tag:blogger.com,1999:blog-10563343.post1543444673393921588..comments2023-08-04T02:51:54.678-07:00Comments on ΑΠΟΨΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ (ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ): Εκκρεμείς διορισμοί Μελών ΔΕΠΙΩΑΝΝΗΣ ΠΑΝΑΡΕΤΟΣhttp://www.blogger.com/profile/03064081874763508334noreply@blogger.comBlogger52125tag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-75912253477874960572011-06-03T07:19:10.644-07:002011-06-03T07:19:10.644-07:00Και τι θα γίνει με όσους έχουν εκλεγεί και παραμέν...Και τι θα γίνει με όσους έχουν εκλεγεί και παραμένουν στο καθεστώς του 407 εν αναμονή του (σε μεγάλο βάθος χρόνου) διορισμού τους; Μπορείτε να απαντήσετε παρακαλώ;Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-29709903756362240212011-06-03T03:54:11.745-07:002011-06-03T03:54:11.745-07:00Το ίδιο εγγραφο ισχύει και για τα κεντρικά ΤΕΙ. Πώ...Το ίδιο εγγραφο ισχύει και για τα κεντρικά ΤΕΙ. Πώς θα δουλέψουν ΤΕΙ όπως του Πειραιά που το 80% είναι ωρομίσθιοι? Γιατί δεν δίνετε τουλάχιστον θέσεις μονίμων. Δείχνετε σα να θέλετε να διαλύσετε τη δημόσια παιδεία. Γιατί να στείλω το παιδί μου σε ελληνικό πανεπιστήμιο ή ΤΕΙ, όταν ακούω ότι τα τμήματα του ΤΕΙ του Πειραιά για να ανταποκριθούν στα νέα σας μέτρα μειώνουν τον αριθμό των μαθημάτων για πτυχίο στα μισά;<br />Κοροιδία νομίζω είναι αυτό για να φαίνεται απλά ότι το ΤΕΙ λειτουργεί και προφανώς παρόμοιες αποφάσεις θα πάρουν και άλλα ΤΕΙ και ΑΕΙ της χώρας πλέονAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-73046819784763729292011-06-03T00:43:58.215-07:002011-06-03T00:43:58.215-07:00καλημέρα κε Υφυπουργέ,
διαβάζοντας το έγγραφο σας ...καλημέρα κε Υφυπουργέ,<br />διαβάζοντας το έγγραφο σας για τους 407, έχω ορισμένες απορίες που καλό είναι να τις δούμε.<br />1. Έστω ένα Τμήμα έχει 21 μέλη ΔΕΠ υπηρετούντα. Άρα μπορεί να προσλάβει 407. Πόσους όμως? Μέχρι τον αριθμό 25 σύνολο διασκόντων ή όσους θέλει? Αν δηλαδή ήταν 24 ΔΕΠ θα μπορούσε να πάρει δέκα 407 και αν 25 κανέναν? <br />2. Τα 25 μέλη ΔΕΠ είναι το σύνολο των υπηρετούντων, μαζί με τους αδειούχους και αυτούς που είναι σε αναστολή? <br /><br />Μήπως πρέπει να το διευκρινήσετε γιατί υπάρχει ο κίνδυνος να βρεθούν τμήματα με 30-35 διδάσκοντες και 20 ΔΕΠ και άλλα με 25 να μείνουν με τόσους?Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-46837032253219866432011-06-02T23:49:23.286-07:002011-06-02T23:49:23.286-07:00Γιατί κόψατε τις διαδικασίες στο τμήμα ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩ...Γιατί κόψατε τις διαδικασίες στο τμήμα ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΠΑΝ. ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ, που συνεχίζονταν κανονικά, όταν στο Παν. Δυτικής Ελλάδας εκκρεμούν διαδικασίες εκλογής από το 2007, το 08 και το 09. Κόψτε από εκεί που δεν ενδιαφέρονται. <br />Επίσης διερευνήστε λίγο τους λόγους καθυστέρησης και τα μαγειρέματα και θα εκπλαγείτε.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-5218378032266866722011-06-02T14:14:11.739-07:002011-06-02T14:14:11.739-07:00πολλοί/ες πειρχθηκαν όταν τους άφφιξαν τις "έ...πολλοί/ες πειρχθηκαν όταν τους άφφιξαν τις "ένοχες χορδές" οι ΑΘΕΡΑΠΕΥΤΑ ΡΟΜΑΝΤΙΚΟΙ που όμως υπάρχουν. <br /><br />εδειξαν ότι ο σκοπός τους το τέλμα η υλοποίηση των αυτονοητων ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ στο χρονοντούλαπο και οι ΑΘΕΡΑΠΕΥΤΟΙ στην εντατική της απομόνωσης <br /><br /><br /><br />@9:39 AM<br />Υπάρχουν ακόμη τόσο αθεράπευτα ρομαντικοί ή ... αγγίχτηκαν "ένοχες" χορδές?Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-3714205503866928422011-06-02T02:43:55.027-07:002011-06-02T02:43:55.027-07:00Αγαπητέ κ. Υπουργέ,
