tag:blogger.com,1999:blog-10563343.post1923893187665351664..comments2023-08-04T02:51:54.678-07:00Comments on ΑΠΟΨΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ (ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ): Συστατικά της επιτυχίας της Ελβετίας στα Πανεπιστήμια και στην ΈρευναΙΩΑΝΝΗΣ ΠΑΝΑΡΕΤΟΣhttp://www.blogger.com/profile/03064081874763508334noreply@blogger.comBlogger36125tag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-58951995423902885792013-12-22T10:03:41.011-08:002013-12-22T10:03:41.011-08:00ο κυριος παναρετος επιβεβαιωνει την επιτυχη χρηση ...ο κυριος παναρετος επιβεβαιωνει την επιτυχη χρηση του επωνυμου του, επι υπουργικης του θητειας αυτο που χαρακτηριζε τις επιλογες του ηταν η προσηλωση στις αρετες της παιδειας της ανδρειας και της δικαιοσυνης, ω αρετων θημωνια .θα του θυμισω ομως κατι που που επιμελως του διαφευγει την εκλογη σε βαθμιδα αναπληρωτη καθηγητη στο ΑΠΘ στενου συνεργατη του οικουμενικου πατριαρχη με προσοντα κατωτερα λεκτορα γνωριζω πολλα για την περιπτωση ας αφησει αυτα λοιπον τα ψευτοπροοδευτικα και να κοιταξει να πεισει τον εαυτο του να πει και καμμια αληθεια ...Χρήστος Μυτιλινιός https://www.blogger.com/profile/16322401348351975100noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-58101960510099386032011-03-08T13:16:43.745-08:002011-03-08T13:16:43.745-08:00Νομίζω ότι τα συστατικά της επιτυχίας στην τριτοβά...Νομίζω ότι τα συστατικά της επιτυχίας στην τριτοβάθμια εκπαίδευση στην Ελβετία είναι συνυφασμένα με τα συστατικά της επιτυχίας της κοινωνίας. Πώς μπορείτε και οραματίζεστε εισαγόμενες υπέρ-μεταρρυθμίσεις όταν δεν μπορείτε να συμμαζέψετε τα του οίκου σας και να μεταρρυθμίσετε τα βασικά και αναγκαία ?? <br />Με συμβούλους αυτούς που οδήγησαν κοινωνία και εκπαίδευση σε αυτά τα χάλια που ζούμε σήμερα, με βουλευτές που στηρίζουν συντεχνιακά συμφέροντα σε αντίθεση με τον πολιτικό τους (?) ρόλο, με συντεχνίες που αντί να λογοδοτήσουν για παράνομο υπερπλουτισμό και οικονομική-κοινωνική απομόνωση μεγάλου μέρους του κοινωνικού συνόλου ζητάνε και τα ρέστα, οραματίζεστε και περιμένετε να εφαρμοστούν υπέρ-μεταρρυθμίσεις ?? Με προέδρους, πρυτάνεις, διευθυντάκους, κατά φαντασία παντογνώστες, κοινωνικούς και επαγγελματικούς φορείς κραυγαλέα διαπλεκόμενους , οι οποίοι αντιλαμβάνονται τις κοινωνικές δομές, την δημόσια διοίκηση, τον εθνικό πλούτο , το δικαίωμα στην εργασία ως τον δικό τους κήπο της Εδέμ που με περίσσια τέχνη και μαεστρία πρέπει κατά αποκλειστικότητα να φυτέψουν και να καλλιεργούν και το γενεαλογικό τους δέντρο, περιμένετε εσείς να πετύχεται αλλά και να αποδώσουν αυτές τις μεταρρυθμίσεις??<br /> Ολοκληρώστε πρώτα τα αυτονόητα ( για την Ευρώπη) αλλά δύσκολα ( για την χώρα μας) και συνεχίστε με βασικές αλλά αναγκαίες μεταρρυθμίσεις και αλλαγές σε δομές και πρόσωπα. Τελειώνετε με τις διοικητικές εκκρεμότητες που ταλαιπωρούν τους απόφοιτους Πανεπιστημίων σε σχέση με τα επαγγελματικά τους δικαιώματα. Αυτονόητα και απλά θέματα για την Ευρώπη αλλά δύσκολα για την χώρα μας. Και μετά προχωρήστε σε χολιγουντιανές υπερπαραγωγές και εισαγόμενες υπερ-μεταρρυθμίσεις. Ειδάλλως, μόνο παλάτια στον άμμο θα κτίσετε. Και στο πρώτο κύμα συμφερόντων των γνωστών ΤΕΕστρίτζηδων θα γκρεμιστούν όλα. <br /> Και μια ερώτηση : <br /> Σύμφωνα με προηγούμενο σχόλιο θέλω να ρωτήσω από ποιο βαθμό εισαγωγικών εξετάσεων και πάνω νομιμοποιείται η πολιτικό-οικονομική διαπλοκή?? Και πια είναι η θέση του υπουργείου σε αυτό το θέμα??Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-57095807463221931312011-03-04T17:05:10.727-08:002011-03-04T17:05:10.727-08:00Κύριε Υπουργέ, γίνονται αυτά στην Ελβετία;
Ήμαρτον...Κύριε Υπουργέ, γίνονται αυτά στην Ελβετία;<br />Ήμαρτον! <br />Είναι δυνατόν τόση γραφειοκρατία για να μία έρευνα πεδίου; <br />Πείτε μου σας παρακαλώ που αλλού συμβαίνει αυτό;<br />Όταν μέγιστο πρόβλημα είναι η χρηματοδότηση της έρευνας, ιδιαίτερα στις επιστήμες της αγωγής, είναι δυνατόν το υπουργείο να δυσκολεύει ακόμα πιο πολύ την κατάσταση;<br />Η διαδιακασία όλη από την υποβολή του αιτήματος έως ότου δοθεί η άδεια διαρκεί τουλάχιστον ένα χρόνο(πολλές φορές και παραπάνω). Θεωρούσαμε ότι στο μέλλον θα βελτιωθούν τα πράγματα. Όμως μετά από το παρακάτω ... τι να πει κανείς. Το ξέρετε ότι το Π.Ι. πολλές φορές κάνει κρίσεις όχι για την ηθική της έρευνας (ethics) αλλά για την ουσία της; <br />Είναι δυνατόν να μη μπορεί να γίνει η αίτηση ηλεκτρονικά και να χρειάζεται να κατατεθούν αντίτυπα, φωτοτυπίες και τόσες άλλες άχρηστες πληροφορίες;<br />Είναι δυνατόν να μη μπαίνει σαφές χρονοδιάγραμμα για την λήψη της άδειας (π.χ. ένας μήνας από την κατάθεση της αίτησης). Υποτίθεται ότι ένας μεταπτυχιακός φοιτητής χρειάζεται ένα εξάμηνο να ολοκληρώσει τη διατριβή του, πότε θα προλάβει;! Η αίτηση για άδεια προϋποθέτει τη συγγραφή τουλάχιστον της μισής διατριβής...<br />Σας παρακαλούμε, δείξτε ευαισθησία, δεν είναι διαδικασία αυτή. Έτσι θα φτάσουμε τα πανεπιστήμια του εξωτερικού; Αυξάνοντας τη γραφειοκρατία με αποτέλεσμα την παράλυση της έρευνας;<br />Συγγνώμη για το ύφος, όμως πραγματικά ήταν σοκ, το παρακάτω κείμενο για τη διαδικασία χορήγησης άδειας για διεξαγωγή έρευνας στα σχολεία!<br />Με εκτίμηση <br /><br />Κείμενο οδηγιών για χορήγηση αδείας από το υπουργείο για έρευνα στα σχολεία της επικράτειας:<br />http://www.alfavita.gr/artro.php?id=25248Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-8076165202274660692011-03-02T15:18:56.855-08:002011-03-02T15:18:56.855-08:00@7.43 am
