το αντικείμενο της θέσης που προκηρύχθηκε είναι κατ' ουσία 3 διαφορετικά αντικείμενα: α) Υπολογιστική βιολογία (Computational Biology), β) Νανοβιοτεχνολογία (Nanobiotechnology), όρος που πρόσφατα άρχισε να χρησιμοποιείται από τους πάντες και χαρακτηρίζει ένα ασαφές επιστημονικό πεδίο (στη βιοτεχνολογία το 99,9% των εφαρμογών είναι nano έτσι κι αλλιώς), γ) Ανάλυση φαινοτυπικών ειδώλων δηλαδή Imaging in Life Sciences. Είναι ιδιαίτερα δύσκολο ένας έμπειρος ερευνητής να συμμετέχει παραγωγικά και στα τρία πεδία, όμως ένας υποψήφιος με ένα επίχρισμα μικρής παρουσίας στα πεδία αυτά αποκτά πλεονέκτημα.<br /><br /><br /> <br />4) Η συνάφεια της θέσης με τις δραστηριότητες και ανάγκες του ινστιτούτου είναι οριακή. Ιδίως όταν υπάρχουν τομείς του ινστιτούτου (όπως περιγράφονται στο ΦΕΚ ίδρυσης του) στελεχωμένοι κυριολεκτικά από ένα άνθρωπο, μία ακόμη θεματολογία θα αποτελούσε μία διάχυση κατευθύνσεων.<br />5) Η βαθμίδα προκήρυξης της θέσης. Αρχικά προκηρύχθηκε αυτόματα από τη γραμματεία ως θέση Γ' ή Δ' βαθμίδας και κατόπιν έγινε διορθωμένη επαναπροκήρυξη σε ψηλότερη βαθμίδα Β' ή Γ'. Πρακτικά αυτό σημαίνει απευθείας μονιμοποίηση. Με εξαίρεση τη θέση μου που ήταν Α' βαθμίδας (προερχόμενος από μόνιμη θέση σε άλλο ίδρυμα), όλες οι θέσεις ερευνητών, καλώς ή κακώς, είχαν πληρωθεί στη Δ' βαθμίδα. Αυτό σημαίνει ότι στα 4 χρόνια ο ερευνητής Δ' κρίνεται και αν δεν εκπληρώνει τα κριτήρια που τίθενται χάνει τη θέση του. Και αυτό που με θλίβει σε προσωπικό επίπεδο περισσότερο είναι ότι σε πρόσφατη κρίση εξέλιξης συναδέλφου ερευνήτριας Δ' βαθμίδας, με βάση το σκεπτικό του νόμου που μας παρέθεσε ο διευθυντής του ΙΝΑ, το ότι θα «πρέπει ο ερευνητής να έχει προσελκύσει χρηματοδοτήσεις», ψήφισα αρνητικά αν και είχε τον μίνιμουμ αριθμό δημοσιεύσεων. Στην προκειμένη περίπτωση βλέπω να χρησιμοποιούνται δύο μέτρα και δύο σταθμά και για μένα αυτό αποτελεί προσωπική ηθική βάση δημόσιας διαμαρτυρίας.<br />6) Οι ενδιαφερόμενοι για τη θέση πέρασαν από αποκλειστική προσωπική συνέντευξη με το διευθυντή. Σε αυτή την ιδιότυπη διαδικασία δυστυχώς ήμουν και προσωπικά μάρτυρας, καθώς τη στιγμή που ήμουν στη γραμματεία και ήρθε ενδιαφερόμενος, του ζητήθηκε να δει τον διευθυντή του ινστιτούτου πριν καταθέσει την υποψηφιότητα του. Από μόνο του ίσως δε λέει τίποτε, σε συνάρτηση με τα παραπάνω είναι όμως αρκετά εύγλωττο.<br /><br />Γνωρίζω ότι εκ του κανονισμού θα συμμετέχω στο εκλεκτορικό σώμα όπου και θα εκφράσω την αντίθεση μου. H σύσταση όμως ενός σώματος είναι δυνατόν να επηρεαστεί από την διεύθυνση του ινστιτούτου. Για τους λόγους που εξέθεσα θεωρώ υποχρέωση μου να ενημερώσω την αρμόδια επιβλέπουσα διεύθυνση.<br /><br />Με εκτίμηση, <br />Αντώνης Μακρής<br />Ερευνητής Α' βαθμίδας ΙΝΑ/ΕΚΕΤΑAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-56128247856496769722010-03-09T06:18:07.165-08:002010-03-09T06:18:07.165-08:00Αξιότιμε κ. Πανάρετε,
Θα ήθελα να σας κοινοποιήσω...Αξιότιμε κ. Πανάρετε,<br /><br />Θα ήθελα να σας κοινοποιήσω προς δημοσίευση την επιστολή που έστειλα στον Γενικό Γραμματέα Έρευνας & Τεχνολογίας κ. Μητσό την 12/1/2010 εκφράζοντας τον προβληματισμό μου για τις μη-ορθές πρακτικές προκήρυξης και πλήρωσης θέσης ερευνητή Β ή Γ΄ βαθμίδας στο Ινστιτούτο Αγροβιοτεχνολογίας του ΕΚΕΤΑ που επιβλέπεται από την ΓΓΕΤ.<br /><br />Εν συντομία αφορά θέση που προκήρυξε ο διευθυντής του ΙΝΑ κ. Τσαυτάρης για την οποία μοναδικός υποψήφιος είναι ο υιός του.