είμαι και εγώ υπό διορισμό λέ...Αγαπητέ κ. Υπουργέ,<br /><br />είμαι και εγώ υπό διορισμό λέκτορας όπως οι παραπάνω συνάδελφοι. Χτες μόλις προκηρύξατε το πρόγραμμα Αριστεία, το οποίο<br />είναι και η μοναδική ελπίδα χρηματοδότησης -πλην του ERC- για κάποιο νέο Έλληνα<br />επιστήμονα προκειμένου να ξεκινήσει την ανεξάρτητη ερευνητική του πορεία. Απαντήστε μου σας παρακαλώ λοιπόν σε 2 ερωτήματα:<br /><br />1) μπορώ να καταθέσω πρόταση ως υπό διορισμό λέκτορας στο Τμήμα που θα με υποδεχτεί κάποτε?<br />2) Πώς θα συναγωνιστώ τους Ερευνητές-Καθηγητές με πολυετή εμπειρία στο χώρο (στο ERC υπάρχει ξεκάθαρη κατηγοριοποίηση ερευνητών με πείρα μεγαλύτερη (advanced grant) και μικρότερη των 10 χρόνων (starting grant?)<br /><br />Ευχαριστώ εκ των προτέρων για το χρόνο και την απάντησή σας.<br /><br />Φιλικά.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-42285295364405152432011-06-01T05:22:22.728-07:002011-06-01T05:22:22.728-07:00Δυστυχώς η πολιτική ηγεσία βλέπει τους διορισμούς ...Δυστυχώς η πολιτική ηγεσία βλέπει τους διορισμούς των μελών ΔΕΠ μόνο ως <b>έξοδο</b> στον προϋπολογισμό. Η συνεισφορά των ΔΕΠ, ειδικά των νεότερων, στην προσέλκυση Ευρωπαϊκών και Διεθνών ερευνητικών προγραμμάτων (δηλαδή εκατοντάδων εκατομμυρίων ευρώ ανά έτος) που συνεπάγεται <b>επιστημονική, τεχνολογική και οικονομική ανάπτυξη</b> είναι προφανώς ανάξια λόγου. Δυστυχώς το Υπ. Παιδείας ακολουθεί την αποδεδειγμένα αποτυχημένη στείρα πολιτική της κυβέρνησης που επιχειρεί να μειώσει τις δαπάνες με περικοπές των δημοσίων επενδύσεων, και να αυξήσει τα έσοδα με φόρους και περικοπές μισθών και συντάξεων, ενώ ταυτόχρονα στερείται <b>αναπτυξιακής προοπτικής</b> και οράματος.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-35291685829736291432011-06-01T01:21:58.835-07:002011-06-01T01:21:58.835-07:00κε Παναρετε,
ειχα σκοπο με το διορισμό μου να κατ...κε Παναρετε,<br /><br />ειχα σκοπο με το διορισμό μου να καταθέσω μια πρόταση για το ideas starting grand. Βασική προυπόθεση για την κατάθεση της πρότασης είναι να μην έχει παρέλθει διάστημα 10 ετών από τη λήψη του διδακτορικού. Όμως με την καθυστέρηση στο διορισμό μου το διάστημα αυτό θα παρέλθει. Γιατί να χάσω την ευκαιρία που μου δίνεται επειδή μας καθυστερείτε τους διορισμούς; Ή μήπως δε σας ενδιαφέρει η προσπάθεια προσέλκυσης κοινοτικών πόρων στα ελληνικά ΑΕΙ;Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-40370364989118754432011-05-31T22:37:17.496-07:002011-05-31T22:37:17.496-07:00Καλημέρα.
Αγαπητέ κύριε Υπουργέ
Θα ήθελα την απά...Καλημέρα.<br /><br />Αγαπητέ κύριε Υπουργέ<br /><br />Θα ήθελα την απάντησή σας σε ένα κρίσιμο ερώτημα. Ανήκω κι εγώ στους υπό διορισμό λέκτορες. Χθες ανακοινώθηκε το πρόγραμμα Αριστεία. Από ποια θέση μπορώ να συμμετάσχω στο πρόγραμμα? Ως Υπεύθυνος ή ως μεταδιδάκτορας?<br />Παρακαλώ απαντήστε μου.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-18130324021572091282011-05-31T16:55:08.159-07:002011-05-31T16:55:08.159-07:00Ενημερώθηκα ότι ανακοινώθηκε το πρόγραμμα Αριστεία...Ενημερώθηκα ότι ανακοινώθηκε το πρόγραμμα Αριστεία. Όχι μόνο δεν πρόκειται να διοριστούμε ποτέ, αλλά δεν μας μπορούμε να καταθέσουμε ούτε προτάσεις και για ερευνητικά προγράμματα!<br /><br />Για πόσο ακόμα θα συνεχίσετε να μας απαξιώνετε?Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-58798854443758260562011-05-31T00:58:56.801-07:002011-05-31T00:58:56.801-07:00κ. Πανάρετε.