Θα ληφθεί υπόψη, αλλά όχι προς την κατεύθ...@7.43 am<br />Θα ληφθεί υπόψη, αλλά όχι προς την κατεύθυνση που νομίζετε: Τα ΜΜΕ βοούν, ότι οι αμειβόμενοι με ειδικά μισθολόγια, μεταξύ των οποίων και οι πανεπιστημιακοί, είναι τα "ρετιρέ", που θα θιγούν με το ενιαίο μισθολόγιο!<br />Κατά τα λοιπά έχει δίκιο ένας από τους προηγουμένους, ότι διαβουλευόμαστε για το πώς θα φτιάξουμε συστήματα εκλογής για να επιλέγουν αυτούς που θα εργάζονται για 1000 ή 1500 ευρώ...Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-70342246374649073722011-03-02T07:43:58.452-08:002011-03-02T07:43:58.452-08:00Ένα στοιχείο που θα έπρεπε να ληφθεί υπόψη:
Ο πρω...Ένα στοιχείο που θα έπρεπε να ληφθεί υπόψη:<br /><br />Ο πρωτοδιόριστος υπάλληλος ΥΕ στο υπουργείο οικονομικών λαμβάνει μεγαλύτερο μισθό από τον πρωτοδιόριστο Λέκτορα ελληνικού πανεπιστημίου.<br /><br />(Βλ. σελίδα 158 του προσχεδίου μελέτης μισθολογίων)Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-19701060198066974652011-03-02T02:12:26.765-08:002011-03-02T02:12:26.765-08:00"Μιλάω για τα πιθανά inflated CVs με γνωστές ..."Μιλάω για τα πιθανά inflated CVs με γνωστές μεθόδους (ογκώδη group με πολιτική one publishes-everybody publishes, milking -σπάσιμο papers σε κομμάτια για να φαίνεται βιβλιογραφικός όγκος, ανταλλαγές authorships κλπ."<br /><br />Μεγάλη πληγή στην επιστημονική κοινότητα. Εχω 14 δημοσιεύσεις με δουλειά που έχω κάνει εγώ (εργαστήριο+γραψιμο) και βλέπω νεότερους μου που μόλις έχουν πάρει το διδακτορικό αλλά ανοίκουν σε μεγάλα γκρουπ να έχουν 20 δημοσιεύσεις...ένας κάνει τη δουλειά, άλλος γράφει και φαίνονται 5-6 στο paper...Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-50641993705258602802011-02-28T11:39:20.276-08:002011-02-28T11:39:20.276-08:00κ. Υφυπουργέ, καθημερινά στο site σας δημοσιοποιεί...κ. Υφυπουργέ, καθημερινά στο site σας δημοσιοποιείτε ελέγχους νομιμότητας μελών ΔΕΠ, ακόμη και ακυρώσεις μετάκλησης, αφαιρώντας με τις πράξεις σας ένα σημαντικό στοιχείο του αυτοδιοίκητου των ΑΕΙ. Το επιχείρημα ότι εκ του νόμου έχετε αυτό το δικαίωμα δεν έχει ηθικό βάρος καθώς, εάν το επιθυμούσατε, μπορούσατε να επαναφέρετε τον έλεγχο νομιμότητας στο υπουργείο και να τελείωνε το θέμα. Υπενθυμίζω ότι τα όργια με τις εκλογές ΔΕΠ όλα αυτά τα χρόνια γίνονταν παρά τον έλεγχο νομιμότητας που διεξήγαγε το υπουργείο.<br /><br />Σημειώνω μία περίπτωση που ταιριάζει στη Βουλγαράκειο ρήση περί νόμιμου και ηθικού: Η από παλιά αρθρογράφος στο εκλεκτό συγκρότημα ΜΜΕ (αυτό που δίνει ΒΗΜΑ στα ΝΕΑ) κα Χ έφυγε από το Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης για το νεοπαγές τμήμα Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής της Σχολής<br />Κοινωνικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου, καθώς επί υπουργίας Ευθυμίου με το ΦΕΚ 227/20-11-2003 προκηρύχθηκε θέση καθηγητή, την οποία κατέλαβε με το ΦΕΚ 78/23-3-2004.<br />Πώς είναι δυνατόν μέσα σε 4 μήνες από τη δημοσίευση σε ΦΕΚ της προκήρυξης να έγιναν τα παρακάτω:<br />1) Δημοσίευση της προκήρυξης στον τύπο και τήρηση της προθεσμίας υποβολής υποψηφιοτήτων.<br />2) Σύγκληση εκλεκτορικού σώματος για τη σύσταση 3μελούς εισηγητικής επιτροπής.<br />3) Σύνταξη της εισηγητικής έκθεσης (με τήρηση του κάτω χρονικού ορίου της προθεσμίας σύνταξής της). <br />4) Διανομή της εισηγητικής έκθεσης στους υποψήφιους και σύγκληση του εκλεκτορικού σώματος για την εκλογή.<br />5) Συγγραφή και υπογραφή του πρακτικού εκλογής.<br />6) Αποστολή διά της υπηρεσίας από το Παν/μιο Πελ. Στο ΥΠΕΠΘ του φακέλου εκλογής, πρωτοκόλησή του στα διάφορα τμήματα, διενέργεια του ελέγχου νομιμότητας.<br />7) Συλλογή υπογραφών από την ιεραρχία.<br />8) Απόφαση ΥΔΕ.<br />9) Αποστολή στο εθνικό τυπογραφείο, έλεγχος και συλλογή υπογραφών από τα διάφορα τμήματα πριν τη δημοσιοποίησή του ΦΕΚ διορισμού.<br /><br />Μερικά έτη αργότερα, εν μέσω μνημονίου και επί διακυβέρνησης ΠΑΣΟΚ, η κα X μετακαλείται στο Τμήμα Πολιτικής Επιστήμης και Ιστορίας του Παντείου Πανεπιστημίου Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών (ΦΕΚ 32/27-1-2011), πράξη την οποία εγκρίνατε εσείς.<br /><br />Με ποια λογική επιτρέπετε την προσθήκη ενός ακόμη μέλους ΔΕΠ σε ένα γεμάτο τμήμα της πρωτεύουσας όταν αυτή η καθηγήτρια αφήνει ορφανή μία θέση σε ένα περιφερειακό πανεπιστήμιο, έστω και δίπλα στην Αθήνα; Μήπως η κα X γνωρίζει κάτι για την τύχη του πανεπιστημίου Πελοπ. και ήθελε να προλάβει τα μελλούμενα;<br /><br />Γιατί δε δείξατε την ίδια ευθιξία που δείξατε σε περιπτώσεις μετάκλησης από τμήματα της επαρχίας σε τμήματα της επαρχίας, γιατί δε ζητήσατε να αιτιολογηθούν οι ανάγκες που οδήγησαν το Πάντειο στο να ζητήσει τη μετάκληση της καθηγήτριας; Γιατί δε στηρίξατε το Παν/μιο Πελοπ. που χάνει ένα εκλεκτό μέλος (ο χαρακτηρισμός προέρχεται από την έλξη που ασκεί η κα X σε μεγάλα και παραδοσιακά τμήματα και σε καμία περίπτωση δεν είναι ειρωνικός);Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-61453807972854762852011-02-28T10:47:48.729-08:002011-02-28T10:47:48.729-08:00Με αφορμή το θέμα των συνενώσεων των σχολικών μον...