<br /><br />Δύο φορές ισχυρίστηκε ψευδώς σε μένα ο κ. Τσαυτάρης ότι η συγκεκριμένη προκήρυξη είχε προταθεί από τον αποχωρήσαντα ερευνητή Α΄βαθμίδας κ. Χ. Ουζούνη. Επικοινώνησα με τον Δρ. Ουζούνη και μου διέψευσε γραπτώς και κατηγορηματικώς ότι έχει οποιαδήποτε σχέση με την προκήρυξη. <br /><br />Συνεπώς έχουμε α) μία θέση που προκηρύσσει ο πατήρ, με μοναδικό υποψήφιο τον υιό<br />β) Το αντικείμενο της θέσης είναι μικτής θεματολογίας, και μειώνει τους δυνητικά ικανούς υποψήφιους<br />γ) Η θέση προκηρύχθηκε σε αντικατάσταση του αποχωρήσαντα ερευνητή Δρ. Πολύδωρα. Τα αντικείμενα όμως είναι άσχετα μεταξύ τους και δεν υπάρχει και αντιστοιχία με το οργανόγραμμα του ΙΝΑ <br />δ) Ζητήθηκε από ενδιαφερόμενους υποψήφιους να έχουν προσωπική συνέντευξη με τον κ. Τσαυτάρη πριν την κατάθεση των δικαιολογητικών τους. Το αποτέλεσμα είναι να μην υπάρχει άλλη υποψηφιότητα.<br /><br />Είμαι εκ του κανονισμού μέλος της επιτροπής εκλογής, και για το λόγο αυτό έθεσα και στον κ. Τσαυτάρη τις ενστάσεις μου ως προς την ορθότητα αυτής καθαυτής της διαδικασίας προκήρυξης και προβαίνω και στη δημοσιοποίηση αυτών των ενστάσεων.<br /><br />Με εκτίμηση <br /><br />Αντώνης Μακρής <br />Ερευνητής Α' βαθμίδας<br />Ινστ. Αγροβιοτεχνολογίας (ΙΝΑ)<br />Εθνικό Κέντρο Έρευνας & Τεχνολογικής Ανάπτυξης (ΕΚΕΤΑ)<br />Θέρμη ΘεσσαλονίκηAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-65460448201422181742010-03-08T04:30:33.839-08:002010-03-08T04:30:33.839-08:00Κύριε υπουργέ,
με την ιδιότητα σας σαν καθηγητής, ...Κύριε υπουργέ,<br />με την ιδιότητα σας σαν καθηγητής, είναι βέβαιο ότι θα βρεθήκατε στην θέση να "βγάλετε θέματα" εξετάσεων.<br />Ο προκάτοχος σας σας παρέδωσε ένα εγχειρίδιο 81 σελίδων και σας επισημαίνει ότι από την ύλη αυτήν ακριβώς τα προηγούμενα χρόνια 2002-2009 έχουν δοθεί 32 φορές θέματα. Εσείς ανακοινώσατε ώς πρωτοπορεικό ότι η επόμενη αλλαγή θα γίνει με την (πιθανότατα) μθεπόμενη κυβέρνηση το 2015 !!!<br />Θα σας πίστευε κανείς ότι έχετε καλή διάθεση;<br />Τα παραπάνω αφορούν την φυσική κατεύθυνσης, αλλά είναι αδιάφορο το ποιο μάθημα είναι. Το ίδιο ισχύει για όλα.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-17419655342318718302010-03-08T01:34:45.480-08:002010-03-08T01:34:45.480-08:00διδασκαλία με 350 ευρώ = 0
για να συμπληρωσω τη λ...διδασκαλία με 350 ευρώ = 0<br /><br />για να συμπληρωσω τη λιστα του προηγουμενου μετρητη λεξεων...Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-70670589906248462212010-03-07T09:15:36.464-08:002010-03-07T09:15:36.464-08:00Το βλέπω λογικό.Το βλέπω λογικό.ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΑΝΑΡΕΤΟΣhttps://www.blogger.com/profile/02735757256055503702noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-45466328590865252932010-03-07T09:00:54.059-08:002010-03-07T09:00:54.059-08:00Αγαπητέ κε Πανάρετε,
Σχετικά με τις μετατάξεις εκπ...Αγαπητέ κε Πανάρετε,<br />Σχετικά με τις μετατάξεις εκπαιδευτικού προσωπικού που έχουν ήδη εξαγγελθεί, αυτές θα είναι εντός ορίων του Υπ.Παιδείας ή και εκτός; <br />Διότι υπάρχει εκπαιδευτικό δυναμικό τεχνικών ειδικοτήτων (π.χ. Πληροφορικής) που θα μπορούσε να αξιοποιηθεί και σε υπηρεσίες άλλων Υπουργείων με ελλείψεις τεχνικού προσωπικού. <br />Τί πιστεύετε γι αυτά;Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-17043022500526815712010-03-06T04:30:49.594-08:002010-03-06T04:30:49.594-08:00Greek statistics...