Στις αρχές Μαΐου η Υπουργός αιτήθηκε...κ. Πανάρετε. <br />Στις αρχές Μαΐου η Υπουργός αιτήθηκε τον κατ'εξαίρεση διορισμό 400 ΔΕΠ από το Υπ. Εσωτερικώ. Γιατί τέτοια κωλυσιεργία από μέρους του Υπ. Εσωτερικών; Τι θα συμβεί με αυτούς τους διορισμούς, θα πραγματοποιηθούν ή όχι; Υπάρχει πρόθεση του Υπ. Παιδείας να κυνηγήσει το θέμα; Γιατί με τις αργοπορείες της κρατικής μηχανής, αυτά τα μέλη ΔΕΠ είναι αμφίβολο αν θα βρίσκονται στις υπηρεσίες τους με την έναρξη της ακαδημαϊκής χρονιάς, δηλαδή τον Σεπτέμβριο. Ενημερώστε μας. Σας ευχαριστώ.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-64644550911072080622011-05-30T23:28:36.012-07:002011-05-30T23:28:36.012-07:00κ. Υφυπουργέ,
τι περιμένετε για να διορίσετε τους ...κ. Υφυπουργέ,<br />τι περιμένετε για να διορίσετε τους ταλαίπωρους 800 που παραμένουν σε ομηρία, μαζί με τα τμήματα που τους επέλεξαν (μετά την έγκριση των 4-ετών προγραμματισμών από το υπουργείο σας); Σε λίγο η τρόικα θα σας ζητήσει να κάνετε και απολύσεις. Τόσο δύσκολο είναι πια; Τουλάχιστον διορίστε όσους ήδη υπηρετούν ώστε να είναι στα νέα τους πόστα το Σεπτέμβρη και να αποσυμφορηθεί η περίφημη λίστα αναμονής.<br /><br />Σας ευχαριστώ.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-27362797301079701522011-05-30T13:00:51.378-07:002011-05-30T13:00:51.378-07:00@11:06 από 7:45
Συμφωνώ απόλυτα με όσα λες σε αυτ...@11:06 από 7:45<br /><br />Συμφωνώ απόλυτα με όσα λες σε αυτό το μήνυμα. Ελπίζω ο κ. υφυπουργός να λάβει υπόψιν του τα σχόλια "το δικό σου δεύτερο μήνυμα αναδεικνύει άλλα προβλήματα (δομή τμημάτων/εργαστηρίων, ρόλος διευθυντών –ποτέ δεν κατάλαβα γιατί το κάθε εργαστήριο πρέπει σε αντιγραφή της παλιάς έδρας να έχει το δικό του διευθυντή με υπέρμετρη εξουσία- έλλειψη στόχων, αντικατάσταση νόμων από αυθαίρετους εσωτερικούς κανονισμούς εργαστηρίων, έλλειψη αξιολόγησης κλπ)" όταν επιτέλους εμφανιστεί ο νέος νόμος για την τριτοβάθμια. θα συμπλήρωνα στο "γιατί το κάθε εργαστήριο πρέπει σε αντιγραφή της παλιάς έδρας να έχει το δικό του διευθυντή με υπέρμετρη εξουσία" και το "μόνιμη εξουσία" δηλαδή μέχρι να πεθάνει ή να συνταξιοδοτηθεί. Ένα τέτοιο εργαστήριο δεν θα ευδοκιμήσει ποτέ. Τώρα στους γόνους εγώ δεν αναφέρθηκα αλλά μιας που τα λέμε θα σου έλεγα ότι γνωρίζω προσωπικά γόνους οι οποίοι προφανώς έχουν ευνοηθεί σε διάφορες καταστάσεις, όμως, θα άξιζαν τη θέση την οποία έχουν ακόμη και αν δεν ήταν γόνοι. Σε αντίθεση με αυτούς -οι οποίοι είναι η καλή περίπτωση- υπάρχουν και γόνοι που είναι κηφήνες και θα παραμείνουν έτσι μέχρι τη σύνταξη. Θεωρώ ότι όλα αυτά τα παρατράγουδα είναι το αποτέλεσμα όχι μόνο της έλλειψης αξιολόγησης αλλά και της αδυναμίας αυτοδιοίκησης των ιδρυμάτων. Η αξιολόγηση, εσωτερική και εξωτερική έχει δείξει μέχρι τώρα ότι δεν αποκαλύπτει πολλές μαύρες πτυχές παρόλο που το ήθος και η επιστημοσύνη των εξωτερικών αξιολογητών δεν είναι αμφισβητήσιμη. Είναι αυτός ο χαρακτήρας που διαθέτουμε όλοι που μας αναγκάζει σε περιόδους αδυναμίας να συνασπιζόμαστε και να κρύβουμε τον κακό μας εαυτό και σε αυτό το σπορ (όπως και σε πολλά άλλα κακώς ευνοούμενα)είμαστε πρωταθλητές. Η παιδεία μας χρειάζεται τομές πέρα από τη φαντασία μας και φοβάμαι ότι ο επόμενος νόμος απλά θα γρατζουνίσει την επιφάνεια και πάλι. Εύχομαι μόνο να μην καταντήσω και εγώ μετά από χρόνια όπως αυτοί που ανώνυμα κατηγορώ σήμερα. Φοβάμαι ότι αν μείνω σε αυτό το περιβάλλον για καμιά δεκαετία ακόμη δεν θα το αποφύγω.