Με αφορμή το θέμα των συνενώσεων των σχολικών μονάδων.<br /><br />ΔΕΝ θα πάρουμε τη θέση του ΥΠΔΜΘ ή των άλλων, αυτών που εναντιώνονται<br /><br />ΘΑ παρατηρήσουμε όμως την έλλειψη επιχειρημάτων <br /><br />ΦΑΙΝΕΤΑΙ ότι ΟΛΟΙ αρνούνται να παρουσιάσουν τα στοιχεία και να υπολογίσουν τον αριθμό των μαθητών /τμήμα μετά τις συνενώσεις. ΣΤΗ συντριπτική πλειοψηφία των περιπτώσεων προκύπτει ΜΟ μαθητών πάλι κάτω του ΜΑΓΙΚΟΥ ΑΡΙΘΜΟΥ 25<br /><br />Ο ΛΟΓΟΣ ΤΗΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗΣ ΠΡΙΝ ΤΗ ΣΥΝΕΝΩΣΗ ΣΤΟ ΕΝΑ ΕΚ ΤΩΝ ΔΥΟ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΜΟ ΜΑΘΗΤΩΝ ΑΝΑ ΤΑΞΗ 18 Ή 19 ΚΑΙ ΣΤΟ ΑΛΛΟ 25 ΚΑΙ ΒΑΛΕ<br />Τα δύο σχολεία συστεγάζονται.<br />Το παράδοξο πριν ξεκινήσει η όλη ιστορία οι του δεύτερου σχολείου, ναι αυτού με τα 25 και βάλε παιδιά ανά τάξη δεν μιλούσαν. Τώρα αντιδρούν και οι δύο. Ο λόγος ευνόητος κάποιοι θα πάνε σε ένα παραδίπλα σχολείο ή σε μια υποβαθμισμένη περιοχή της Αθήνας και οι άλλοι οι 25 και βάλε για να επιβεβαιώσουν την πολιτική τους μικρότητα. <br />ΤΟ ΑΛΛΟ ΠΑΡΑΔΟΞΟ γιατί οι συνεργάτες που έχετε δεν έκαναν μια συνολική μελέτη για να μην έχουν επιχειρήματα ΟΙ ΑΡΝΟΥΜΕΝΟΙ ΤΑ ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ<br />ΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΟ δεν το μπορούν , δεν το σκέφτηκαν γιατί δεν μπορώ να φανταστώ ότι δεν το ήθελαν και αναγκάζουν την πολιτική ηγεσία να συνδικαλίζεται αναφορικά με τα όσα λέει αντί να παράγει πολιτική με ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ<br /><br />ΓΙΑΤΙ είναι σίγουρο ότι θα ήταν πιο εποικοδομητικό για την παιδεία να υπήρχαν δημιουργικές αντιπαραθέσεις για θέματα εκσυγχρονισμού και αναβάθμισης των υπηρεσιών παιδείας που πρέπει το δημόσιο σχολείο να προσφέρει.<br /><br />ΚΑΙ ΜΙΑ ΣΥΜΒΟΥΛΗ πολλά που γίνονται στην κατεύθυνση εξοικονόμησης πόρων θα αποδειχθούν «πομφόλυγες» γιατί η «ρεμούλα» έχει τις ρίζες πολύ χαμηλά και αγγίζει αυτούς που επαναστατούν ΥΙΟΘΕΤΩΝΤΑΣ ΤΑ ΠΑΡΑΛΟΓΑ<br /><br />Και κάτι σαν συμπέρασμα <br />ΔΙΑΦΩΝΟΥΜΕ με τον τρόπο που εκφράζεται ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης<br />ΜΗΠΩΣ ΟΜΩΣ ΟΙ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΩΝ ΤΟΥ ΚΑΝΑΠΕ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΔΟΜΗΣΟΥΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ και όχι τον κ. Πάγκαλο.<br /><br />ΟΙ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ <br />ΟΙ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΩΝ ΤΟΥ ΚΑΝΑΠΕ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΟΥ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ ΚΑΙ Η ΑΡΝΗΣΗ ΤΟΥΣ ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΟΥΝ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ , ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗΣ ΤΩΝ ΙΔΕΩΝ. ΚΑΤΑΠΑΤΗΣΑΝ ΟΙ ΨΕΥΤΟΪΔΕΟΛΟΓΟΙ ΤΟ ΑΣΥΛΟ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΠΟΥ ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ΟΤΙ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΝΤΑΙ.<br /><br />ΟΙ ΙΔΙΕΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΟΤΑΝ ΠΡΟΤΕΙΝΟΝΤΑΙ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΧΑΛΟΥΝ ΤΗΝ ΗΣΥΧΙΑ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΟΥΝ ΣΤΗΝ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΔΡΑΣΕΩΝ ΜΕ ΒΆΣΗ ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ<br /><br />Και χρησιμοποιούν και τους κομματικούς στρατούς και τα παιδιά εξαργυρώνοντας τη διάλυση της εκπαιδευτικής διαδικασίας με βαθμούς «μαϊμού», εκδρομές αναψυχής και ίσως καταλήψεις για να ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΕΙ Η ΔΙΑΛΥΣΗ <br /><br />Και όποιος κάνει προτάσεις- έχει άποψη – προσπαθεί υφίσταται τη μέθοδο που αντιμετώπισε ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης για όσα με τον πληθωρικό του τρόπο και ίσως με αμετροέπεια λέγει, αλλά για τον πρωθυπουργό τι έχουν να πουν <br /><br />ΕΚΦΑΣΙΣΜΟΣ της ζωής ΚΑΙ κάποιες συνιστώσες συνεχίζουν να παίζουν με τους θεσμούς , να λασπώνουν , να γκεμπελίζουν <br /><br />Φαίνεται ότι η μέθοδος μας αγγίζει όλους και δυστυχώς κάποιοι στο ΥΠΔΜΘ το επιδιώκουν. ΣΗΜΕΙΑ ΤΩΝ ΚΑΙΡΩΝ για μας που βρισκόμαστε στις επάλξεις από το 1973. ΣΗΜΑΔΙΑΚΗ ΜΕΡΑ ΣΗΜΕΡΑ 43 ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΙΝ όταν ο καθηγητής, ο διανοούμενος Ανδρέας Γ. Παπανδρέου ίδρυε το ΠΑΚ στο οποίο ενταχθήκαμε παιδιά τότε και μετά στο ΠΑΣΟΚ , ποτέ για την καρέκλα, που δυστυχώς σήμερα πολλοί την χρησιμοποιούν για να αποδομήσουν όσους ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΥΛΟΠΟΙΟΥΝ ΤΑ ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ αυτούς που δέχονται τη περιφρόνηση των «μικρών», των «ολίγων».που τους εξευτελίζουν επειδή και προσόντα έχουν και αξιοπρέπεια.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-56170655499757644102011-02-28T06:06:57.247-08:002011-02-28T06:06:57.247-08:00κ. Υφυπουργέ, καθημερινά στο site σας δημοσιοποιεί...κ. Υφυπουργέ, καθημερινά στο site σας δημοσιοποιείτε ελέγχους νομιμότητας μελών ΔΕΠ, ακόμη και ακυρώσεις μετάκλησης, αφαιρώντας με τις πράξεις σας ένα σημαντικό στοιχείο του αυτοδιοίκητου των ΑΕΙ. Το επιχείρημα ότι εκ του νόμου έχετε αυτό το δικαίωμα δεν έχει ηθικό βάρος καθώς, εάν το επιθυμούσατε, μπορούσατε να επαναφέρετε τον έλεγχο νομιμότητας στο υπουργείο και να τελείωνε το θέμα. Υπενθυμίζω ότι τα όργια με τις εκλογές ΔΕΠ όλα αυτά τα χρόνια γίνονταν παρά τον έλεγχο νομιμότητας που διεξήγαγε το υπουργείο.