Το κείμενο της υπουργού παιδε...Greek statistics...<br /><br />Το κείμενο της υπουργού παιδείας αριθμεί 6.652 λέξεις.<br /><br />Οι συχνότητες εμφάνισης ορισμένων λέξεων (και των παραγώγων τους) είναι οι ακόλουθες:<br />σχολείο = 90<br />μαθητής = 60<br />εκπαίδευση = 49<br />εκπαιδευτικός = 49<br />πρόγραμμα 30<br />μόρφωση = 29<br />παιδεία = 17<br />μαθήματα = 11<br />παιδιά = 9<br />γονιός = 8<br />πολιτική = 8 <br />ποιότητα = 7 <br />κυβέρνηση 3 <br />αμοιβή = 2 <br />φροντιστήριο = 2 <br />διαβούλευση = 2 <br />εταίροι = 1 <br />προγραμματισμός = 1 <br />ΠΑΣΟΚ = 1 <br />λαός = 1 <br />δωρεάν = 0 (στο λόγο του πρωθυπουργύ εμφανίζεται 2 φορές) <br />διάλογος = 0 <br />συναίνεση = 0 <br />παραπαιδεία = 0 <br />σοσιαλισμός = 0 <br /><br />Γ.Χ.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-66595909014729629882010-03-06T02:44:30.925-08:002010-03-06T02:44:30.925-08:00Το πρώτο μάθημα παιδείας που μπορεί να δώσει η κυβ...Το πρώτο μάθημα παιδείας που μπορεί να δώσει η κυβέρνηση στην κοινωνία είναι ο καταλογισμός των ευθυνών για τα σκάνδαλα 1999-09. Αν οι υπεύθυνοι της χώρας που σήμερα δανείζεται με 6,3% στο δεκαετές ομόλογο είναι μόνον ένας πρύτανης, ένας δικαστικός που "βρήκε ένα χαρτονόμισμα", μια συμβασιούχος του Υπουργείου Πολιτισμού και δυο υπεύθυνοι χρηματιστηριακής εταιρίας, τότε, με ή χωρίς καινοτομία-ηλεκτρονικο βιβλίο-διοικητική μεταρρύθμιση-μείωση ύλης η σχολική ζωή θα συνεχίσει να πορεύεται εξωθεσμικά.<br />Δηλαδή τι είδους αξιοκρατία θα έχουμε στα στελέχη της παιδείας όταν το σύνταγμα εξακολουθεί να αφήνει στο ποινικό απυρόβλητο τους υπουργούς;Unknownhttps://www.blogger.com/profile/16834980769098637218noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-11781813610400135172010-03-06T00:20:14.031-08:002010-03-06T00:20:14.031-08:00Καλημέρα κ. Πανάρετε. Χαίρομαι γιατί οι απόψεις γι...Καλημέρα κ. Πανάρετε. Χαίρομαι γιατί οι απόψεις για το Νέο Σχολείο συμπίμπουν με απόψεις και θέματα που ήδη πολλοί και πολλές Σχολικοί Σύμβουλοι συζητάμε μεταξύ μας και προσπαθούμε να συμπεριλάβουμε στις εισηγήσεις μας και στις συμβουλές μας στους εκπαιδευτικούς ευθύνης μας. <br />1) Πως θα μπορέσετε να πείσετε τους εκπαιδευτικούς να αλλάξουν τις κλασσικές εκπαιδευτικές μαθόδους του μονόλογου και της αποστήθισης στην δράση του μαθαίνω πως να μαθαίνω; γιατί σας διαβεβαιώνω, όσο και αν προσπαθούμε δεν φαίνεται να τα καταφέρνουμε.