<br /><br />Για τους εκλεγμένους τώρα φυσικά και εύχομαι να διοριστούν όσο το δυνατόν γρηγορότερα. Πολλοί από αυτούς αν όχι όλοι είναι το μέλλον και εμείς σήμερα το καταδικάζουμε άδικα κατά τη γνώμη μου. Ο φόβος για αυτούς δεν είναι μόνο το γεγονός ότι κάποιοι έχουν ήδη φύγει - εγκαταλείψει την Ελλάδα αλλά και το ότι όσοι απέμειναν δεν θα έχουν ποτέ αυτή τη ζωντάνια που όλοι περιμένουν από ένα νέο μέλος ΔΕΠ αν παραμείνουν καμιά τριετία υπό ομηρία.<br /><br />Θα πρέπει να σημειώσω ότι παρόλο που η συζήτηση αυτή θα μπορούσε να γίνεται σε κάποιο άλλο blog, το γεγονός ότι συμμετέχει ένας υφυπουργός (ελπίζω να διαβάζει τα μηνύματα) σε κάνει τουλάχιστον να νομίζεις ότι κάποιος που θα μπορούσε να κάνει κάτι μπορεί και να ενδιαφέρεται.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-8500172541771578042011-05-30T11:06:35.822-07:002011-05-30T11:06:35.822-07:00@7.45
Συνάδελφε,
Διαπιστώνω ότι το δεύτερο σχόλι...@7.45<br /><br /><br />Συνάδελφε,<br />Διαπιστώνω ότι το δεύτερο σχόλιο σου είναι σε τελείως διαφορετικό μήκος κύματος από το πρώτο επιβεβαιώνοντας την άποψή μου ότι τελικά αυτό που φταίει δεν είναι ένας γόνος αλλά μια γενικότερη κατάσταση, για την οποία θα επιμείνω ότι λύση αποτελεί η ουσιαστική αξιολόγηση. Αυτή είναι που θα στείλει τον κάθε κατεργάρη στον πάγκο του. Δε θα αντιλέξω όσα αναφέρεις, στον πανεπιστημιακό χώρο κινούμαι κι εγώ, και παρόμοιες καταστάσεις υπήρξαν και στο δικό μου χώρο. Πάντα όμως θαύμαζα τους συναδέλφους εκείνους που είχαν το θάρρος να καταγγέλλουν αυτές τις καταστάσεις στους χώρους τους και στην ώρα τους. Γιατί αυτοί και γερά πατούσαν στα πόδια τους και ελεύθερο πνεύμα απέδειξαν ότι διαθέτουν. Αυτό ακριβώς που λέω είναι ότι πρέπει να στοχοποιούμε τα πραγματικά προβλήματα, μήπως και κάποια στιγμή βρούμε λύση. Αν δηλαδή έλειπε από το χώρο σου ο γόνος, ο διευθυντή σου με προσόντα «λέκτορα» δε θα σε πίεζε να του φτιάξεις το βιογραφικό του? Δε νομίζω. Κι αν από τη λίστα των αδιόριστων μελών ΔΕΠ έλειπαν και οι 2-3 γόνοι οι υπόλοιποι 788 θα διοριζόντουσαν άμεσα? Τα ερευνητικά προγράμματα θα είχαν αξιολογηθεί πιο γρήγορα? Θαρρείς ότι οι καταστάσεις που περιγράφεις απουσιάζουν στους χώρους που δεν υπάρχουν γόνοι? Για ρώτα και τους συναδέλφους σου σε άλλα τμήματα? Έτσι κι αλλιώς τώρα που οι γόνοι είναι και επίσημα καταγεγραμμένοι ανά πανεπιστήμιο/τμήμα, το υπερβολικά χαμηλό ποσοστό τους (κάτι τις χιλίοις) δείχνει ότι η «οικογενειοκρατία» καλή είναι για επικοινωνιακό παιχνίδι αλλά όχι να το πιστεύουμε και μεταξύ μας. Δεν έχω την πρόθεση να υπερασπιστώ κανενός είδους κλικοκρατία, αλλά και το δικό σου δεύτερο μήνυμα αναδεικνύει άλλα προβλήματα (δομή τμημάτων/εργαστηρίων, ρόλος διευθυντών –ποτέ δεν κατάλαβα γιατί το κάθε εργαστήριο πρέπει σε αντιγραφή της παλιάς έδρας να έχει το δικό του διευθυντή με υπέρμετρη εξουσία- έλλειψη στόχων, αντικατάσταση νόμων από αυθαίρετους εσωτερικούς κανονισμούς εργαστηρίων, έλλειψη αξιολόγησης κλπ) . Τώρα αν η αναζήτηση των πραγματικών προβλημάτων θεωρείται ρομαντισμός και μάλιστα αθεράπευτος, δεν έχω παρά να δεχτώ τον χαρακτηρισμό. Ευχαριστώ για την ανταλλαγή απόψεων κι εύχομαι στους αδιόριστους (έτσι κι αλλιώς «λαθρεπιβάτες» είμαστε σε αυτό το σχόλιο) καλό κουράγιο και γρήγορο διορισμό.<br />Κε υφυπουργέ, ευχαριστώ για την φιλοξενία.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-72294778084478718712011-05-30T10:36:21.389-07:002011-05-30T10:36:21.389-07:00@9:36 μήπως αδικείς τον @7:53;- ίσως είναι θέμα οπ...