<br /><br />Σημειώνω μία περίπτωση που ταιριάζει στη Βουλγαράκειο ρήση περί νόμιμου και ηθικού: Η από παλιά αρθρογράφος στο εκλεκτό συγκρότημα ΜΜΕ (αυτό που δίνει ΒΗΜΑ στα ΝΕΑ) κα Χριστίνα Κουλούρη έφυγε από το Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης για το νεοπαγές τμήμα Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής της Σχολής<br />Κοινωνικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου, καθώς επί υπουργίας Ευθυμίου με το ΦΕΚ 227/20-11-2003 προκηρύχθηκε θέση καθηγητή, την οποία κατέλαβε με το ΦΕΚ 78/23-3-2004.<br />Πώς είναι δυνατόν μέσα σε 4 μήνες από τη δημοσίευση σε ΦΕΚ της προκήρυξης να έγιναν τα παρακάτω:<br />1) Δημοσίευση της προκήρυξης στον τύπο και τήρηση της προθεσμίας υποβολής υποψηφιοτήτων.<br />2) Σύγκληση εκλεκτορικού σώματος για τη σύσταση 3μελούς εισηγητικής επιτροπής.<br />3) Σύνταξη της εισηγητικής έκθεσης (με τήρηση του κάτω χρονικού ορίου της προθεσμίας σύνταξής της). <br />4) Διανομή της εισηγητικής έκθεσης στους υποψήφιους και σύγκληση του εκλεκτορικού σώματος για την εκλογή.<br />5) Συγγραφή και υπογραφή του πρακτικού εκλογής.<br />6) Αποστολή διά της υπηρεσίας από το Παν/μιο Πελ. Στο ΥΠΕΠΘ του φακέλου εκλογής, πρωτοκόλησή του στα διάφορα τμήματα, διενέργεια του ελέγχου νομιμότητας.<br />7) Συλλογή υπογραφών από την ιεραρχία.<br />8) Απόφαση ΥΔΕ.<br />9) Αποστολή στο εθνικό τυπογραφείο, έλεγχος και συλλογή υπογραφών από τα διάφορα τμήματα πριν τη δημοσιοποίησή του ΦΕΚ διορισμού.<br /><br />Μερικά έτη αργότερα, εν μέσω μνημονίου και επί διακυβέρνησης ΠΑΣΟΚ, η κα Κουλούρη μετακαλείται στο Τμήμα Πολιτικής Επιστήμης και Ιστορίας του Παντείου Πανεπιστημίου Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών (ΦΕΚ 32/27-1-2011), πράξη την οποία εγκρίνατε εσείς.<br /><br />Με ποια λογική επιτρέπετε την προσθήκη ενός ακόμη μέλους ΔΕΠ σε ένα γεμάτο τμήμα της πρωτεύουσας όταν αυτή η καθηγήτρια αφήνει ορφανή μία θέση σε ένα περιφερειακό πανεπιστήμιο, έστω και δίπλα στην Αθήνα; Μήπως η κα Κουλούρη γνωρίζει κάτι για την τύχη του πανεπιστημίου Πελοπ. και ήθελε να προλάβει τα μελλούμενα;<br /><br />Γιατί δε δείξατε την ίδια ευθιξία που δείξατε σε περιπτώσεις μετάκλησης από τμήματα της επαρχίας σε τμήματα της επαρχίας, γιατί δε ζητήσατε να αιτιολογηθούν οι ανάγκες που οδήγησαν το Πάντειο στο να ζητήσει τη μετάκληση της καθηγήτριας; Γιατί δε στηρίξατε το Παν/μιο Πελοπ. που χάνει ένα εκλεκτό μέλος (ο χαρακτηρισμός προέρχεται από την έλξη που ασκεί η κα Κουλούρη σε μεγάλα και παραδοσιακά τμήματα και σε καμία περίπτωση δεν είναι ειρωνικός);Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-44357100747687142222011-02-27T15:36:40.972-08:002011-02-27T15:36:40.972-08:00Πως μπορούν να ελπίζουν οι 4:56ΑΜ και 11:07ΑΜ για ...Πως μπορούν να ελπίζουν οι 4:56ΑΜ και 11:07ΑΜ για το καλύτερο όταν συνεχίζουν να υπάρχουν οι περιπτώσεις των 2:34ΡΜ και 2:42ΡΜ? Δυστυχώς εδώ που φτάσαμε, και μετά από τόσον καιρό ανέχειας και μιζέριας και αδράνειας (σχετικά με το εξωτερικό που ήμασταν κάποτε) έχουμε "μειωθεί" τόσο πού ούτε δουλειά έξω βρίσκουμε πλέον!!! Έχουμε ξεπεραστεί από νεότερους!!! Λυπάμαι ...Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-1037194764612944282011-02-27T12:57:39.131-08:002011-02-27T12:57:39.131-08:00Η παράλληλη ανάγνωση των posts των 11:07 am και 11...Η παράλληλη ανάγνωση των posts των 11:07 am και 11:20 am αναδίδει ένα συνδυασμό τραγικότητας και σουρεαλισμού: ψάχνουμε το ιδανικό σύστημα ανεύρεσης επαϊόντων, που θα ανεύρουν τα ιδανικά κριτήρια, και θα κριθούν και επικριθούν για την επιλογή τους, ώστε να επιλέξουν, ανάμεσα σε περισσότερα άτομα, που με ένα -κατά τεκμήριο άριστο- πτυχίο, ένα ή δύο μεταπτυχιακά, ένα διδακτορικό και δημοσιεύσεις με h factor υποβάλλουν αίτηση για να καταλάβουν μία θέση στην οποία θα αμείβονται με 900 ευρώ μηνιαίως;Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-39271401092803746232011-02-27T11:20:17.713-08:002011-02-27T11:20:17.713-08:00Παρατήρηση ως προς το σημείο 4- γιατί φαντάζομαι ό...Παρατήρηση ως προς το σημείο 4- γιατί φαντάζομαι ότι κι αυτό ενδιαφέρει το Υπουργείο, εκτός αν θεωρεί ότι με την θέσπιση "Συμβουλίου Διοίκησης" θα λυθούν όλα. <br />Τα δελτία ειδήσεων μεταδίδουν ότι καταργείται, μεταξύ άλλων, το ειδικό μισθολόγιο των πανεπιστημιακών και το μεγαλύτερο μέρος των ειδικών επιδομάτων που λάμβαναν.<br />Κατά τα λοιπά...<br /><br />Με εκτίμηση, <br />ένας λέκτορας με 1200€ καθαρά, που περιμένει τώρα να πέσουν κάτω από 1000, ποσό που παίρνουν οι υποψήφιοι διδάκτορες- βοηθοί, συνομήλικου συναδέλφου μου που γνώρισα στη Γερμανία. Δεν αναφέρω τη δική του αμοιβή ως Juniorprofessor...Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-13350529829728177702011-02-27T11:07:07.332-08:002011-02-27T11:07:07.332-08:00@8.16PM, 12.23AM