<br />2) Η τεχνολογία και η χρήση της από τους εκπαιδευτικούς φαίνεται να είναι ένα τεράστιο πρόβλημα. Η τεχνοφοβία που υπάρχει δημιουργεί σημαντικές δυσκολίες και αντιστάσεις στην προσπάθεια ένταξης ICT στην διδασκαλία. Παράλληλα, ενώ υπάρχει πολύ εκπαιδευτικό υλικό στο διαδίκτυο, μόνο οι νέες γενιές συναδέλφων,είναι εκείνοι που ενδιαφέρονται για την προσπάθεια να γίνει ο μαθητής εκείνος που θα βρεί την γνώση. Η αίσθηση ότι ο εκπαιδευτικός δεν θα είναι η αυθεντία αλλά μόνο ο καθοδηγητής και συντονιστής γνώσης βρίσκει πολλές φορές τους εκπαιδευτικούς απροετοίμαστους και χωρίς την διάθεση να προσπαθήσουν να υπερνικήσουν τις φοβίες τους. Και πιστέψτε με, προσπθούμε πάρα πολύ για την επιμόρφωσή τους σε αυτό το επίπεδο.<br />3) "ΠΡΑΣΙΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Το Νέο Σχολείο καλλιεργεί την περιβαλλοντική συνείδηση στο Μαθητή. Η εξοικονόμηση ενέργειας, Η υγιεινή διατροφή, η φροντίδα και ο σεβασμός στο περιβάλλον και η ικανότητα αξιοποίησής του με βιώσιμο τρόπο περνάει από τη βιωματική γνώση και το «παιχνίδι» του μαθητή με τη φύση που μετατρέπεται σε προστασία και αγάπη για αυτήν." <br />Η παράγραφος αυτή δεν κομίζει κάτι νέο. Το μάθημα της Οικιακής Οικονομίας στο γυμνάσιο περιέχει ακριβώς όλες αυτές τις αρχές, και η προσπάθεια των καθηγητών-τριών Οικιακής Οικονομίας αλλά και των Σχολικών Συμβούλων Οικιακής Οικονομίας είναι προς την κατεύθυνση της βιώσιμης ανάπτυξης, της αναβάθμισης της καθημερινής ζωής του ατόμου αλλά και της οικογένειας και της κοινωνίας, που είναι και ο κεντρικός στόχος του μαθήματος. Δυστυχώς ποτέ το μάθημα της Οικιακής Οικονομίας δεν έχει βρεί την θέση που του αξίζει στην εκπαιδευτική κοινότητα. Ελπίζω ότι αυτές οι δηλώσεις για το ΝΣ θα δώσουν την ευκαιρία στο μάθημα της Οικιακής Οικονομίας να προσφέρει όλα όσα μπορεί στον μαθητή και στην μαθήτρια αλλά και στην ελληνική κοινωνία. Περισσότερα για την Οικιακή Οικονομία μπορείτε να δείτε και στην ιστοσελίδα μου http://dide.ach.sch.gr/oikiakioikonomia/ αλλά και στο blog moy http://www.home-economics-hellas.blogspot.com/ που αποσκοπούν στην εισαγωγή της χρήσης της τεχνολογίας και του διδικτύου στην διδακτική του μαθήματος και στην πληροφόρηση των εκπαιδευτικών.<br />Σας ευχαριστώ που με ακούσατε. Στην διάθεσή σας πάντα.<br />Ευαγγελία Κροκίδη<br />Σχολική Σύμβουλος Οικιακής Οικονομίας<br />Σύνδεσμος για την Ελλάδα της Διεθνούς Ομοσπονδίας Οικιακής Οικονομίας.<br />Σας ευχαριστώ που με ακούσατε.Vegan life stylehttps://www.blogger.com/profile/14985564557006346251noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-281458145740188442010-03-06T00:11:31.251-08:002010-03-06T00:11:31.251-08:00Νέο σχολείο ή "Εικονικό σχολείο";
Ο καθέ...Νέο σχολείο ή "Εικονικό σχολείο";<br />Ο καθένας βγάζει τα συμπεράσματά του...Anonymousnoreply@blogger.com