@9:36 μήπως αδικείς τον @7:53;- ίσως είναι θέμα οπτικής βέβαια. δεν νομιζω ότι υπάρχει διάθεση υποτίμησης κανενός. το ζήτημα είναι καθαρά πρακτικό - σαφώς υπάρχουν λιγότερα τμήματα ΑΕΙ ή ΤΕΙ από ότι γυμνάσια/λύκεια/δημοτικά (και φυσικά θα λιγοστέψουν με τις συγχωνεύσεις/καταργήσεις). άρα οι ΔΕΠ/ΕΠ έχουν κατά πολύ μικρότερες πιθανότητες να έχουν τον/την σύζυγο δημόσιο υπάλληλο (εκπαιδευτικό, ή μη) σε "κοντινό" πόστο. το κοντινό ερμηνεύεται με τις αντοχές του καθενός (για έναν κοντινό είναι 30' , για άλλον δυο ώρες οδήγηση). άρα...για αυτό τέθηκε το θέμα συνυπηρέτησης. το ότι οι ΔΕΠ θεωρούνται δημόσιοι λειτουργοί, αλλά πάλι δεν ισχύουν για αυτούς ότι ισχύει για τους δικαστικούς είναι μια άλλη πλευρά (δεν την συζητάμε όμως γιατί θα κατηγορηθούμε για ελιτισμό). επειδή όμως έχει τόσο μεγάλη σημασία για όλους τους εκπαιδευτικούς, πιστεύω ότι θα πρέπει να το εξετάσει πολύ προσεκτικά το υπουργείο παιδείας. χαρτογράφηση των υπηρεσιών έγινε. οι 'μάγοι της πληροφορικής' της κυβέρνησης μπορούν εύκολα να ενεργοποιήσουν σύστημα αμοιβαίων ανταλλαγών ως πρώτο βήμα.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-85305331689606633272011-05-30T08:34:51.409-07:002011-05-30T08:34:51.409-07:00@3:17 PM ,sxolio @@9:39 AM den yparxei!!! pados aK...@3:17 PM ,sxolio @@9:39 AM den yparxei!!! pados aKatalavistiko to sxolio...Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-84804232685745589592011-05-30T04:35:16.881-07:002011-05-30T04:35:16.881-07:00Η άμεση τοποθέτηση εκλεγμένων μελών ΔΕΠ που ήδη υπ...Η άμεση τοποθέτηση εκλεγμένων μελών ΔΕΠ που ήδη υπηρετούν σε άλλο ΑΕΙ είναι εύλογο και ανέξοδο αίτημα που σίγουρα θα αποσυμφορήσει τη λίστα. Ενδεχομένως θα διευκολύνει και τα υπουργεία. Είμαι κι εγώ ένας από αυτούς. <br />Όμως, σε καμία περίπτωση δε θεωρώ ότι οι εκλεγμένοι που ήδη υπηρετούν πρέπει να έχουν ευνοϊκή μεταχείριση έναντι των υπόλοιπων. Το αντίθετο μάλιστα. Προτεραιότητα θα έπρεπε να έχουν οι άνεργοι. Εμείς είμαστε οικονομικά βολεμένοι. Απλώς η περίπτωσή μας (φαίνεται να) είναι πιο εύκολα διαχειρίσιμη.Athanassios Tsiklirasnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-70844863771799880942011-05-30T04:03:22.361-07:002011-05-30T04:03:22.361-07:00@3:17 PM
ΚΑΙ υπάρχουν ακόμη οι αθεράπευτα ρομαν...@3:17 PM<br /><br /><br />ΚΑΙ υπάρχουν ακόμη οι αθεράπευτα ρομαντικοί ΚΑΙ …. αγγίχτηταν «ένοχες» χορδές των βολεμένων , αυτών που σιωπούν και καθοδηγούν από τις θέσεις που έφτιαξαν, αυτών που σε κάθε κατάσταση συμβουλεύουν, αυτών που τους θέλουν όλοι γιατί παρέχουν τη σιγουριά του χαμαιλέοντα .<br /><br />και βέβαια κάποιοι βάζουν ερωτήματα εκ του ασφαλούς επειδή διαβάλουν εκ του ασφαλούς , οι μη έχοντες άποψη … έτσι δεν είναι.? ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΟΥΝ ΣΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΔΙΑΛΟΓΟ γιατί είναι και λίγοι και μικροί και δεν τολμούν ΟΥΤΕ ΝΑ ΣΙΩΠΟΥΝ , οι ΑΔΙΣΤΑΧΤΟΙ.<br /><br />ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΑΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΜΕ ΛΑΘΟΣ, ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΜΕ.. ΑΠΛΑ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΟ ΤΟΥ ΓΚΑΙΜΠΕΛΙΣΜΟΥ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ<br /><br />[ΟΙ ΑΘΕΡΑΠΕΥΤΑ ΡΟΜΑΝΤΙΚΟΙ…. προς τους έχοντες «ένοχες» χορδές]Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-50180031748840882292011-05-29T15:17:51.382-07:002011-05-29T15:17:51.382-07:00@9:39 AM