Ακόμα είστε μακριά όμως από την ...@8.16PM, 12.23AM<br /><br />Ακόμα είστε μακριά όμως από την ουσία της υπόθεσης. Και εξηγούμαι:<br /><br />- και ας πούμε ότι γίνονται τα εκλεκτορικά με αποκλειστικά επαϊοντες εσωτερικού, πώς θα αντιμετωπιστούνε τα φαινόμενα των "ερευνητών με δημοσιεύσεις σε κιλά, αλλά με πολύ χαμηλό δυναμικό αυτόνομης έρευνας";<br /><br />Μιλάω για τα πιθανά inflated CVs με γνωστές μεθόδους (ογκώδη group με πολιτική one publishes-everybody publishes, milking -σπάσιμο papers σε κομμάτια για να φαίνεται βιβλιογραφικός όγκος, ανταλλαγές authorships κλπ.<br /><br />Μπορώ να σας παραπέμψω και σε bibliometrics papers όπου αυτά τα φαινόμενα έχουνε διαπιστωθεί και δημοσιευτεί μετά απο peer review.<br /><br />Κάποιες τέτοιες περιπτώσεις είχα την τύχη/άτυχία να συμμετέχω σε αξιολόγηση αιτήσεων τους στο εξωτερικό....όπου πέρα από το να βάζουμε τα papers που έτυχε να είναι το όνομα του/της σε μία ζυγαριά ή να κοιτάμε h-factors, μπήκαμε στην ουσία καθε περίεργης περίπτωσης (αναζήτηση contributions, επικοινωνία δειγματοληπτικά με co-authors klp.).<br /><br />ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΗΓΩ: <br /><br />Η σύνθεση των εκλεκτορικών είτε έτσι είτε αλλιώς μικρή σημασία έχει, εαν δεν ΣΥΝΔΕΘΕΙ Η ΜΟΙΡΑ ΑΥΤΟΥ ΠΟΥ ΕΠΙΛΕΓΕΙ ΜΕΛΟΣ ΔΕΠ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΟΥ ΕΠΙΛΕΓΟΜΕΝΟΥ ΔΕΠ. <br />ΚΟΙΝΩΣ, ΑΝΤΑΠΟΔΟΤΙΚΑ (ΑΝΤΙ-)ΚΙΝΗΤΡΑ ΣΕ <b>ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ</b> ΕΠΙΠΕΔΟ ΚΑΙ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΔΕΠ.<br /><br />Πιστεύω να συμφωνούμε ότι οι ικανότητες ηγεσίας που απαιτούνται να διαθέτει το σωμα εκλογής/δίοικησης ενος ΑΕΙ περιλαμβάνουν και τη σωστή επιλογή συνεργατών και την πριμοδότηση/επιβολή κυρώσεων όταν αυτή (δε) γίνεται σωστά.<br /><br />Αλλά θα μου πείτε πώς θα εφαρμοστεί αυτό, αφού δεν υπάρχει εξωτερική αξιολόγηση;;;;<br /><br />Σωστά, έχουνε δέσει καλά τον γόρδιο δεσμό και τον έχουνε πετάξει στη θάλασσα του "θέλουμε αυτοδιοίκητο και 3% για έρευνα"...Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-85363146376376817562011-02-27T04:56:42.884-08:002011-02-27T04:56:42.884-08:00κ. Πανάρετε,
συμπληρώνονται πλέον 12/17 μήνες από ...κ. Πανάρετε,<br />συμπληρώνονται πλέον 12/17 μήνες από την αρχική προθεσμία για την υποβολή προτάσεων στα προγράμματα Θαλής/Αρχιμήδης και 4 μήνες από τη λήξη της υποβολής προτάσεων με την αναθεωρημένη διαδικασία. Οι συνεργάτες φυλλοροούν, οι διεθνείς εταίροι μας διμαρτύρονται, οι επιστήμες προχωρούν καθιστώντας μάλλον ή ήττον τις ιδέες μας μη προωθημένες.<br />Η στάση αυτή έρχεται σε αντιδιαστολή με τις συνεχείς απαιτήσεις σας για παροχή στοιχείων από τα Πανεπιστήμια υπό ασφυκτικές προθεσμίες ή υπό τη σπάθη της μη χρηματοδότησης για κάλυψη διδακτικών αναγκών (διδάσκοντες ΠΔ 407 στα ΑΕΙ και συνεργάτες στα ΤΕΙ). Βέβαια βρίσκεται σε πλήρη συμφωνία με τη χαρακτηριστική καθυστέρηση στη διεκπεραίωση διαδικαστικών θεμάτων όπως η προκήρυξη θέσεων από εξέλιξη υπηρετούντων μελών ΔΕΠ και η πολύμηνη αναμονή για τη συγκρότηση εκλεκτορικών σωμάτων σε ήδη προκηρυχθείσες θέσεις.<br />Τελικά κ. Υφυπουργέ θα «σπάσετε αυγά» (νμέος και ουσιαστικός νόμος και Καλλικράτης στα ΑΕΙ) ή θα ζεσταίνετε το τηγάνι έως ότου έρθει το πλήρωμα του χρόνου για τις επόμενες βουλευτικές εκλογές;Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-21645977529336224412011-02-26T08:16:55.487-08:002011-02-26T08:16:55.487-08:00Κε Πανάρετε,
ποιά είναι η απάντησή σας στα 2:34PM ...Κε Πανάρετε,<br />ποιά είναι η απάντησή σας στα 2:34PM και 2:42PM? Υπάρχει εξήγηση και/ή λύση? Θα ήθελα απάντησή σας, αλλιώς τουλάχιστον το πρώτο φαίνεται σαν εμπάθια από τον γράφοντα, ωστόσο όμως και από εσάς (στην γενικότερη μορφή) μια και εσείς ξεκινήσατε να μιλάτε κατά της οικογενειοκρατίας! Έπειτα, το δεύτερο θέμα το αναγνωρίζετε σαν πρόβλημα? Δεν άκουσα ποτέ κανείς να αναφέρεται σε αυτό! Τι μπορεί να γίνει για αυτό? Κοστίζει πολύ στα πανεπιστήμια!Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-39398306069664239442011-02-26T00:23:07.477-08:002011-02-26T00:23:07.477-08:00Αξιότιμε κύριε Υφυπουργέ,
Μερικές σκέψεις σε σχέση...Αξιότιμε κύριε Υφυπουργέ,<br />Μερικές σκέψεις σε σχέση με το σημείο 8 και σε συνέχεια ενημέρωσης ότι σε συνεδρίαση του ΕΣΥΠ συζητήθηκε το εκλεκτορικό σώμα και την εισηγητική επιτροπή να τα ορίζει ο Κοσμήτωρ της κάθε Σχολής. <br />-Σε γενικότερο πλαίσιο, αλλά και στο πλαίσιο της ελληνικής (όχι μόνο πανεπιστημιακής) πραγματικότητας η ανάθεση υπερεξουσιών σε ένα πρόσωπο βασίζεται στην υπόθεση ότι αυτός θα διαθέτει σειρά ηθικών αρετών, που θα του επιτρέπουν τη βέλτιστη δυνατή επιλογή, χωρίς επιρροή από προσωπικές του απόψεις, συμφέροντα, δεσμεύσεις κ.ο.κ. Είναι εμφανές πόσο πιθανόν είναι αυτό στην πράξη. Για τον λόγο αυτό, είναι μάλλον σκοπιμότερη η διατήρηση ενός συστήματος κλήρωσης του εκλεκτορικού σώματος, με κατάλληλη διαμόρφωση της "δεξαμενής" (βλ. στη συνέχεια).<br />- Προτεραιότητα στη συγκρότηση του εκλεκτορικού σώματος θα πρέπει, κατά την άποψή, μου να έχει η συνάφεια του γνωστικού αντικειμένου. Η πεμπτουσία της εκλογής μελών ΔΕΠ από άλλα μέλη ΔΕΠ διεθνώς (και όχι από το ΑΣΕΠ, το Υπουργείο ή οποιονδήποτε άλλον) συνίσταται στο ότι αυτοί γνωρίζουν το αντικείμενο και μπορεί να αξιολογήσουν το έργο των υποψηφίων, όχι από ένα απλό βιογραφικό ή από στατιστικούς δείκτες, αλλά μελετώντας τις ίδιες τις δημοσιεύσεις (αυτό το νόημα έχει και η υποβολή "φακέλου" υποψηφιότητας, όσο οχληρή και αν φαίνεται). Αυτό, δεν πρέπει να απεμποληθεί, διαφορετικά δεν έχει νόημα η συγκρότηση εκλεκτορικού σώματος από πανεπιστημιακούς και όχι λ.χ. από δικαστικούς!<br />Επομένως, το βέλτιστο, υπό τις παρούσες συνθήκες σύστημα θεωρώ ότι είναι η κλήρωση του εκλεκτορικού σώματος από μέλη που έχουν ίδιο ή συναφές γνωστικό αντικείμενο, τόσο από το ίδιο το ΑΕΙ, όσο και από άλλα ΑΕΙ, της Ελλάδας και του εξωτερικού.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-16938927848147086002011-02-25T14:42:53.582-08:002011-02-25T14:42:53.582-08:00Απόσπασμα από ένα link που έδωσε ο Σταύρος Κάτσιο...Απόσπασμα από ένα link που έδωσε ο <i>Σταύρος Κάτσιος</i> παραπάνω:<br />" ... Science had been blighted by a lack of competition, minimal funding and <b>an old guard so desperate to cling on to its privileges</b> that fresh blood was denied the opportunity to build a research career. ..."<br />Αυτό στην Ελλάδα συνεχίζεται ακόμη και από τους <b>ήδη συνταξιούχους</b> που μάλιστα <b>όλοι γίνονται ομότιμοι!</b><br />Πότε θα σωθούμε επιτέλους από αυτή τη <b>λαίλαπα</b>?<br />SOS!Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-52097982932591662472011-02-25T14:34:19.434-08:002011-02-25T14:34:19.434-08:00Κε υφυπουργέ,
είπατε θα πατάξετε την οικογενειοκρα...Κε υφυπουργέ,<br />είπατε θα πατάξετε την οικογενειοκρατία. Γιατί τότε με βάλατε να αντιμετωπίζω μια ΚΑΚΙΣΤΗ έκφραση αυτής, και μάλιστα με πρόσφατη υπογραφή σας?Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-50446651498341261022011-02-25T10:57:16.072-08:002011-02-25T10:57:16.072-08:00Απέχουμε πολύ νομίζω από ETH πέρα από ποιότητα, σε...Απέχουμε πολύ νομίζω από ETH πέρα από ποιότητα, σε γραφειοκρατία.<br /><br />Λεπτομέρειες πρόσφατης αίτησης σε μικρό τμήμα για θέση ΔΕΠ:<br /><br />1) Αριθμός φωτοτυπιών (εκτύπωση διπλής όψεως): <b>1400</b><br /><br />2) Ώρες προετοιμασίας (αναλυτικό υπομνημα/abstract στα ελληνικά, ταξινόμηση εγγράφων): 20 ώρες full-time<br /><br /><b>Budget</b><br /><br />Κόστος φακέλου αίτησης (εκτύπωσης στο εξωτερικό όπου βρίσκομαι): 350 Euro<br /><br />Kόστος εργασίας (20Ε/ώρα, worst-case): 400 Euro<br /><br />Έξοδα Αποστολής (> 2kg): 58Euro<br /><br /><b>Συνολικό Κόστος: 808 Εuro</b><br /><br /><br />Isch guet, που λένε και στη Ζυρίχη, ή αλλιώς...και εις ανώτερα....<br /><br />Το συγκεκριμένο βέβαια εμπίπτει και στα περί μη ταξικότητας στην εκπαίδευση...Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-16293178835895765742011-02-25T01:06:23.414-08:002011-02-25T01:06:23.414-08:00Kάποιες πληροφορίες για την Ελβετία.
Στην Ελβετί...Kάποιες πληροφορίες για την Ελβετία. <br />Στην Ελβετία από τη στιγμή της προκήρυξης μιας θέσης μέλους ΔΕΠ στο πανεπιστήμιο ως τη στιγμή της πλήρωσής της ο χρόνος κυμαίνεται μεταξύ τριών και τεσσάρων μηνών. Στην Ελλάδα αντίστοιχα ο χρόνος συχνά ξεπερνά τα τέσσερα χρόνια. <br /><br />Στην Ελβετία είναι δύσκολο να βρεις υποψήφιο διδάκτορα που δεν πληρώνεται με κάποιο τρόπο από το πανεπιστήμιο ή κάποιο ίδρυμα υποτροφιών. Στην Ελλάδα -στις περισσότερες επιστήμες - είναι δύσκολο να βρεις κάποιον υποψήφιο διδάκτορα που να πληρώνεται από το πανεπιστήμιο ή κάποιο ίδρυμα υποτροφιών.<br /><br />Στην Ελβετία υπάρχουν θαυμάσιες βιβλιοθήκες και κέντρα υπολογιστών σε όλα τα πανεπιστήμια. Στην Ελλάδα δεν υπάρχόυν ούτε βιβλιοθήκες ούτε κέντρα υπολογιστών της προκοπής. Εδώ πετιούνται τα λεφτά στα δωρεάν συγγράμματα στους φοιτητές και τους δωρεάν υπολογιστές στους μαθητές. Σαν να μην μπορούμε να λειτουργήσουμε στους δημόσιους χώρους και πρέπει να τα έχουμε όλα στο σπίτι μας. Συγνώμη αλλά αυτό είναι μια ακριβή και γελοία πολιτική που καταστρέφει τα σχολεία και τα πανεπιστήμια ως κέντρα της ζωής των μαθητών και των φοιτητών. Ουσιαστικά αποτελεί μια μορφή επιδότησης του να μην πατάει ο φοιτητής το πόδι του στο πανεπιστήμιο.<br /><br />Τα ταξίδια των μελών ΔΕΠ για συνέδρια στην Ελβετία είναι 100% πληρωμένα από τα πανεπιστήμια. Για την ακρίβεια κάθε μέλος ΔΕΠ έχει έναν αριθμό ταξιδιών το χρόνο που καλύπτεται από το πανεπιστήμιό του. Αν θέλει να πάει περισσότερα ταξίδια υπάρχει ένας λογαριασμός από τις παρακρατήσεις από ερευνητικές ή άλλες δραστηριοτήτες των μελών ΔΕΠ και κάθε μέλος ΔΕΠ ανάλογα με τη συνεισφορά του έχει δικαίωμα να καλύψει από το "αποθεματικό" αυτό τα έξοδα πρόσθετων ταξιδιών. Στην Ελλάδα τα χρήματα για τα ταξίδια είναι ελάχιστα. Ένα ταξίδι για κάθε 10-15 μέλη ΔΕΠ το χρόνο. Αν μάλιστα κάποιο μέλος ΔΕΠ φέρνει μέσα από ερευνητικές ή άλλες δραστηριότητες χρήματα στο πανεπιστήμιο δεν δικαιούται τίποτα περισσότερο από αυτά που δικαιούνται όσοι δεν φέρνουν ούτε ένα ευρώ. <br /><br />Στην Ελβετία οι μισθοί των πανεπιστημιακών είναι το λιγότερο τριπλάσιοι από το κάτι σαν μισθό που παίρνουν οι Έλληνες "συνάδελφοί" τους.