Υπάρχουν ακόμη τόσο αθεράπευτα ρομαντικοί...@9:39 AM<br />Υπάρχουν ακόμη τόσο αθεράπευτα ρομαντικοί ή ... αγγίχτηκαν "ένοχες" χορδές?Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-26773920457816399112011-05-29T11:17:30.174-07:002011-05-29T11:17:30.174-07:00@9:36 AM PES TA XRISTOSTOME/H TA SARDAM DEIXNUN DI...@9:36 AM PES TA XRISTOSTOME/H TA SARDAM DEIXNUN DIKAIH AGANAKTHSH, MAZI SOY, POIOS MAS AKOUEI , POIOS MAS KATALABAINEI, OXI GIA THN PARTH MAS, GIA TO GAMOTO THS PAIDEIAS...Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-38153704387419853942011-05-29T09:36:52.130-07:002011-05-29T09:36:52.130-07:00φίλε/η @7:53 AM τι επιχείρημα και αυτό επειδή το μ...φίλε/η @7:53 AM τι επιχείρημα και αυτό επειδή το μέλος ΔΕΠ δεν το ελέγχει κανείς μπορεί να είναι "ιπτάμενο".Θεωρεί και θεωρείς ότι οι υποχρεώσεις του αρχίζουν και τελειώνουν σε 2 ή 3 ώρς μάθημα το εξάμηνο. Ενώ ένας καθηγητάκος Μέσης Εκπαίδευσης με διδασκτορικό κλπ επειδή κάνει 21 ώρες μάθημα την εβδομάδα και δεν μπορεί να κάνει κοπάνα, και τον βρίζόυν και το χλευάζουν όλοι θα πρέπει να βλέπει την οικογένεια του κάθε Πάσχά και Χριστούγεννα.<br /><br />Ε βέβαιο ο σασκαλάκος δεν είναι διανόηση που με τις παρεμβάσεις της οδήγησε την κοινωνία στο τέλαμ και τη παιδεία στα φαινόμενα του τμήματος κοινωνικής θεολογίας.<br /><br />Και όταν οι "κακαομοίρηδες¨οι καθηγητές με προσόντα και οράματα λένε και την άποψη τους ή προτείνουν τους θεωρούν παρακατιανούς οι πανεπιστημιακοί που σε μεγάλο ποσοστό όταν πήραν θέσεις κυβερνητικές και όχι μόνο τα έκαναν σκ.... <br /><br />Για να σοβαρευτούμε λίγο <br />Και σαν να μην φτάνουν όλα αυτά αυτούς τους δασκαλάκους με περισσότερα προσόντα από πολλούς των πανεπιστημίων που δεν τους αφήσατε να προκόψουν τους θεωρείται και ανίκανους να κάνουν τη δουλειά τους στο σχολείο.<br /><br />Ναι εκεί τους βάζουν οι "φωστήρες" οι πανεπιστημιακοί για προϊστάμενους τους ανίκανους για να μη γίνεται τίποτε και στη Μέση Εκπαίδευση και φυπνήσουν τα παιδιά και μπει μια τάξη και "κόψει" η μαγιονέζα.<br /><br />Και να ήταν μόνο αυτό ξέρετε πόσοι χωρίς πτυχίο κανονίζουν τα πράγματα στο ΥΠΔΜΘ και σε πολύ υψηλό επίπεδο και κοροϊδεύουν ΄σους προσπαθούν να βοηθήσουν. <br /><br />ΤΟΥΣ ΘΕΩΡΟΥΝ ΒΛΑΚΕΣ επειδή είναι σεμνοί και ταπεινοί,επειδή έχουν άποψη και ικανότητες.<br /><br />Αυτά φίλε/η πανεπιστημιακή σε σχέση με το φοβερό αίτημα που ταλανίζει την ελληνική κοινωνία της συνηπηρέτησης των πανεπσιστημιακών <br /><br />ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΠΩΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ ΠΙΟ ΣΟΒΑΡΑ ΘΕΜΑΤΑ<br /><br />ΑΠΛΑ ΕΤΣΙ ΝΑ ΕΙΠΩΘΟΥΝ ΜΕΡΙΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΑ ΔΟΝΤΙΑ ΟΧΙ ΟΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΤΙΠΟΤΕ , ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΕΙ Η ΩΡΑ ...... ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΠΑΟ -ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΣΤΟ ΜΠΑΣΚΕΤ, ΕΚΕΙ ΜΑΣ ΚΑΤΑΝΤΗΣΑΤΕ .....Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-59738794977350610712011-05-29T07:45:09.113-07:002011-05-29T07:45:09.113-07:00@9:39