<br /><br />Η Ελβετία είναι μια χώρα που παρά το μικρό της μέγεθος είναι δεύτερη στα ευρωπαϊκά προγράμματα. Γιατί; Πολύ απλά. Κάθε πανεπιστήμιο έχει οργανωμένο γραφείο υποστήριξης ενώ και σαν χώρα έχουν ένα γραφείο λόμπινγκ στις Βρυξέλες. Ο πανεπιστημιακός δεν χρειάζεται να γράφει προτάσεις - αιτήσεις για ερευνητικά προγράμματα. Το τεχνικό μέρος του το γράφει το γραφείο υποστήριξης και ο ίδιος επιμελείται μόνο το επιστημονικό. Εδώ πρέπει να τα κάνουμε όλα μόνοι μας και μάλιστα δίχως καμία υπηρεσία λόμπινγκ στις Βρυξέλες. Το ρητορικό ερώτημα είναι πόσο κοστίζουν τα γραφεία υποστήριξης και τα γραφεία λόμπινγκ σε σχέση με τα χρήματα που μπορούν να εισρεύσουν στη χώρα από ευρωπαϊκά προγράμματα; Εμείς όμως δεν θέλουμε να κάνουμε τίποτα. <br /><br />Στην Ελβετία δεν υπάρχει οροφή στις απολαβές των πανεπιστημιακών. Στην Ελβετία λένε μπορείς κύριε καθηγητά να μας φέρεις χρήμα; Θα αμειφθείς. Στην Ελλάδα λέμε μπορείς κύριε καθηγητά μην τολμήσεις και φέρεις πολλά χρήματα στο πανεπιστήμιο γιατί ούτε φράγκο θα πάρεις (το πολύ να διπλασιάσεις τον πενιχρό σου μισθό) και θα σε κακολογούν οι συνάδελφοι. <br /><br />Πολύ φοβάμαι ότι θα πέσουμε πάλι σε φορμαλιστικές προσεγγίσεις αν δεν λυθούν κάποια απλά θέματα. Η αλήθεια είναι ότι όλες οι μέχρι τώρα "μεταρυθμίσεις" είχαν φορμαλιστικό χαρακτήρα. Η ουσία παραμένει ίδια... Το ίδιο προβλέπω και με την επόμενη "μεταρύθμιση".<br />Συγνώμη για την απαισιοδοξία μου, αλλά δεν βλέπω πουθενά καμία βελτίωση.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-92073595582757201172011-02-24T14:21:01.951-08:002011-02-24T14:21:01.951-08:00ΔΕΙΚΤΗΣ ΑΗΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
...ΔΕΙΚΤΗΣ ΑΗΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ<br /><br />ΝΑ ΖΗΤΗΘΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΗΓΕΣΙΑ ΤΟΥ ΥΠΔΜΘ ΟΙ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟΙ ΓΡΑΦΕΙΩΝ - ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΩΝ ΚΑΙ ΟΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΙ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΣΧΟΛΙΚΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ:<br /><br />ΠΟΣΕΣ ,ΠΟΙΕΣ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΤΗΣ ΕΠΙΣΚΕΦΤΗΚΑΝ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ?<br /><br />ΘΑ ΕΚΠΑΛΓΕΙΤΕ ΓΙ ΄ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΒΑΛΑΤΕ ΝΑ ΟΡΓΑΝΩΣΟΥΝ ΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΜΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ ΣΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ - ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-65189053501496465142011-02-24T08:00:26.865-08:002011-02-24T08:00:26.865-08:00Πολύ ενδιαφέροντα τα παρακάτω άρθρα στο Nature για...Πολύ ενδιαφέροντα τα παρακάτω άρθρα στο Nature για τη Ρουμανία και τη Βουλγαρία:<br /><br />http://www.nature.com/news/2011/110112/full/469142a.html<br /><br />http://www.nature.com/news/2011/110112/full/news.2011.8.html<br /><br />http://www.nature.com/nature/journal/v469/n7329/full/469131b.html<br /><br />Τα τεκταινόμενα στη Ρουμανία είναι ιδαίτερα ενδιαφέροντα για μας. Μερικά αποσπάσματα:<br /><br />«In a drive to improve the standard of Romanian science, the government last week approved a hard-won law that enforces strict quality control on universities and introduces tough rules for funding evaluation and peer review.<br />…<br />Crucially, the country is introducing legislation to ensure the new funding is spent well. Research and education minister Daniel Funeriu, a former research chemist who spent most of his adult life abroad, championed an extensive and detailed education law that brings nearly all aspects of university governance, academic hiring practices, evaluation and guidelines for good scientific practice — complete with penalties for academic misdemeanours — into line with other European countries.<br /><br />The law expressly forbids nepotistic appointments, and also bars rectors from concurrently holding other positions of power that may pose a conflict of interest, such as being a member of parliament.<br />…<br />As the Romanian government has noted, a poorly performing science base cannot be fixed by just throwing money at it: regulations need to ensure that the money is well used. But in the same way, reforms are pointless if budgets are so restricted that little serious research can be performed — as is now the case in Bulgaria.»<br /><br />Ας ρίξει μια ματιά το ΥΠΕΠΘ καθώς βάζει τις τελευταίες πινελιές στο νομοσχέδιο που ετοιμάζει. <br /><br />από το www.gurforum.orgΣταύρος Κάτσιοςhttps://www.blogger.com/profile/15117858141610840988noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-44613793284943570042011-02-24T00:10:39.037-08:002011-02-24T00:10:39.037-08:00Μια που μιλάμε για έρευνα, τη Δευτέρα τελειώνει ο ...Μια που μιλάμε για έρευνα, τη Δευτέρα τελειώνει ο Φεβρουάριος. Σε ανακοίνωσή σας μέσα από το site σας σημειώνετε πως εντός του Φεβρουαρίου αναμένεται να ανακοινωθούν τα αποτελέσματα της πρώτης φάσης αξιολόγησης για τα προγράμματα Θαλής - Αρχημήδης.<br /><br />Θα τηρηθεί το χρονοδιάγραμμα;Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-1009378469584290152011-02-23T23:02:07.068-08:002011-02-23T23:02:07.068-08:00http://www.esos.gr/index.php?option=com_k2&vie...http://www.esos.gr/index.php?option=com_k2&view=item&id=11755:kollegia-entos-triminou-i-anagnorisi-ton-epaggelmatikon-dikaiomaton-ptixia-kai-oxi-bebaioseis-stous-ptixiouxous-me-apofasi-tou-ip-paideias&Itemid=842<br /><br />ΚΟΛΛΕΓΙΑ: Εντός τριμήνου η αναγνώριση των επαγγελματικών δικαιωμάτων -ΠΤΥΧΊΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΩΣΕΙΣ ΣΤΟΥΣ ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΥΣ ΜΕ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΥΠ. ΠΑΙΔΕΙΑΣ <br /><br />ΡΕΠΟΡΤΑΖ:esos.gr <br /><br />Αρμόδια αρχή για να δέχεται τις αιτήσεις των αποφοίτων των Κολλεγίων και να εκδίδει τις αποφάσεις αναγνώρισης των επαγγελματικών προσόντων, είναι το Συμβούλιο Αναγνωρίσεως Επαγγελματικών Προσόντων (Σ.