Εάν δεχόσουν καθημερινά τους εκβιασμούς από...@9:39<br /><br />Εάν δεχόσουν καθημερινά τους εκβιασμούς από το διευθυντή-καθηγητή με τα προσόντα λέκτορα που δέχομαι και εγώ θα το σκεφτόσουν ακόμη μια φορά πριν καταγγείλεις όσους καταγγέλλουν ανώνυμα. Δεν φταίει ούτε το βιογραφικό μου ούτε η συμπεριφορά μου. Κάνω ακριβώς ατά που αναφέρεις "να περνάς παραγωγικά τις ώρες της εργασίας σου, κοντά στους φοιτητές σου, υπηρετώντας την επιστήμη σου" και δεν κάνω αυτό "τις καταναλώνεις στους διαδρόμους σε κουτσομπολίστικες συζητήσεις αναζητώντας μονίμως άλλοθι για το ανύπαρκτο βιογραφικό σου." αλλά εξακολουθώ να δέχομαι εκβιασμούς. Εκτός από τους εκβιασμούς για να δώσω ψήφο, πρέπει να βάλω το κεφάλι κάτω και να δουλέψω όχι για το καλό της επιστήμης ή το δικό μου και των φοιτητών αλλά για του καθηγητή γιατί αυτός αύριο μεθαύριο θα πρέπει να έχει φτιάξει το βιογραφικό του για να μπορεί να βλέπει τον κ. υφυπουργό χωρίς να ντρέπεται. Αυτός θα πρέπει να διευθύνει την έρευνα (ασχέτως εάν ο ίδιος δεν γνωρίζει τι είναι αυτό) και πως θα τα κάνει όλα αυτά; Ο ίδιος έχει πάρει από καιρό διαζύγιο με την έρευνα και τη διδασκαλία άρα θα πρέπει να το κάνω εγώ....... Δυστυχώς αυτό καθώς και πολλά άλλα μηνύματα που διάβασα τις τελευταίες μέρες περιγράφουν μια πραγματικότητα μέσα στα ιδρύματα που θα περίμενε κανείς να συναντήσει σε άλλους χώρους, όπως μια φυλακή ίσως. Το μόνο ενθαρρυντικό για εμένα τουλάχιστον είναι το γεγονός ότι υπάρχουν και άλλοι σαν και εμένα και αργά ή γρήγορα η ανώνυμη καταγγελία θα γίνει επώνυμη και θα πέσουν οι μάσκες όσων νομίζουν ότι η ανώτατη εκπαίδευση είναι περιουσία που κληρονόμησαν από τον κάποιο μακρινό θείο και την πουλάνε για να γυαλίσουν λίγο παραπάνω το image τους.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-72716102500292235592011-05-28T09:39:15.091-07:002011-05-28T09:39:15.091-07:00Κε υφυπουργέ,
Παρακολουθώ πολύ συστηματικά το blog...Κε υφυπουργέ,<br />Παρακολουθώ πολύ συστηματικά το blog σας και αναγνωρίζω την υπερπροσπάθειά σας για ενημέρωση των πολιτών και δυνατότητα άμεσου διαλόγου, δυνατότητα αρκετά πρωτόγνωρη για τα ελληνικά δεδομένα και ειδικά για πρόσωπα σε πολιτικές θέσεις.<br />Διαβάζοντας όμως μονίμως σχόλια όπως το παραπάνω σε όποιο θέμα κι αν «ανοίξετε», ακόμα και σε αυτό που «καίει» ~800 νέους πανεπιστημιακούς, αναρωτιέμαι για την ποιότητα των πανεπιστημιακών δασκάλων εντός των πανεπιστημίων. Είναι δυνατόν να κουβαλούν τόση μιζέρια αυτοί που διδάσκουν νέους ανθρώπους την αναζήτηση της αλήθειας? Είναι δυνατόν πανεπιστημιακοί, από τους οποίους θα περίμενε κανείς να είναι ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ άνθρωποι διαθέτοντας το θάρρος της γνώμης να αρέσκονται στο να φορούν κουκούλα και να εξαπολύουν ανώνυμες καταγγελίες κουτσομπολίστικου περιεχομένου? Και αν έχουν βάση, γιατί δεν κάνουν τις καταγγελίες επωνύμως? Την απάντηση τη γνωρίζω, την έχω διαβάσει σε άλλο σχόλιο. Φοβούνται! Φοβάσαι όμως όταν ο ίδιος έχεις σαθρό υπόβαθρο. Όταν ο ίδιος προσπαθείς να δικαιολογήσεις κάθε φορά την ανικανότητά σου. Όταν αντί να περνάς παραγωγικά τις ώρες της εργασίας σου, κοντά στους φοιτητές σου, υπηρετώντας την επιστήμη σου, τις καταναλώνεις στους διαδρόμους σε κουτσομπολίστικες συζητήσεις αναζητώντας μονίμως άλλοθι για το ανύπαρκτο βιογραφικό σου. Και κάθε φορά κάτι σου φταίει. Τη μια ένας διευθυντής, την άλλη ένας υπουργός που σου έκοψε το πρόγραμμα, ένας γόνος, η γυναίκα σου, η πεθερά σου, η ερωμένη σου, ο φοιτητής σου, πάντα κάτι θα υπάρχει. Φοβούνται να μιλήσουν αυτοί που εκμεταλλεύτηκαν τις καταστάσεις που κατηγορούν για να βρεθούν στη σημερινή θέση τους και σήμερα προσφεύγουν σε συνομοσιολογικά σενάρια. Εσείς γιατί δε φοβάστε? Γιατί καταγγέλλετε? Γιατί ξέρετε ότι δεν έχετε τίποτα να κρύψετε. <br />Μήπως κάποια στιγμή να κάνατε έλεγχο νομιμότητας και στις δικιές τους εκλογές? Λαβράκια θα βγάζατε! Αυτό όμως πρέπει να το ζητήσετε μόνος σας. Έτσι κι αλλιώς τους γνωρίζετε ή μπορείτε εύκολα να τους βρείτε. Γιατί κανένας σοβαρός επιστήμονας δε θα αφιέρωνε ούτε δευτερόλεπτα από τον χρόνο του να ασχοληθεί μαζί τους, ούτε καν για να τους καταγγείλει. Αυτό το ξέρουν και αυτό εκμεταλλεύονται.<br />Δεν υποστηρίζω καμία μορφή ευνοιοκρατίας. Και υποστηρίζω φανατικά την αξιολόγηση. Γιατί θα έλυνε δια παντός τέτοια προβλήματα. Μήπως να την επισπεύσετε?<br />Το παραπάνω σχόλιο θα μπορούσα να το γράψω στα περισσότερα από τα θέματα που έχετε κατά καιρούς ανοίξει. Επέλεξα να το γράψω εδώ γιατί θεωρώ ότι πιο άδικο αυτή τη στιγμή στον πανεπιστημιακό χώρο το καθεστώς αδιοριστίας και ανασφάλειας των 800 νέων συναδέλφων. Και πιστεύω ότι πέρα από τις απαντήσεις που εκ της πολιτικής σας θέσης έχετε κατά καιρούς δώσει κι εσείς το ίδιο νοιώθετε. Η κατάσταση είναι τραγική και το μόνο που ζητούν πλέον δεν είναι να διοριστούν. Είναι να γνωρίζουν. <br />Mε τιμήAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-54523132147341781312011-05-27T15:20:17.046-07:002011-05-27T15:20:17.046-07:00@10:34AM
Σε μια υγειή και δίκαιη κοινωνία αυτό μπο...@10:34AM<br />Σε μια υγειή και δίκαιη κοινωνία αυτό μπορεί να είναι αλήθεια. Ωστόσο, στην Ελλάδα και όταν ειδικά η σχέση είναι "γονέας-παιδί", δεν υπάρχει περίπτωση το παιδί να έχει πάρει άξια την θέση, χωρίς αυτή να είναι προμελετημένη και το παιδί σημαντικά υποβοηθούμενο. Ξέρω πολλές περιπτώσεις πολύ έως αρκετά κοντινές (ναι, πολλές!) που 100% είναι όπως τα λέω. Σε αυτές τις περιπτώσεις πρέπει να κοιτάμε και άλλες παραμέτρους: συν-δημοσιεύσεις γονιού-παιδιού, θεματικό περιεχόμενο δημοσιεύσεων παιδιού (π.χ. ασύνδετες θεματικά εργασίες που έγιναν με πολλά -φιλικά προσκείμενα- μέλη ΔΕΠ, ΔΙΑΔΟΧΗ ΘΕΣΕΩΝ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΤΜΗΜΑ (σημαντικότατο!!!!), ιδιαίτερη οικονομική υποστήριξη, και πολλά άλλα). Έστω! Ας είναι στο ίδιο ίδρυμα, αλλά σε τελείως διαφορετικά τμήματα! Όταν όμως είναι ακριβώς στο ίδιο αντικείμενο και ανήκουν στην ίδια ολιγομελή ομάδα (ναί, και αυτό υπάρχει!!), και άξιο να είναι το παιδί η υποβοήθησή του από τον γονέα και φιλικά προσκείμενους συναδέλφους θα ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΑΝΤΑ!!! Ειδικά όταν ο γονιός έχει και διευθυντική θέση, η πληροφόρηση των άλλων συναδέλφων είναι περιορισμένη. Τους αφήνουν στην άγνοια, ενώ οι ίδιοι έρχονται πάντα προετοιμασμένοι. Άρα, αυστηρά κριτήρια για απομάκρυνση γονέα-γόνου σε κάθε περίπτωση μέχρι να αποκτήσουμε ήθος. Κε Πανάρετε, πότε θα αρχίσουν να φαίνονται ακυρώσεις θέσεων τέτοιων τρανταχτών περιπτώσεων?Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-90902089927675918522011-05-26T10:34:20.757-07:002011-05-26T10:34:20.757-07:00Η συνυπηρέτηση ΔΕΠ που είναι συγγενείς πρώτου βαθμ...Η συνυπηρέτηση ΔΕΠ που είναι συγγενείς πρώτου βαθμού στα ίδια Πανεπιστήμια, ακόμη και στα ίδια Τμήματα/Σχολές, δεν είναι πρωτόγνωρο και στο εξωτερικό. Η διαφορά έγγυται στην <b>αυστηρή αξιολόγηση</b> του διδακτικού και ερευνητικού έργου των μελών ΔΕΠ, με <b>αντικειμενικά και ποσοτικά κριτήρια</b> (ώρες διδασκαλίας, αριθμός δημοσιεύσευων σε έγκριτα περιοδικά, αριθμός ετεροαναφορών, αριθμός ερευνητικών έργων και ποσά που αποφέρουν στα πανεπιστήμια). Αυτός είναι ο μόνος τρόπος για να προαχθεί η επιστημονική γνώση και αριστεία, και θα πρέπει να είναι η μοναδική παράμετρος για εξέλιξη ή μονιμότητα. Όσο το Υπουργείο και τα πανεπιστήμια κατεβάζουν τον πύχη, τόσο η δημόσια εκπαίδευση στην Ελλάδα θα αποκλίνει, προς το χείρον, από το μέσο όρο των ανεπτυγμένων κρατών.Anonymousnoreply@blogger.com