Α.Ε.Π.). <br /><br />Η αναγνώριση του δικαιώματος ασκήσεως ορισμένου επαγγέλματος γίνεται με ειδικώς αιτιολογημένη απόφαση του Συμβουλίου Αναγνωρίσεως Επαγγελματικών Προσόντων<br /><br /> Η αίτηση αναγνώρισης επαγγελματικών προσόντων υποβάλλεται<br /><br />στην Υπηρεσία ΑναγνωρίσεωςΕπαγγελματικών Προσόντων και καταχωρείται σε ειδικό βιβλίο.<br /><br />Με την αίτηση υποβάλλονται και τα έγγραφα και πιστοποιητικά σε επίσημη μετάφραση στην ελληνική γλώσσα και ορίζεται ο αντίκλητος του αιτούντος, ο οποίος πρέπει να είναι κάτοικος Αθηνών.<br /><br />Η ίδια Υπηρεσία βεβαιώνει την παραλαβή του φακέλου εντός ενός μηνός από την παραλαβή και ενημερώνει τον αιτούντα για τυχόν ελλείποντα έγγραφα.<br /><br />Η διαδικασία εξέτασης αίτησης αναγνώρισης επαγγελματικών προσόντων πρέπει να ολοκληρώνεται το συντομότερο δυνατόν και οπωσδήποτε εντός τριών μηνών από τη συμπλήρωση του φακέλου του αιτούντος με όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά. Η προθεσμία αυτή μπορεί να παραταθεί κατά ένα μήνα. <br /><br />Παράβολο ύψους 100 ευρώ για την αναγνώριση των<br /><br /> επαγγελματικών δικαιωμάτων των αποφοίτων των Κολλεγίων<br /><br />Η αίτηση αναγνώρισης επαγγελματικών προσόντων συνοδεύεται από παράβολο υπέρ του Δημοσίου,ύψους εκατό ευρώ. Το ύψος του παραβόλου αυτού μπορεί να αναπροσαρμόζεται των Υπουργών Οικονομικών και Παιδείας.<br /><br />ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΜΑΣ...<br />ΣΤΟΥΣ ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΥΣ ΤΕΙ!!!Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-20035332384084781602011-02-23T00:09:22.710-08:002011-02-23T00:09:22.710-08:00[ΜΕΡΟΣ Β]
23 Φεβρουαρίου 2011
ΕΜΒΟΛΙΜΟΝ
είναι η...[ΜΕΡΟΣ Β]<br />23 Φεβρουαρίου 2011<br /><br />ΕΜΒΟΛΙΜΟΝ <br />είναι η ζωή <br />ψυχρή <br />ψαρίσια<br /><br />Ημέρα «γενικής απεργίας»<br /><br /><br />Και όταν κάνεις προτάσεις για την υλοποίηση της διαθεματικότητας και της ολιστικής προσέγγισης του Α+Ω προγράμματος για συνεργασίες σε επίπεδο σχολείου – γραφείου κα διεύθυνσης ΔΕ όλοι σφυρίζουν αδιάφορα . Ο λόγος κανένας δεν θέλει την ουσιαστική αναβάθμιση των υπηρεσιών παιδείας που μόνο το δημόσιο σχολείο μπορεί να προσφέρει με εγκυρότητα και αξιοπιστία.<br />Η συμμετοχή σε προγράμματα «μαϊμού εξυπηρετεί όλους, τον καθένα για τους ιδιαίτερους λόγους του [μαθητές – καθηγητές και εσάς [όχι όλους] εκεί στο ΥΠΔΜΘ]<br /><br />Κανένας δεν θέλει την αξιολόγηση. Και όποιος λέει την άποψη έγγραφα στα διοικητικά όργανα της εκπαιδευτικής ιεραρχίας, στη γωνία ως γραφικός – αιρετικός. Πραγματιστής θα έλεγα, ρεαλιστής και γι΄ αυτό επικίνδυνος.<br /><br />Αντίθετος σε κινητοποιήσεις εντυπωσιασμού. <br />Όλοι βάζουν ο χεράκι τους για την δημιουργία προβλημάτων για έκτακτες ελλείψεις σε διδακτικό προσωπικό.<br />Κάποιοι λόγω διοικητικής ανεπάρκειας<br />Κάποιοι για να δημιουργήσουν «μαϊμου» διεκδικητικό κλίμα<br />Κάποιοι για να εκμεταλλευτούν τα παιδιά<br />…. και όταν τους λύνεις το πρόβλημα οικειοποιούνται οι «αφελείς» τις δήθεν διεκδικητικές ενέργειές τους για να συνεχίσουν την αδιέξοδη πολιτική διαιώνισης του τέλματος που βολεύει τους διεκδικητές του καναπέ και όσους από εσάς αποδομούν την υλοποίηση των αυτονόητων , τα οποία δεν πίστεψαν και δεν πιστεύουν.<br />Και κάτι ακόμα απαξιώνουμε τις ειλικρινείς προσπάθειες γιατί τις θεωρούμε επικίνδυνες για την «διατήρηση της καρέκλας» με στόχο την διαιώνιση του τέλματος για το ίδιο το προσωπικό συμφέρον.<br /><br />Ποιος είναι ο κανόνας <br />Δεν απαντούμε σε όποια πρόταση – επισήμανση μας γίνεται , στην όποια προσπαθεια προγραμματισμού <br /><br />Δεν θέλουμε την αξιολόγηση και οι από εδώ και οι από εκεί [η απορρόφηση χρημάτων του ΕΣΠΑ ο σκοπός και όχι η ουσία- σας έχουν γίνει οι επιστημονικές επισημάνσεις αλλά «στου κωφού την πόρτα όσο θέλεις βρόντα»]<br /><br />Δεν θέλουμε την πραγματική εισαγωγή των τεχνολογιών αιχμής στην εκπαιδευτική και διοικητική διαδικασία λειτουργίας των σχολικών μονάδων <br /><br />Δεν θέλουμε τον προγραμματισμό των αναγκών των σχολικών μονάδων ώστε και να γίνεται ορθολογική κατανομή των υπαρχουσών πιστώσεων και για να είναι οι διεκδικήσεις σοβαρές και μη αμφισβητούμενες.<br /><br />Τα στελέχη της εκπαίδευσης [διευθυντές σχολικών μονάδων, προϊστάμενοι διευθύνσεων, περιφερειάρχες και διευθυντές υπηρεσιών της ΚΥ του ΥΠΔΒΘ] και οι «σύμβουλοι» της πολιτικής ηγεσίας του ΥΠΔΜΘ φιλτράρουν κατά το δοκούν τις επικίνδυνες απόψεις <br /><br />Η προώθηση ενεργειών που οδηγούν στη διατήρηση του καθεστώτος της ελάχιστης προσπάθειας για τους μαθητές ο κανόνας, το αποτέλεσμα η χαμηλού επιπέδου σπουδές που όμως παράγουν σωρεία αριστούχων τους αυριανούς χωρίς προσόντα και ικανότητες. Για να επιβιώσουν οι λίγοι,<br /><br />Απέναντι σε όλα αυτά <br />Κάποιοι όσο και αν διαβάλλονται από τις «μερίδες» των μικρών και ιδιοτελών με προβοκατόρικό και ανέντιμο τρόπο θα λένε την άποψη τους δημόσια – επώνυμα και έγγραφα.<br /><br />ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΑΠΕΡΓΟΥΝ για να ΜΗ νομιμοποιούν τη διαιώνιση του τέλματος και από τους από εδώ και από τους από εκεί [σοφία ΠΑΣΟΚ]Anonymousnoreply@blogger.com